Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet, jos joku alkaa yhtäkkiä itkeä julkisella paikalla?

Vierailija
09.04.2017 |

Kaikki on jotenkin niin stressaavaa, ja eilen täydessä junassa tuli itku. En siis ääntelehtinyt mitenkään, kyyneleet vaan valuivat ja tuijotin ikkunasta ulos. Vastapäätä penkillä pari tyttöä supisi jotain sitten. Olen jotenkin niin herkillä, ja itkettää vain koko ajan.. Pelottaa mennä ulos, kun rupean varmaan heti itkemään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Minä olen tähän asti ollut se joka on siellä parkunut. :D Valitettavasti aina saan viestit läheisen poimenosta kun hiippailen kaupungilla. No siellä mä sitten itkeä tihrustan. Ei siinä kyllä jaksa välittää mitä muut ajattelevat. Itke pois jos itkettää.

Vierailija
2/3 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke jos itkettää Mulle tulee myötätuntoinen olo ja paha mieli kans toisen puolesta, katson myötätuntoisesti ja yritän näyttää että ymmärrän pahaa oloa. joskus olen ajatetllut ojentaa nenäliinan esim junassa tai jossain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itkin kerran junassa.  En nyt ihan ääneen hyrskymällä. Olin saanut viestin ensimmäisen poikaystäväni, ensirakkauteni ja hyvän ystäväni menehtymisestä hetki aikaisemmin. Yksi humalainen rupesi siinä sönkkäämään törkyjä siihen päälle, mitä helvettiä siinä itket?- lauseilla, yksi nainen otti  selvästi osaa ja muut katselivat nolona kuka minnekkin.