Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minttu Räikkösen hurja masu kuva

Leia
09.04.2017 |

Kuinka moni ottaisi itsestään vastaavanlaisen? Minttu matkii siis Beyoncea.
http://www.elle.fi/muoti-kauneus/raskaana-oleva-minttu-nyt-asennetta/

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihanaa olen raskaana odotan lasta kohdussani ja näytän maailmalle haistakaa vittua merkkiä.

Olen tyylikäs nainen.

Oi ei :D :D :D :D :D 

Vierailija
22/37 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa se Mintun kuva nyt tänne että pääsen kritisoimaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva uusi kampaus Mintulla noissa muissa kuvissa. Mukavan tuntuinen, toisilleen sopiva pari.

Tuo ei ole mikään edustusvaimon homma, joka hänellä on. Ei ole pakko pönöttää jossain tilaisuuksissa, vaan mielensä mukaan. Voi olla jopa kokonaan pois julkisuudesta, kuten moni muu F1-vaimo. Mun mielestä tuo olis suunnilleen sataprosenttista unelmaelämää. Mä kyllä jäisin omasta työstäni pois heti huomisaamusta, jos voisin vaihtaa tuollaiseen :)

Vierailija
24/37 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minttu Virtanen: En hullaannu rahasta tai omaisuudesta"

Enpä. Muuten vaan laitan joka jumalan instakuvaan ups vahingossa logotuotteita joista ei olisi varaa edes haaveilla ilman miestä. Ja olen muuten tosi vaatimaton tavallinen tyttö.

Vierailija
25/37 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan: Minttu Räikkösen elämä kuulostaa unelmalta. Oonko muuten ainoa, jonka mielestä Kimi on hottis?

Vierailija
26/37 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan: Minttu Räikkösen elämä kuulostaa unelmalta. Oonko muuten ainoa, jonka mielestä Kimi on hottis?

Suomessa on Kimi Räikkösen tyyppisiä miehiä miljoona tusinassa, mutta raha ja kuuluisuus kummasti saa mammat kiinnostumaan?

Vierailija
27/37 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko mistä löydän yhtä komean 38-vuotiaan kuin Kimi jolla EI ole mahaa? Rahakasta en etsi, mun mielestä Kimi on söpö.

Vierailija
28/37 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on Kimi Räikkösen tyyppisiä miehiä miljoona tusinassa, mutta raha ja kuuluisuus kummasti saa mammat kiinnostumaan?

Ei kannata yleistää. Itse en ainakaan näe mitään tavoiteltavaa seknaariossa, että olisi marsun karismalla varustetun miehen vaimo, ja päätoiminen elämäni tarkoitus olisi yrittää näyttää mahdollisimman kalliisti laitatetulta samalla kuin katselisin, kun tuo materiaalisen elintasoni mahdollistaja ajaa autolla ympyrää. 

Vierailija
29/37 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olet. Kimin oloisia jamppoja roikkuu tuolla maakuntien ABC-huoltamoiden pelikoneilla vaikka kuinka paljon - suunnista siis sinne.

Vierailija
30/37 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu on taas kasvoiltaan ihan eri näköinen. Olin varma, että Kimin kanssa kuvassa on joku toinen.

Vierailija
31/37 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo juttu. Kuva ok, jos olisi ollut omiin kokoelmiin. Ei matkittuja aiheita lehtiin kiitos!

Vierailija
32/37 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masukuva.. Vai että oikein MASU. Miksei sitä voi kutsua raskausmahaksi tai raskausvatsaksi?!

Vierailija
33/37 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään, joka on oikeasti tavannut näistä kumpaakaan? Olisi kiva tietää millaisia he ovat? Onko joku vaikkapa ollut asiakkaana Mintun lennolla?

Vierailija
34/37 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olet.

Vierailija
35/37 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollainen matkiminen on mautonta, olisi julkaissut tavallisen raskauskuvan. Mintulla on uudet korut, piti kai niitä esitellä. Tuo lyhyt kampaus sopii hyvin.

Vierailija
36/37 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo olet.

Mun mielestä Kimi on hot. Miesmakuni onkin kovin skandi.

Vierailija
37/37 |
28.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siitä Räikkösen tyttärestä tulikaan nimeltään, Rihanna? Ovatko Mintun hermekset ja guccit lisääntyneet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän