Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies sanelee, ketä pitää äänestää.

Vierailija
09.04.2017 |

Mitä tekis, äänestääkkö sitä, mitä itse haluaa ja olla vain kertomatta? Tiedän, jos yritän pitää vaalisalaisuuden, saan koko päivän kuulla uteluita, arvailuja ja ihan äyskimistä, jos en kerro.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei kumpikaan miehen kanssa äänestetä. Mies oli joskus valveutunut näissä asioissa, mutta nykyään sitä ei enää kiinnosta. Itse olen vähän perehtynyt ehdokkaisiin, mutta ketään ei tunnu sellaiselta, jolle tekisi mieli antaa. Joten olkoot.

Siis jolle tekisi mieli ÄÄNI antaa :D

Vierailija
22/40 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä ei voi kysyä mielipideasiaa.  Suomessa on mielipiteen, uskonnon ja omantunnon vapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestät ketä haluat. Mitä tapahtuu jos äänestät ehdokasta joka ei ole miehen mieleen? Suuttuu? Mutta sinulla on varmasti ajatuksesi, miksi äänestät juuri tätä ehdokasta. Perustelet sillä kantasi ja siitä saatte hyvät keskustelut, jos mies on kiinnostunut politiikasta niin eikö tämä olisi hänestäkin mielenkiintoista?

Vierailija
24/40 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ei kumpikaan miehen kanssa äänestetä. Mies oli joskus valveutunut näissä asioissa, mutta nykyään sitä ei enää kiinnosta. Itse olen vähän perehtynyt ehdokkaisiin, mutta ketään ei tunnu sellaiselta, jolle tekisi mieli antaa. Joten olkoot.

Kyllähän se on tiedetty minkä mukaan naiset äänestää, mutta kiitos vahvistuksesta!

:D

Vierailija
25/40 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se on tiedetty minkä mukaan naiset äänestää, mutta kiitos vahvistuksesta!

NoNiinPä ja senpä takia siellä ei ole ketään ketä nainen voisi äänestää =D ;)

:D

Vierailija
26/40 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekis, äänestääkkö sitä, mitä itse haluaa ja olla vain kertomatta? Tiedän, jos yritän pitää vaalisalaisuuden, saan koko päivän kuulla uteluita, arvailuja ja ihan äyskimistä, jos en kerro.

Minä sanoisin äänestäneeni juuri niin kuin mies on sanonut. 

Vaikka en olisi. 

Parisuhteessa on jo valmiiksi jotain perseellään jos toinen luulee voivansa sanella äänestämistäkin.

Vierailija
27/40 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoisin äänestäneeni juuri niin kuin mies on sanonut. 

Vaikka en olisi. 

Parisuhteessa on jo valmiiksi jotain perseellään jos toinen luulee voivansa sanella äänestämistäkin.

Tuon mieshän on naurettava tyranni.

Vierailija
28/40 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein mies käskee.

Jos leikitään että trollisi on totta, niin kumma miesmaku sinulla. Outo.

Vierailija
29/40 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käske sen miehe pitää päänsä kiinni ja äänestä just sitä ehdokasta mitä itse haluat. Miehesi ei voi todentaa mitä lappuun kirjoitat.Miehesi  käytös on oikeasti lain vastaista joten voit sanoa että  jos koittaa sua painostaa, ilmoitat poliisille. Miksi sä olet tuollaisen urpon kanssa?

Vierailija
30/40 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, itse asiassa, minäkin päädyin nyt puolueessa kompromissiin ja äänestän sitä ensimmäistä kertaa. Voin olla luuseri, mutta on oikeasti hankalaa elää miehen kanssa, jolla on poliittisesti kuumia tunteita, jotka sitten ryöpsähtävät aina vaaleissa esiin. Olen ajatellut, että helpommalla pääsee, kun myötäilen tässä asiassa. Minunkin isä oli tässä asiassa aivan samanlainen kuumakalle.

Ap

Äänestät puhtaasti  omantuntosi mukaan ilman kompromisseja ja valehtelet miehelle. Ei Suomessa voi toiselle sanella tuollaista asiaa.

Vierailija
31/40 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana soikoon, jokainen tekee äänivalintansa ihan itse!

Vierailija
32/40 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä eroa viitsi edes harkita. Mies on aikaansaava ihminen ja hyvä puoliso muuten. Poliitiikan ollessa kyseessä, on tunteet hällä hyvin kuumina ja siksi hyvin rasittava.

Helpommalla vain pääsen, jos äänestäisin hänen makunsa mukaan. ärsyttää vain se, ettei muka mulla voisi olla hyviä ajatuksia päätösten suhteen. Olen arvoiltani neutraalimpi ja pehmeämpi kuin mies,joten joudun ehkä äänestämään niitä vastaan.

Ap

Eli se kyseenalaistaa sun älysi,  alistaa  ja mitätöi sua  ja on sun mielestä hyvä puoliso?

Hyi hvetti.Nautitko lapasena olosta?

Vierailija
33/40 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sä valehdella äänestänees sen suosikkia mutta oikeasti äänestät sitä ketä haluat?

Laitoin oman miehen äänestämään mun suosikkia kun se ei ois muuten äänestänyt ketään. :D

valehtelu ei ehkä kannata. Tuloksista näkee montako ääntä ehdokas sai, ja jopa mistä kaupunginosista ne äänet tuli. Joten sanot sen mitä äänestät jos tahdot, jos et niin sano ettet ole varma vielä, ja että päätät vasta kopissa muutamasta ehdokkaastasi. Sano ehkä äänestän joko tuota, tuota, tai tuota, tai ehkä en ketään.

Vierailija
34/40 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei varsinaisesti suutu,  vaan pitää tyhmänä kanana. Poliittiset keskustelutkan eivät suju, koska hänellä on voimakkaita ajatuksia siitä, miten asiat ovat, tai tulisi olla, eikä kuuntele muiden ihmisten perusteluita, viimeksi minun.

Ap.

Vierailija
35/40 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, itse asiassa, minäkin päädyin nyt puolueessa kompromissiin ja äänestän sitä ensimmäistä kertaa. Voin olla luuseri, mutta on oikeasti hankalaa elää miehen kanssa, jolla on poliittisesti kuumia tunteita, jotka sitten ryöpsähtävät aina vaaleissa esiin. Olen ajatellut, että helpommalla pääsee, kun myötäilen tässä asiassa. Minunkin isä oli tässä asiassa aivan samanlainen kuumakalle.

Ap

Äänestät puhtaasti  omantuntosi mukaan ilman kompromisseja ja valehtelet miehelle. Ei Suomessa voi toiselle sanella tuollaista asiaa.

Eikös tuollainen tiettyä puoluetta tai tiettyä ehdokasta äänestämään pakottaminen ole laitonta.

Vierailija
36/40 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei varsinaisesti suutu,  vaan pitää tyhmänä kanana. Poliittiset keskustelutkan eivät suju, koska hänellä on voimakkaita ajatuksia siitä, miten asiat ovat, tai tulisi olla, eikä kuuntele muiden ihmisten perusteluita, viimeksi minun.

Ap.

Ei tietenkään kuuntele muita ja tietenkin huutaa omaa kantaansa kaiken muun päälle koska hän on - Ty - ran - ni. Ihan niinkuin sulle jo aiemmin kerrottiin. Ja tollasta sä pidät "hyvänä"miehenä. Luoja että maailmassa on tyhmiä luuseri naisia, ja näiden luusereiden takia kaikkien muidenkin naisten maine on pilalla. Häpeä!

Vierailija
37/40 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa päähän edes lukea tällaisista. Jos mies on noin tollo niin kiertoon. Mulle, kolmissa vaaleissa ehdollakin olleelle, ei kukaan pelle tulisi edes sanelemaan ketä saan äänestää ja ketä en.

Mitä helv. ne naiset taistelivat aikanaan Suomeen äänioikeuden kun nämä jotkut ovat tällaisia saakelin lampaita, että antavat jonkun pippelitelineen sanella yhtään mitään. Mä en edes myötäilisi tai valehtelisi vaan sanoisin, että h**vettiäkö se sulle kuuluu kenen numeron mä siihen lappuun raapustan, Suomessa on vaalisalaisuus jos ei demokratiasta ymmärtämätön pöljä satu tietämään.

Siis että jotkut edes kehtaatte myötäillä noita rakkaita jäteläjiänne.

Vierailija
38/40 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämän takia toivon ja uskon, että äänestys ei koskaan ikinä kuuna päivänä muutu sähköiseksi.

Vierailija
39/40 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Eihän tuota oikeasti tarvi edes miettiä. Äänestät omaa ehdokastasi ja naurat miehelle, kun hän yrittää vaikuttaa asiaan. En viitsisi edes keskustella asiasta, saatika kertoa, ketä äänestin.

Vierailija
40/40 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrän kyllä ettet välttämättä enää jaksa tapella asiasta miehen kanssa, jos olet jo monissa vaaleissa käynyt saman läpi. Jos hän ei tajua vieläkään että sinun painostamisesi on typerää, alistavaa ja laitonta, tuskin hän tälläkään kertaa. Mutta sinulle pitäisi sellaisessa tilanteessa olla  itsestään selvää, että sinä saat, ja on itse asiassa velvollisuutesi jopa,  äänestää juuri sitä ketä itse haluat. Miksi et siis vaan valehtele miehelle jos et kerran jaksa itseäsi puolustaa kerta toisensa jälkeen? Miksi olet uskonut sitä miehen alistamista että olet typerä kana jolla ei ole oikeutta tai fiksuutta omiin valintoihin, ja yrität nyt sentään kompromissina miehelle löytää hänelle kelpaavan ehdokkaan?

Mihin muuhun sellaiseen mitä et itse halua miehesi saa sinut painostettua alistamalla sinua ja viemällä itsekunnioituksesi ja uskosi itseesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä