Kyllä oli elämäni paskin ilta sitten!
Eilein päätettiin juhlistaa tyttöporukassa iltaa, ei siinä, kotona oli ihan jees mutta sitten kun päädyttiin stadin baareihin, helvetti irtosi. Kaikki kiva loppui siihen. Ensimmäinen baari minne mentii, oli ihan ok. No se toinen mihin mentiin, ei ollutkaan niin mukava paikka. Ei siinä baarissa varsinaisesti mitään vikaa ollut, vaan eräässä äijässä! Eka mentiin siinä tilaa drinkit, no minä jäin siinä odottelee niitä, maksoin ekat. Sitten siinä vieressä seisoi joku 20 ikäinen äijä joka hirveesti katseli meidän porukkaa ja minua varsin vihaisesti. Olin koko ajan sillai mitä tuo meitä mulkkaa. No en välittänyt. Mentiin pöytään. Alettii juomaa. Kunnes tää kyseinen äijä istuu meijän pöytää ja iskee suoraa nyrkillä silmää mua! Siinä raivoaa hetken kuinka kaikenmaailman hintit ja transut tulevat tänne. Olin vaan sillee et mitä hittoo tässä tapahtuu, mä olen ihan oikea nainen enkä mikää transu... Ekasta lyönnistä menin ihan vitun sokkii. Yritin itkien kelata sille miehelle ,että mitä se oikein sekoilee kunnes pamauttaa uudelleen ja uudelleen. Päähän mut ei niin kovaa kuiteskaan. Tässä vaihees en osannut muuta tehdä kun itkeä, kuuntelin vaan kuinka helvetin ruma olen ja kuinka mun ei kuuluisi elää. En ikinä tulisi löytämään ketään koska olen transu oikeasti ja valehtelen tälle äijälle. Onneksi kuitenkin kaverit sai tarpeeksi tän äijän sekoilust ja sai sen pois mun kimpusta. Äkkii sit lähdettii kaverille pakoo sitä hullua äijää. Olen vieläkin yhä surun murtama, itkuinen, itsetunto täysin nollissa. Meinattii tehdä rikosilmoitus koko äijästä mut eihän me tiedetä sen nimeä edes? Voiko tässä enään mitään tehdä?
Anteeksi tämä sekava teksti , mutta olen pois tolalta ja itkuinen. En kykene nyt ajattelee järkevästi ja päähän sattuu ihan helvetisti , nyrkin iskun takia.... Mukavaa kun molemmat silmät turvoksissa, toinen silmä mustana ja toinen silmä ihan turvonnut itkemisestä.
Ei tässä enään uskalla lähteä minnekkään.
Kommentit (16)
Kyllähän nuo valvontakamerakuvasta löytää. Monet maksavat vielä kortilla baarissa, joten ihan mahdollista on, että tyyppi löytyy. Tee rikosilmoitus. Kirjoita tapahtumat ja tuntomerkit ylös. Soita baariin ja kysy, näkikö kukaan siellä tilannetta ja kerro, että olet tekemässä ilmoitusta.
Tottakai poliisille ja lääkärille myös. Rikosilmoitus kehiin ja hyvinkin saatetaan saada selville kuka mies on. Saattaa olla vakkari ko. paikassa tai joku muuten vaan tuntee. Eivätkö baarissa reagoineet tähän mitenkään (henkilökunta siis)?
Tuohan on mukava ajatus, että rikosilmoituksia tehtäisiin vain jos tietää nimen.
Oho... auto on viety pihasta. Mutta mitä tässä voi, kun ei nimeä tiedetä. Oho... mun lapsi on raiskattu. MItäpä tässä voi, kun nimeä ei tiedetä jne.
Jos tämä olisi totta, niin kyseessähän yleisen syytteen alainen pahoinpitely. Mahdollisesti törkeäkin.
Seuraavaksi lääkäriin katsomaan, että olet kunnossa ja mukaan lääkärintodistus ja kuvamateriaali pahoinpitelyn jäljistä.
0/5 - tästä puuttui se kysymys, jolla lukijat aktivoidaan mukaan provoon. Nyt lentoonlähtö on kokonaan tuon rikosilmoituksen tekemättömyyden varassa.
Joo kuule, mee nukkuun ja keksi herätessäs tälle jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
No voi herran tähden, kyllähän pahoinpitelyn takia olisi pitänyt poliisi kutsua heti. Voimia kuitenkin sinulle!
Niinhän tuo olisi pitänyt mutta kaverit päätti ,että lähdetään samantien kotiin ennen kun tuo hullu vielä puukottaa hengiltä vielä. Ja sit vast kaverilla mietittii et ois pitäny, mutta suunniteltii , että maanantaina mahdollisesti poliisilaitokselle. Nyt tuli vaa mielee et pystyykö enää tekee sellaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi herran tähden, kyllähän pahoinpitelyn takia olisi pitänyt poliisi kutsua heti. Voimia kuitenkin sinulle!
Niinhän tuo olisi pitänyt mutta kaverit päätti ,että lähdetään samantien kotiin ennen kun tuo hullu vielä puukottaa hengiltä vielä. Ja sit vast kaverilla mietittii et ois pitäny, mutta suunniteltii , että maanantaina mahdollisesti poliisilaitokselle. Nyt tuli vaa mielee et pystyykö enää tekee sellaista?
Kyllä pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai poliisille ja lääkärille myös. Rikosilmoitus kehiin ja hyvinkin saatetaan saada selville kuka mies on. Saattaa olla vakkari ko. paikassa tai joku muuten vaan tuntee. Eivätkö baarissa reagoineet tähän mitenkään (henkilökunta siis)?
Kyllä ne katseli meidän pöytää ne tarjoilijat mut näitten lyöntien ja karjumisten jälkee lähtii nopeasti pois. En tiiä mitä se äijä oli vetäny mutta sekasin se oli kun mikäki seinäkello.
Miten baarin henkilökunta reagoi?
Miksi täällä kaikki epäilee kaikkea provoksi?? Tuo on ihan täyttä totta! Ei kaikki mitä tänne kirjoitetaan ole pelkkiä provoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne katseli meidän pöytää ne tarjoilijat mut näitten lyöntien ja karjumisten jälkee lähtii nopeasti pois. En tiiä mitä se äijä oli vetäny mutta sekasin se oli kun mikäki seinäkello.
Tuo oli pahoinpitely ja baarin henkilökunnan olisi pitänyt puuttua asiaan. Poliisit paikalle jne. Missä räkälässä oikein olitte jos tuollaisesta vaan häivytään paikalta? Eikö ollut esim. portsaria?
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä kaikki epäilee kaikkea provoksi?? Tuo on ihan täyttä totta! Ei kaikki mitä tänne kirjoitetaan ole pelkkiä provoja!
Mene trilli vinkumasta siitä. Avauksesi on selvä provo, jopa ajankohtaa myöten. Näitä tehtaillaan viikonloppuisin, koska palstalaisilla on enemmän aikaa notkua palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene trilli vinkumasta siitä. Avauksesi on selvä provo, jopa ajankohtaa myöten. Näitä tehtaillaan viikonloppuisin, koska palstalaisilla on enemmän aikaa notkua palstalla.
Älä yleistä. No toivottovasti sulle käy samalla tavalla ja joku tulee sulle sitten kuinka sinä vaan vitsailet tai trollailet! Joillekin se karma olisi kyllä paikallaan....