Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatut naiset hiplaavat baarissa.

09.04.2017 |

Miksi tuntuu, että varatut naiset käyvät iholleni useammin kuin sinkkunaiset? Tänä iltana kolme miehen seurassa olevaa naista hipelöi minua ohimennen. Kyseessä ei ollut mikään vahingossa tehty kosketus, vaan ihan selvästi tarkoituksellinen.

Sain kyllä katseita useammaltakin naiselta, mutta en juurikaan vastannut niihin. Yksi tuli viereeni istumaan ja koitti selvästi tehdä tuttavuutta, mutta lähdin menemään ennen kuin hän teki siirtonsa. Kuvitteli ilmeisesti aiempaa katsetta kiinnostuksenosoitukseksi. Todellisuudessa katsoin häntä, koska hän jäi tukkimaan käytävän.

Oli kyllä turhauttava reissu. Ei ollut yhtään hyvännäköistä naista ilman miesseuraa ja ylipäänsä koko yökerhossa oli ainoastaan yksi oikeasti kiinnostavan näköinen nainen ja hän tanssi koko illan porukassaan, eikä tuntunut ottavan kontaktia muihin. Koitin katsella vähän hänen suuntaansa, mutta hän käänsi aina katseen pois. Yllätin kyllä hänet kolme kertaa katsomassa minua kohti, mutta se oli varmaan sattumaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat päästä koskettelemaan vierasta miestä ollessaan pitkässä parisuhteessa. 

Vierailija
2/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teette tätä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
4/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaat naiset katselevat, koskettelevat ja vonkaavat numeroani. Harmittaa kun oon varattu mies. Menee myös näinkin päin.

Vierailija
5/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset katselevat ja koskettelevat ja vonkaavat numeroasi..? Miten ne nyt silleen, joku numerofetissi?

Vierailija
6/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset katselevat ja koskettelevat ja vonkaavat numeroasi..? Miten ne nyt silleen, joku numerofetissi?

Sulla on oikeinkirjoitus-fetissi

Vierailija
7/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset on h*roja pohjimmiltaan

Vierailija
8/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät on päiväunet taas ollut.

Vierailija
9/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reps.

Vierailija
10/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi herätä ennenaikaisesti ilman orkkua, kun tänne saakka piti tulla jatkamaan aiheesta.

Vierailija
11/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä koskettamisessa närkästyttää?

Vierailija
12/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosissasi vihjaat, että naiset eivät tee tällaista? Aivan varmasti jokainen komea mies on törmännyt tähän ilmiöön jos käy yökerhoissa. 

Vierailija
13/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä koskettamisessa närkästyttää?

En minä närkästy ellei sitä tehdä liian törkeästi tai kovakouraisesti. Eihän tuollainen kuitenkaan mitään hyvää käytöstä ole hiplailla toisia miehiä kysymättä ja etenkin silloin, kun on oma mies vieressä. 

Vierailija
14/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin perjantai-iltana kahvilassa ystäväni kanssa. Ystäväni oli jo pöydässä istumassa kun istuin hänen viereensä. Edessä olevassa pöydässä minuun päin istunut miehen seurassa oleva nainen kumartui selvästi eteenpäin kurkkaamaan, kenen viereen oikein menin istumaan (ystäväni peittyi juuri pilarin taakse hänen näkökulmastaan). Sen jälkeen alkoi tekemään pitkiä katseita, jotka näin sivusilmällä ja aina välillä sinne päin vilkaistaessa naisen katse oli minussa. Joo joo, hänen seurassa ollut mies saattoi olla ystävä tasi sukulainen, mutta tappoi kyllä minun mielenkiintoni heti kun oli miesseurassa ja hänen tuojottamisensa oli häiritsevää

Vierailija
15/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihme analyysiaspergereita tuolla baareissa oikein pyörii :D Onko sulla pieni muistikirja johon raapustat kaikki katseiden suunnat ja kestot? Luultavasti sua tuijotetaan siksi.

Vierailija
16/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aapeeta nyt harmittaa kun piti baarista palata tyhjin käsin mutta kassit täynnä. Ne, joista aapee ei ollut ollenkaan kiinnostunut pyrki kontaktiin, mutta se, jonka aapee olis kelpuuttanut ei noteeranut häntä ollenkaan. Semmoista se joskus/usein on.

Jännä, miten aloittajan kirjoitustyyli toi mieleen erään palstan vakkarin (sen, jonka nimimerkissä on sukupuoli sekä numeroita).

Vierailija
17/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihme analyysiaspergereita tuolla baareissa oikein pyörii :D Onko sulla pieni muistikirja johon raapustat kaikki katseiden suunnat ja kestot? Luultavasti sua tuijotetaan siksi.

Ei kai normaalin ihmisen tarvitse kirjoittaa ylös muistaakseen, että kuinka moni ihminen yritti häntä lähestyä illan aikana? Yritetäänkö outoja tuijottajia mielestäsi yleisestikin iskeä? 

Vierailija
18/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aapeeta nyt harmittaa kun piti baarista palata tyhjin käsin mutta kassit täynnä. Ne, joista aapee ei ollut ollenkaan kiinnostunut pyrki kontaktiin, mutta se, jonka aapee olis kelpuuttanut ei noteeranut häntä ollenkaan. Semmoista se joskus/usein on.

Jännä, miten aloittajan kirjoitustyyli toi mieleen erään palstan vakkarin (sen, jonka nimimerkissä on sukupuoli sekä numeroita).

Tottakai se harmittaa, että seuraa ei löytynyt. Ei se kuitenkaan ole syy miksi tämän aloituksen tein. Toki en olisi tehnyt sitä aamuyöstä jos olisin seuraa löytänyt, mutta olisin tehnyt sen varmaan nyt. 

Minua aina huvittaa kuinka ihmiset kuvittelevat tunnistavansa henkilöitä heidän kirjoitustensa perusteella. Minä en kirjoita aktiivisesti mihinkään nimimerkillä ja ne mihin kirjoitan ei liity millään tavoilla naisiin.

Vierailija
19/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin perjantai-iltana kahvilassa ystäväni kanssa. Ystäväni oli jo pöydässä istumassa kun istuin hänen viereensä. Edessä olevassa pöydässä minuun päin istunut miehen seurassa oleva nainen kumartui selvästi eteenpäin kurkkaamaan, kenen viereen oikein menin istumaan (ystäväni peittyi juuri pilarin taakse hänen näkökulmastaan). Sen jälkeen alkoi tekemään pitkiä katseita, jotka näin sivusilmällä ja aina välillä sinne päin vilkaistaessa naisen katse oli minussa. Joo joo, hänen seurassa ollut mies saattoi olla ystävä tasi sukulainen, mutta tappoi kyllä minun mielenkiintoni heti kun oli miesseurassa ja hänen tuojottamisensa oli häiritsevää

Tuo aika huvittavaa käytöstä naisilta. Siitäkin huolimatta, että ovat itse miesten seurassa, niin eivät tee aloitetta, vaan katselevat vain sieltä miestä. Ei miesseurassa olevaa naista viitsi lähtestyä, kun ei tiedä mikä on kyseisten miesten suhde naisiin. Vaikka olisivatkin vain kavereita, niin todennäköisesti he olisivat silti salaa kiinnostuneita naisesta, jolloin eivät suhtautuisi minuun hyvin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme