Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus mittaillut poikakaverisi tai miehesi penistä? Millainen tilanne se oli ja miksi teitte? Luulen että kovin moni nainen ei ole.

Vierailija
08.04.2017 |

Joten AV:lla nainen väittää tietävänsä jotain senttejä ja millejä niin kirjoittaja on aina mies. Ja mies ilman naista on erityisen kiinnostunut peniksensä koosta. Mies jolla on vakituinen nainen ymmärtää että sillä on naiselle tosi vähän merkitystä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silloin joskus seurustelun alkuaikoina nykyisen mieheni kanssa. Kunhan vain pidettiin hauskaa. 😊

Vierailija
22/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sitä mitata muuten kuin huumorilla? Miten mitataan vakavissaan? Itketään samalla? Just asking...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärysmitta siltä osin että kerran nuvaring jäi jumiin kaluun ja ukko ihmetteli mikä poikkeuksellisen paljon kiristää.

Vierailija
24/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te tiedätte että sitä kalua ei mitata ihan palleista asti? Mietin vaan kun niin monella on joku 20-senttinen lerssi :D Omalla miehellä on tasan 14-senttinen ja sekin meinaa tuntua liian isolta.

Vierailija
25/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olla, mutta kuulema 14cm. Tiukempi ja pienempi vako itsellä, niin on just hyvä ;)

Mitä peniksen pituudella ja vaginan tiukkuudella on tekemistä keskenään? Lyhytkin penis voi olla paksu ja sattua. Sinun miehelläsi taitaa olla sekä lyhyt että ohut ja kuvittelet että kaikilla 14 cm peniksen omaavilla olisi saman paksuinen kuin omalla äijälläsi.

En ole tuo edellinen mutta liian pitkä penis hakkaa pohjaan ja voi sattua loppu päivän. Eli ehkä tuo edellinen tarkoitti ettei ole itse kovin iso. Lantionpohjan lihakset sen sijaan jos ovat hyvässä kunnossa niin ei tarvitse mitään superkankea sisäänsä vaan pieni voi olla yhtä hyvä.

Vierailija
26/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te tiedätte että sitä kalua ei mitata ihan palleista asti? Mietin vaan kun niin monella on joku 20-senttinen lerssi :D Omalla miehellä on tasan 14-senttinen ja sekin meinaa tuntua liian isolta.

Olen aivan varma, että nämä 20-senttisillä kehuvat eivät ole koskaan mitanneetkaan koko vehjettä. Suurimmalle osalle mittojen hahmottaminen on hankalaa, sen huomaa muissakin yhteyksissä kuin tässä. Kokeilkaapa vaikka piirtää paperille 10-, 15- ja 20-senttiset viivat ja mitatkaa ne sitten, että kuinka lähelle meni.

Vierailija
27/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 90-luvulla mittailtiin ex-miehen kanssa. Miehellä oli poikain kanssa ollut puhetta pituudesta ja ennen kaikkea paksuudesta, ja niitähän sitten mitattiin. Ja kaarevuutta arvioitiin.  Semmosta se oli nuorena, nyt on toisin :D

Vierailija
28/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan varma, että nämä 20-senttisillä kehuvat eivät ole koskaan mitanneetkaan koko vehjettä. Suurimmalle osalle mittojen hahmottaminen on hankalaa, sen huomaa muissakin yhteyksissä kuin tässä. Kokeilkaapa vaikka piirtää paperille 10-, 15- ja 20-senttiset viivat ja mitatkaa ne sitten, että kuinka lähelle meni.

Piirtämäni 20cm viiva oli mitattuna 19,5cm, 15cm oli 14cm ja 10cm oli 9cm.

t. 18cm pippeli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi