Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus mittaillut poikakaverisi tai miehesi penistä? Millainen tilanne se oli ja miksi teitte? Luulen että kovin moni nainen ei ole.

Vierailija
08.04.2017 |

Joten AV:lla nainen väittää tietävänsä jotain senttejä ja millejä niin kirjoittaja on aina mies. Ja mies ilman naista on erityisen kiinnostunut peniksensä koosta. Mies jolla on vakituinen nainen ymmärtää että sillä on naiselle tosi vähän merkitystä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä mittaillut naisen kanssa penistäni.

Vierailija
2/28 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vaan huvikseen mitattiin seisokissa ex miehen penis 😂 Ei ollut kuulemma ite koskaan mittaillu, veikkas 20cm, mut jäi vähän alle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh!! No tietenkin olen mitannut. Sitä alkuhuumassa tehtiin paljon muutakin hassua. Voinen kyllä kertoa että 19.5cm oli pituus. Ja mua ei itteäni haittais vaikka olis muutaman sentin lyhyempi.. välillä sattuu..

Monta kertaa olen ihmetellyt miksi miehet ajattelevat että mitä isompi penis, sen parempi.. iso penis ei ole niin kiva kun moni mies luulee.

Vierailija
4/28 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 12 vuotta sitten mieheni kanssa huvikseen naurettiin ja mittailtiin. En nyt muista miksi, huumorimielessä kuitenkin.  En muista tulosta, sehän riippuu siitä mistä mittaa, juhlakunnossa etenkin. Enkä ole koskaan asiasta puhunut enkä missään ikinä väittänyt tietäväni mieheni mittaa. 

Koolla on väliä, mutta on _paljon_ tärkeämpiä ja oleellisempiakin asioita. 

Vierailija
5/28 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä tulisi mieleenkään, pitäisin miestäkin vähän vajaana jos moista ehdottaisi.

Ja joo, en itsekään kyllä luota naisten arvoihin senteistä. Teen työtä, jossa mittailen paljon ja olen kyllä huomannut miten ihmisillä vaihtelee vaikka käsitys kymmenestä sentistä huomattavan paljon.

Vierailija
6/28 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut mittailtua. Voisihan mieheltä tietysti huvikseen kysyä saako mitata...

Vierailija
7/28 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitattiin exän kanssa yhessä. Kun oli eniten juhlakunnossa niin tulos oli 23cm. Nyxän kanssa ei olla mitattu mutta veikkaisin että 20-21cm. 😉

Niin se mittaustilanne oli ihan sellainen rento ja iloinen. En muista että harrastettiinko sen jälkeen seksiä mutta luultavasti.

Vierailija
8/28 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on taas miehet kirjoittamassa kun pienimmät on kaksytsenttisiä :)

Vierailija
9/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on sellasilla letkuilla varustetut ukot, että kannattais varmaan lotota!

Vierailija
10/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huvikseen miehen kanssa mitattiin. :) Ei ollut muista peniksistä kokemusta, ja olin utelias kun niiden koosta aina puhutaan. :D Joku 18 senttiä muistaakseni, juuri sopiva.

Vierailija
11/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mitattu parikin kertaa! Ihan mielenkiinnosta mitattiin, 18 cm pitkä. Pidempää en haluaisi, nytkin välillä ottaa pohjaan ja se tuntuu ikävältä. Vähän lyhyempi ei siis haittaisi, mutta en valita tästä. Paksuudella on mun mielestä paljon enemmän merkitystä ja sillä kuinka sitä penistä käyttää.

N25

Vierailija
12/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mitannut

Vierailija
13/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa mittasin samalla kun karvat ajelin. Huumorilla kuten moni muukin. Ei sinänsä se pituus kiinnostanut kun hyvältä se kuitenkin tuntuu.

Vierailija
14/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupujuupa kirjoitti:

Teillä on sellasilla letkuilla varustetut ukot, että kannattais varmaan lotota!

Jos yhtään lohduttaa niin oksettavalla eksällä oli 22 cm ja se ei tuntunut hyvältä vaan pahalta. En ole kaivannut päivääkään miestä tai vehjettään. 

Vierailija
15/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla, mutta kuulema 14cm. Tiukempi ja pienempi vako itsellä, niin on just hyvä ;)

Vierailija
16/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvikseen on mitattu joskus seurusteluaikana parikymmentä vuotta sitten. Hauskaahan se mittaaminen oli. En yhtään muista mikä tulos oli.

Vierailija
17/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kysyn ympärysmittaa ennen kuin alan suhteeseen.

Vierailija
18/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että tuota mittaamista, joskin ihan huumorimielessä, tulee tehtyä vain ns. varusteltujen miesten kanssa.

Jos kaverilla on pienehkö, niin ei sitä tule mieleen edes leikillä ehdottaa mittaamista.

Itse olen mitannut exiä, mutta myös muutaman jättänyt mittaamatta ;)

Ihan on ollut 18-21cm nämä mittamiehet.

Huumorimielessä on ne mittaukset tehty, tositoimiin ne taisi siitä aina johtaa...

Vierailija
19/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mitattiin, kun tuli jotain puhetta penisten mitoista ja mies väitti että hänellä olisi melkein 20-senttinen enkä uskonut. Todellisuudessa se oli 15-senttinen.

Vierailija
20/28 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla, mutta kuulema 14cm. Tiukempi ja pienempi vako itsellä, niin on just hyvä ;)

Mitä peniksen pituudella ja vaginan tiukkuudella on tekemistä keskenään? Lyhytkin penis voi olla paksu ja sattua. Sinun miehelläsi taitaa olla sekä lyhyt että ohut ja kuvittelet että kaikilla 14 cm peniksen omaavilla olisi saman paksuinen kuin omalla äijälläsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi