Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitanko vielä viestiä vai jätänkö huomenna mahdollisesti oven avaamatta?

Vierailija
08.04.2017 |

Teen ryhmätyötä neljän muun henkilön kanssa. Suunnittelimme suullisesti tapaavamme sunnuntai-iltana minun luonani.

Lähetin kaikille maanantaina viestin, jossa kysysin, sopiiko sunnuntai ilta. Ei yhtään vastausta. Perjantai-aamuna laitoin vielä viestin, että minulle sopisi klo 16-18. Ei minkäänlaista vastausta.

Siivosin tänään varmuuden vuoksi koko asuntoni, koska ajattelin heidän ehkä ilmoittavan tulosta (tai peruvan) tämän päivän kuluessa. Kenestäkään ei ole kuulunut mitään.

Pyysin viimeissä viestissä aivan selvästi mahdollisimman pikaista vastausta. Hitto, että tuntuu tyhmältä!

Kysymys siis otsikossa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita! Tai se olisi pitänyt tehdä jo aiemmin. Ehkä sinut on pudotettu ryhmästä.

Vierailija
2/7 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, onpas huonotapaisia ihmisiä. Ovatko kovin nuoria?

Onnistuuko ryhmätyö jos paikalle tulee vain osa porukasta? Päästäisin sinuna kuitenmin sisään jos joku tulee, mutta antaisin palautetta tökeröstä käytöksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että en kutsuisi ryhmätöihin kotiini tyyppejä, joita en tunne. Puhut ihmisistä, että esim. koulukavereista. Ryhmätyöt voi tehdä koulun tiloissa, kahvilassa...

Vierailija
4/7 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et avaisi ovea?

Vierailija
5/7 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks et avaisi ovea?

Koska sit kaikki virpojat tulee

Vierailija
6/7 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista!

En usko, että minua on tiputettu ryhmästä... :-) Todennäköisimmen tulen sitten tekemään koko työn itse. Toiset ryhmäläiset ovat melko nuoria ja kieltämättä käyttäytyneet aiemminkin epäluotettavasti. Emme voineet itse vaikuttaa ryhmien kokoonpanoon. 

Asumme kaikki melko kaukana koulutuspaikasta, joten asuntoni olisi helpoin/lähin tapaamispaikka.

En millään viitsisi alkaa vielä soittelemaan perään...Ärsyttävää.

Vierailija
7/7 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan enää laittele viestiä. Jos kukaan ei ilmesty paikalle eikä ilmoita itsestään niin tekisin yksin ryhmätyön ja kirjoittaisin siihen vain oman nimeni. Ei ole hyvää käytöstä muilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi