Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka lopetan tilini Danske-pankissa?

Vierailija
08.04.2017 |

On säästötili ja käytötili. Miten teen tilin lopetuksen ja voinko tehdä sen netissä?

En ole löytänyt netissä ohjetta.
Oletetaan että vaan tyhjään tilin nollille niin loppuuko se siihen vai tuleeko paperilaskuja perästä, 6,4 e/kk?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelet konttoriin ja sanot lopettavasi tilin. Kai ne voi laskuttaa tilin miinuksellekin.

Vierailija
2/40 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi pankkisi voi hoitaa lopetukset antamallasi valtakirjalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat viestiä verkkopankin kautta että haluat lopettaa tilisi. Ei siihen mitään konttorissa käyntejä tarvita. Itsekin lopetin juuri dansken tilini. On varmaan huonoin pankki tällä hetkellä duunariväelle meinaan...

Vierailija
4/40 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tilini DanskeBankissa heti, kun sain asunto- ja käyttölainani maksettua.

Lainan panttikirjat piti käydä konttorilla henkilökohtaisesti noutamassa, vaimo sekä minä olimme molemmat henk.koht paikalla.

Vierailija
5/40 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin näin on. Danske kuolee. Asiakas palvelu 10-12....:) Ei onnaa. Puhelimella niin nyt mennyt työpäivä +puhelin kulut.

No, ne otan takaisin.

Mutta pankki vaihtuu olkoon mikä muu pankki tahansa.

Vierailija
6/40 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettipankin kautta minä lopetin. Anna myös uusi tilinumero heille, niin maksavat kertyneet korot. Ne hurjat pari senttiä..

Vierailija
7/40 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen dansken asiaksa vielä hetken.ahistaa tilinhoitomaksut.....mitä kautta nettipankissa sait lopetettuu tilin?en löytänyt suoraa lopetus linkkiä?????vai pelkkä viestikö riittää??

Vierailija
8/40 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästötilissähän ei kai tietääkseni ole maksuja. Mutta helpointa on varmaan vain laittaa viesti verkkopankin kautta.

Vierailija
9/40 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vuosikausia Dansken tili toisena tilinä. Yhtään siellä ei ole rahaa, mutta mitään tilinhoitomaksujakaan ei ole kertynyt. Myös Visa-kortti on ja sitä ei ole tarvinnut käyttää - lähettävät aina uuden, kun entinen vanhenee.

Vierailija
10/40 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
11/40 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin otsikkosi googleen ja eka linkki oli:

Voit lopettaa tarpeettomaksi jääneen tilisi verkkopankissa. Valitse verkkopankissa Tilit - Tapahtumat - Tiedot -välilehti. Välilehdeltä löydät Lopeta tili -painikkeen.

Vierailija
12/40 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen temppuja tarvita, kunhan vain teet sen tunnistautuneena. Idea siis siinä, ettei joku toinen lopeta tilejäsi tietämättäsi. Voit soittaa ja tunnistautua, voit laittaa viestiä verkkopankin kautta tai tulla henkkareiden kanssa konttorille. Tilit saadaan kiinni kyllä välittömästi

Vierailija
13/40 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaihdoin pankkia, niin uusi pankki hoiti tilin lopetuksen. Tehtiin joku valtuutus/valtakirja samalla, kun avasin uuden tilin. Rahat taisin itse siirtää nettipankissa, mutta uusi pankkini olisi tämänkin voinut hoitaa.

Kysy sieltä uudesta pankistasi.

Vierailija
14/40 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin otsikkosi googleen ja eka linkki oli:

Voit lopettaa tarpeettomaksi jääneen tilisi verkkopankissa. Valitse verkkopankissa Tilit - Tapahtumat - Tiedot -välilehti. Välilehdeltä löydät Lopeta tili -painikkeen.

Jees, näin lopetin oman turhan tilini danskessa. En tiedä onnistuuko noin helposti jos tilillä on jotain automaattiveloituksia tai rahaa mutta konttorissa onnistuu kunhan löydät sellaisen ja jaksat odottaa pari tuntia tiskille :D

(muistaako kukaan kun yksi pankki mainosti aikanaan telkkarissa että palvelupankki on aina palvelupankki)

Vierailija
15/40 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh.... Minulla on ollut tilejä Nordeassa, Osuuspankissa ja Danskebankissa. Olen lopettanut kaikki muut ja keskittänyt Danskebankiin, koska sieltä saan ajantasaisimman ja joustavimman palvelun ja kohtuuhintaiset tilit. Meidän koko perhe on siirtynyt Danskeen!

Ymmärrän toki sellaisia asiakkaita jotka haluavat asioida pankissa henkilökohtaisesti, mutta itse en ole tarvinnut vuosien aikana kuin kerran ajanvarauksella olevan ajan ja sekin oli tyttärelle pankkikorttia haettaessa. Nettipankki toimii todella sujuvasti jos on jotakin kysyttävää virkailijalta.

Vierailija
16/40 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danske tarjoaa hyvät edut meille korkeakoulutetuille ja hyvätuloisille.

Vierailija
17/40 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh.... Minulla on ollut tilejä Nordeassa, Osuuspankissa ja Danskebankissa. Olen lopettanut kaikki muut ja keskittänyt Danskebankiin, koska sieltä saan ajantasaisimman ja joustavimman palvelun ja kohtuuhintaiset tilit. Meidän koko perhe on siirtynyt Danskeen!

Ymmärrän toki sellaisia asiakkaita jotka haluavat asioida pankissa henkilökohtaisesti, mutta itse en ole tarvinnut vuosien aikana kuin kerran ajanvarauksella olevan ajan ja sekin oli tyttärelle pankkikorttia haettaessa. Nettipankki toimii todella sujuvasti jos on jotakin kysyttävää virkailijalta.

Jos asioit esim. kuolinpesän puolesta niin joudut asioimaan tiskillä. On monia muitakin tapauksia joissa ei pelkkä nettiasiointi riitä. 

Vierailija
18/40 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin lopetin vuosi sitten dansken käytön. Alkoi ahdistaa ne tilinhoitomaksut joista vuodessa kertyi muistaakseni reilut 70 euroa.

Tuntui ristiriitaiselta että joutuisin maksamaan siitä hyvästä että lainaan heille rahojani talletusten muodossa.

Vierailija
19/40 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne edut ovat?

Vierailija
20/40 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne edut ovat?

Esimerkiksi platinum-palvelupaketti vastavalmistuneille akavan jäsenliittojen jäsenelle veloituksetta 5 vuodeksi eteenpäin (norm. 8-18e/kk) ja asuntolaina ilman toimitus- tai järjestelypalkkioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme