Kenestä julkkiksesta tykkäät persoonana, vaikka et hänen musiikistaan tykkää?
Itse tykkään todella paljon Michael Monroesta mutta musiikkinsa on sellaista rokkirällätystä, etten jaksaisi sitä kyllä kovin pitkään kuunnella.
Kommentit (22)
Irina ja Lauri Tähkä. En tykkää sellaisesta musiikista, mutta molemmat vaikuttaa mukavilta ihmisiltä ja ovat erittäin lahjakkaita esiintyjiä. Arvostan.
Michael on hyvä tyyppi, ainoa suomalainen julkkis jonka juttuja kuuntelen mielelläni. Ihan hyvää musaakin, vaikka yleensä kuuntelen muunlaista.
Olen työn puolesta tavannut Jenni Vartiaisen useita kertoja, ja voin sanoa että harvinaisen mukava, vaatimaton ja huumorintajuinen nainen. Jalat maassa ja ottaa huomioon myös tällaiset tavistyöntekijät. Jennin musiikkia en vapaa-ajalla kuuntele, mutta hänestä pidän ihmisenä.
Jostain syystä tuli mieleen Anssi Kela.
Vierailija kirjoitti:
Julkkis = artisti?
No, näinpä. Onhan artistitkin julkkiksia. Ap
Anssi Kela täälläkin ja Michael Monroe.
Vierailija kirjoitti:
Olen työn puolesta tavannut Jenni Vartiaisen useita kertoja, ja voin sanoa että harvinaisen mukava, vaatimaton ja huumorintajuinen nainen. Jalat maassa ja ottaa huomioon myös tällaiset tavistyöntekijät. Jennin musiikkia en vapaa-ajalla kuuntele, mutta hänestä pidän ihmisenä.
Jännä juttu. Vastaavia kommentteja olen kuullut pilvin pimein, ja silti av-mammat haukkuvat Jenniä musiikin lisäksi ihmisenä, vaikkeivät häntä ole koskaan edes tavanneet. Höh.
Elastinen, myös Uniikki on symppis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu. Vastaavia kommentteja olen kuullut pilvin pimein, ja silti av-mammat haukkuvat Jenniä musiikin lisäksi ihmisenä, vaikkeivät häntä ole koskaan edes tavanneet. Höh.
Täällä on tasan yksi Jenni-hullu. Muut mammat kehuvat häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on tasan yksi Jenni-hullu. Muut mammat kehuvat häntä.
Älä jauha sontaa. KAIKKI mammat vihaavat häntä ja antavat sen kyllä kommenteissaan ja aloituksissaan kuulua. Joku kun kehtaa vähän puolustaa, solvataan häntä "imbesilliksi läskiksi lepakoksi". Itse pidän sekä Jennistä ihmisenä (olen tavannut) että hänen musiikistaan.
Jare Tiihonen