Te jotka harrastatte yhdenillanjuttuja todella harvoin
Mitkä tekijät ovat vaikuttaneet siihen että olette menneet sänkyyn heti vaikka yleensä ette niin tee? Mikä noissa kumppaneissa on ollut niin erityistä?
Kommentit (4)
Sattuma ja kohtalo oikeastaan. En harrasta yhden illan juttuja, ollut elämässä muutama sellainen. En suoraan sanottuna ymmärrä varsinkaan naisia,jotka lähtevät asenteella tänään pitää saada hakemaan seuraa. ei siinä mitään pahaa ole, jokainen tavallaan. jos tapaan kiinnostavan miehen, niin eteneminen onkyllä aika vaivalloista hänelle. paras olisi että hän pyytäisi treffeille, ja sen jälkeen sitten voi seksiäkin miettiä..
Sekosin tunteissani. Olen aina pitänyt siitä että miehellä on tummat hiukset ja ehdottomasti lyhyet. Ja myös siitä että mies on minua vanhempi. Kerran sitten törmäsin itseäni nuorempaan mieheen jolla oli pitkät vaaleat hiukset. Jostain syystä minulla kilahti silloin. Lopulta juttu meni siihen että huusin hänelle suunnilleen suoraa huutoa että "anna munaa".
Vierailija kirjoitti:
Sekosin tunteissani. Olen aina pitänyt siitä että miehellä on tummat hiukset ja ehdottomasti lyhyet. Ja myös siitä että mies on minua vanhempi. Kerran sitten törmäsin itseäni nuorempaan mieheen jolla oli pitkät vaaleat hiukset. Jostain syystä minulla kilahti silloin. Lopulta juttu meni siihen että huusin hänelle suunnilleen suoraa huutoa että "anna munaa".
heh..olet samanlainen kun mä. ihannemieheni on ehdottomasti tumma ja tulinen mutta blondien kanssa käy niin että menetän itsekontrollin ihan täysin
Kielletty himo