Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan löytänyt miestä vastaamalla Suomi24-miehen deitti-ilmoitukseen?

Vierailija
08.04.2017 |

En ole koskaan nettideittaillut, enkä haluaisi heti tehdä omaa profiilia välttämättä. Pelkään tunnistamista, enkä siksi haluaisi laittaa sitä kuvaa. Kuvattomiin ei taideta kauheasti vastailla, vai? N46

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole profiilissa kuvaa, sanon selvästi etten hae seksiä, enkä ota itse yhteyttä miehiin. Silti viestejä tulee ihan liikaa ja ihan vääränlaisia.

Jos ne miehet ymmärtää sun erityisesti juuri seksiä hakevan.

Vierailija
22/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 on täynnä ihan ala-arvoista porukkaa! Kannatta kokeilla jotai fiksumpaa, kuten OKCupid ellei sitten itse tykkää "perusperteistä" ja junteista, joita ko. mesta on täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan nettideittaillut, enkä haluaisi heti tehdä omaa profiilia välttämättä. Pelkään tunnistamista, enkä siksi haluaisi laittaa sitä kuvaa. Kuvattomiin ei taideta kauheasti vastailla, vai? N46

Riippuu toki iästä ja asuinalueesta, mutta ainakin pääkaupunkiseudulla alle 30-vuotiaan naisen kuvaton profiili saa vastauksia, kirjoittaa sinne melkeinpä mitä vaan. Usealla paikkakunnalla miehiä on kaksinkertainen määrä naisiin verrattuna. 

Vierailija
24/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin elämänkumppanin Suomi24:sta. Ollaan oltu yhdessä nyt 5 v.

Vierailija
25/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies löytyi S24:stä, meillä molemmilla oli kuvattomat profiilit ja melko kattavat esittelytekstit. Mun ainoa kriteeri ulkonäön suhteen oli, että hymyn täytyy olla aito ja lämmin. Olihan se. Nyt ollaan oltu 4 vuotta yhdessä ja yksi yhteinen lapsikin on. Mies on vuosien aikana osoittautunut melkoiseksi aarteeksi: hän on fiksu, herkkä, tunteellinen, intohimoinen ja ystävällinen. Hän rakastaa luontoa, lapsia, ruoanlaittoa ja visuaalisia elämyksiä. Ihana, harvinainen mies!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä