Ärsyttää kun treffaamani naiset aina tivaa että olenko vapaa. Miten siihen kannattaa vastata kun totuus on että voisin olla jos vain löydän oikean
Jos kerron totuuden moni vetää herneen nenään eikä halua enää tavata. Joskus valehtelen olevani joskus taas että vapaa liitto. Mutta en haluaisi erota ellei ole parempaa tiedossa. M44
Kommentit (14)
Ei ole myöskään kiva aloittaa suhdetta valehtelulla. AP
Eiköhän tämä ole tuttu tilanne monelle miehelle. Ei viitsi erota ellei ole parempaa tiedossa.
Joo tosi kumma juttu että tivaavat! :D Etkö pelle pärjää yksin.
No mikä siinä valehtelussa sille oikealle puolisolle on sulle 'se' juttu? Miksi et oikeasti voisi erota ja olla sinkku? Kun sitähän sinä haluat -eroon puolisostasi, joka ei ilmeisesti (tietoisesti tai tiedostamattaan) kykene olemaan sinulle (hah) 'se oikea'. Miksi aikuinen ihminen ylläpitää jotain typerää kulissia - kun ne kaverit ja naapurit näkee joka tapauksessa sen läpi.
Parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa.
Ap. Ensin erotaan ja sitten voi harkita pikkuhiljaa uuden kumppanin etsimistä.
Näin yksinkertaista se on that's it!
Oletko lompakkoloinen tai iso lapsi, vai miksi et voi erota ennen kuin löydät uuden?
Vierailija kirjoitti:
Näin yksinkertaista se on that's it!
Nykyinen on ihan OK mutta vähän ehkä sellainen kylmä tunnevammainen eikä ymmärrä minua. Siksi etsin uutta joka ymmärtäisi paremmin ja olisi enemmän sielunkumppani. AP
No empiiristen tutkimusten perusteella vaihtoehtoja on neljä:
a) "Olen vapaa kuin taivaan lintu." (Vale)
b) "Olen kulissiavioliitossa". (Valkoinen vale)
c) "Vaimoni ei ymmärrä minua, uli uli". (Säälillä vetoaminen)
d) "Olen naimisissa ja lapsia on kolme. Avioliittoni on ihan toimiva, mutta vaimoni vaatii minua osallistumaan perhe-elämään, joten etsin uutta naista, jonka kanssa voisin harrastaa seksiä ilman mitään vaatimuksia. Olen kuitenkin luonteeltani selkärangaton narsistinahjus, joten en uskalla hakea avioeroa enkä jättäytyä itsenäisesti elämään, ellei ole valmis äitimammapano tyrkyllä." (Totuus)
Kerro mikä vaihtoehto toimi parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin yksinkertaista se on that's it!Nykyinen on ihan OK mutta vähän ehkä sellainen kylmä tunnevammainen eikä ymmärrä minua. Siksi etsin uutta joka ymmärtäisi paremmin ja olisi enemmän sielunkumppani. AP
0/5
Vierailija kirjoitti:
No empiiristen tutkimusten perusteella vaihtoehtoja on neljä:
a) "Olen vapaa kuin taivaan lintu." (Vale)
b) "Olen kulissiavioliitossa". (Valkoinen vale)
c) "Vaimoni ei ymmärrä minua, uli uli". (Säälillä vetoaminen)
d) "Olen naimisissa ja lapsia on kolme. Avioliittoni on ihan toimiva, mutta vaimoni vaatii minua osallistumaan perhe-elämään, joten etsin uutta naista, jonka kanssa voisin harrastaa seksiä ilman mitään vaatimuksia. Olen kuitenkin luonteeltani selkärangaton narsistinahjus, joten en uskalla hakea avioeroa enkä jättäytyä itsenäisesti elämään, ellei ole valmis äitimammapano tyrkyllä." (Totuus)
Kerro mikä vaihtoehto toimi parhaiten.
Tuo d-kohta toimii varmaan parhaiten mutta naiset ei halua että heitä kutsutaan mammoiksi.
No jätä se nykyinen. Sillähän tuo tilanne ratkeaa. Olet vapaa, eikä tarvitse valehdella.
Vai oletko niin nössö, että et osaa olla yksin?
Aikuinen ihminen, joka pelkää yksinoloa. :( ota ero ja ala opettelemaan itsenäistymistä. Usein tuo tosin tapahtuu siinä parikymppisenä.
Juuri kaltaistesi miesten vuoksi naiset asiaa tivaavat. Ei ole mitään sellaista vastausta, jonka ansiosta voisit sekä syödä kakun että pitää sen. Mikäli sattuisit löytämään "jonkun paremman", tulee suhde kariutumaan heti, kun nainen kuulee sinun olleen toisen kanssa parisuhteenne alkaessa.