Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan löytänyt miestä vastaamalla Suomi24-miehen deitti-ilmoitukseen?

Vierailija
08.04.2017 |

En ole koskaan nettideittaillut, enkä haluaisi heti tehdä omaa profiilia välttämättä. Pelkään tunnistamista, enkä siksi haluaisi laittaa sitä kuvaa. Kuvattomiin ei taideta kauheasti vastailla, vai? N46

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tuossa se tapaamani mies juuri tulee saunasta. Ollaan seurusteltu kohta 4 vuotta ja asuttu reilu vuosi saman katon alla. Mies 54 v ja minä 48 v.

Vierailija
2/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mulle vastattiin vaikka ei ollut kuvaa ja miehellä oli. En löytänyt sieltä kiinnostavaa miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Tuossa se tapaamani mies juuri tulee saunasta. Ollaan seurusteltu kohta 4 vuotta ja asuttu reilu vuosi saman katon alla. Mies 54 v ja minä 48 v.

Voi kun ihana kuulla! Paljon onnea teille<3. Ehkä mäkin uskaltaudun sitten jollekin kirjoittamaan:) ap.

Vierailija
4/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä mulle vastattiin vaikka ei ollut kuvaa ja miehellä oli. En löytänyt sieltä kiinnostavaa miestä.

Millaisilla kriteereillä hait? Mä en enää tuijota ulkonäköä esim. niin kauheasti vaan sellainen sielunkumppanuus olisi tärkeämpi kaikkien kokemusteni jälkeen. ap.

Vierailija
5/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut kuvaa, miehellä oli. Ollaan nyt oltu kuusi vuotta yhdessä, joista kolme vuotta naimisissa, minä nyt 27, mies 31.

Vierailija
6/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin olet tyytynyt noin paljon vanhempaan niin vaihtoehdot lisääntyvät kummasti. Itse en enää tässä iässä huolisi itseäni vanhempaa, miehille ikä tuo monenmoista vaivaa tullessaan ja kamala olisi työikäisenä katsella eläkeläisukkoa nurkissaan vuosikausien ajan. Sitten kun pääsee itse eläkkeelle ukko paskoo jo dementiapäissään housuunsa.

N45.

Vierailija
7/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin olet tyytynyt noin paljon vanhempaan niin vaihtoehdot lisääntyvät kummasti. Itse en enää tässä iässä huolisi itseäni vanhempaa, miehille ikä tuo monenmoista vaivaa tullessaan ja kamala olisi työikäisenä katsella eläkeläisukkoa nurkissaan vuosikausien ajan. Sitten kun pääsee itse eläkkeelle ukko paskoo jo dementiapäissään housuunsa.

N45.

Aika rajua tekstiä. Et voi tietää, miten elämä menis. Itsellesikin voi sattua mitä vaan. Ei se ikää katso. Itse olisin valmis vaikka mihin, jos kunnolla rakastuisin. Nimenomaan rakkaudesta. ap.

Vierailija
8/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45.

Tai sinä voit sairastua syöpään ja se eläkkeellä ehtivä ehtii pitää huolta sinusta.

Vierailija
9/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karmeita tapauksia on ystävättärillä sitä kautta tavattuina. Ojasta allikkoon ovat menneet. Omat on kuitenkin elämänsä. En kuitenkaan yhtään ihmettele miksi nämä ukot ovat joutuneet kiertoon.

Vierailija
10/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika karmeita tapauksia on ystävättärillä sitä kautta tavattuina. Ojasta allikkoon ovat menneet. Omat on kuitenkin elämänsä. En kuitenkaan yhtään ihmettele miksi nämä ukot ovat joutuneet kiertoon.

Eiköhän se aika paljon ole siitä kiinni, mitä hakee ja millaisille miehille vastailee? Eiköhän siellä ole kuitenkin miehiä ja naisia ihan laidasta laitaan, eikä vain tietynlaisia?

Vierailija
11/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät vastaa kuvattomiin profiileihin. Miehet saavat vähemmän viestejä, joten vastauksiin on hyvä mahdollisuus. Suomi24 on yhtä hirvee paikka kuin joku lähibaari. Tiedän pysyä molemmista erossa.

Vierailija
12/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi niin, että mies kävi kuvattomalla profiililla kyttäämässä kuvaani monta kertaa päivässä. Noh, ihmettelin miksi kyttää mutta ei puhu. Tein uuden kuvattoman profiilin ja menin juttelemaan miehelle :D Oli kauhea jännitys kun jouduin paljastamaan että olin se ketä kytännyt. Siitä se lähti ja reilu 8 vuotta oltu yhdessä.

Vierailija
13/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin aikoinani useita fiksuja ja kivoja miehiä S24:n kautta. Mulla kuvaton profiili, mutta hyvät tekstit! Nyt naimisissa elämäni miehen kanssa. ❤ Löytyi tinderistä.

Vierailija
14/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ap että osa noista käyttäjistä on sellaisia auervaaratyyppisiä miehiä, jotka tietoisesti pyrkivät löytämään vastaeronneita, juuri deittailun aloittaneita naisia, koska silloin ihminen on vaikutuksille altteimmillaan. Osalla toimii ihan systemaattisesti. Osaavat puhua naiselle, sanoa asioita jotka synnyttävät naiselle mieleisiä mielikuvia, ja jättää sopivasti toisenlaisia asioita kertomatta.

Noilla sivuilla on mahdollista tavata myös miehiä, jotka ovat liikkeellä hyvin aikein ja rehellisin mielin, mutta kannattaa vähän kuitenkin varoa, ettei jää noiden toisenlaisten miesten pyöriteltäväksi. Itse vältyin täpärästi tällaiselta ja matkassa oli myös onnea.

Jos jokin vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, se todennäköisesti ei ole totta. Ei ainakaan kokonaan.

Vierailija
15/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, deittailin itse suomi24 kautta ja olihan siellä kaikenlaista. Itse olin kuvaton, annoin sen sitten mielenkiintoisille tyypeille tosin ja se toimi hyvin. Itseäni ärsytti miehet ketkä valehtelivat typeristä asioista, kuten esim pituudestaan. Olen itse pitkä ja jos menen tapaamaan 190cm pitkää miestä, niin ei se ole kiva kohdata itseäni lyhyempää. Olen 178cm itse. Myöskään ei ole kivaa saada kuvaa mikä ei vastaa lainkaan tämän päivän olemusta. Pettymyshän se on hoksata tavatessa, että jahas, kuva oli otettu 10 vuotta ja -25kiloa sitten. Joitain hyviä hetken juttuja sieltä löytyi ja olinpa jo profiiliani pois laittamassa, kun eräs mies otti yhteyttä. Siitä on neljä vuotta ja yhdessä ollaan, yhteinen lapsikin on :)

Vierailija
16/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap laitoit ilmoituksen? ;)

Vierailija
17/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisilla kriteereillä hait? Mä en enää tuijota ulkonäköä esim. niin kauheasti vaan sellainen sielunkumppanuus olisi tärkeämpi kaikkien kokemusteni jälkeen. ap.

Ai sie olet jo jännämiehiin kyllästyny?

Vierailija
18/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin miehen kuvattomalla profiililla tuolta. Olin erilaisissa deitti-palveluissa kirjoilla kaksi vuotta ja tapasin useita miehiä. En halunnut tyytyä vain johonkin mieheen ja mulla oli tarkat kriteerit mutta ei ehkä kuitenkaan tavanomaiset. Tärkein kriteeri oli musiikkimaku ja siihen liittyvät jutut, toiseksi tärkein asia oli asenne ja tähän liittyi esimerkiksi se, että mies ei pelannut mitään peliä kanssani ja oli sanojensa mittainen. Kysyin kiinnostuksesta suoraan ja molemmat totesimme olevamme kiinnostuneita. Olin kertonut hyvin avoimesti omasta tilanteestani, että hoidin kuolemansairasta läheistä ja jos hynttyyt heitetään yhteen, niin se on koko paketti.

Yhdessä ollaan oltu jo vuosia ja meillä on kolme lasta. Olemme tiimi ja toimimme upeasti yks yhteen.

Voin suositella deittipalvelua mutta määritä itsellesi ensiksi mitä haet ennen kuin kirjaudut palveluun.

19/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut parisuhteessa jo vuosikausia, tapasimme yhteisten ystävien häissä. Mutta sinkkuaikana käytin suomi24-palstaa. En edes tiennyt että on olemassa vielä :)

Mutta asiaan.

Muutama vinkki. Tee ainakin kaksi profiilia, mieluummin kolme. Yhteen todelliset tietosi, muuhun väärät. Miksi näin?

No, saat suoraan seulottua auervaarat, jotka laittavat kaikille saman alkusepustuksen ja livertävät sitten pajunköyttä. Pysy heitä erossa! Siis älä suoraan blokkaa, jos joku lähettää kaikkiin profiileihisi, vaan vastaa ja katso mitä sitten tapahtuu. Auervaara sepittää valheita, rehellinen mies on samanlainen vaikka nainen viesteilisi eri tavalla.

Toinen vihje: tapaaminen mahdollisimman pian. Miksi? No, se nyt on turha jahkailla, tavatessa tietää onko mitään edellytyksiä jatkoon.

Kolme: varattuja on aivan saatanasti. Toimi niin että vakisuhde paljastuu eli tapaamisten pitää onnistua myös miehen luona, juhlapyhinä pitää voida nähdä tai ainakin kommunikoida jne.

Onnea matkaan!

Vierailija
20/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole profiilissa kuvaa, sanon selvästi etten hae seksiä, enkä ota itse yhteyttä miehiin. Silti viestejä tulee ihan liikaa ja ihan vääränlaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän