Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusia ystäviä tampereelta!

Tampere
08.04.2017 |

Hei!

Olen pian 25-vuotias nainen tampereelta,olen muutellut paljon ja ystävät ovat jääneet pitkin suomea.
Olen huumorintajuista ja hauskaa seuraa. Olen aloittanut kuntosalilla käymisen,pidän elokuvien katselusta,shoppailusta(kauneuden hoidosta),matkustelusta,keskusteluista ja olen innokas kokeilemaan kaikkea uutta tekemistä ja harrastetta! Rakastan ulkoilmaa ja lämpöä. Olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin tampereella:) etsin enemmän naispuoleista kaveria jakamaan kanssani iloja ja uusia kokemuksia. Kesäkin tulossa ja uutta tekemistä varmasti riittäisi!

Ota ihmeessä yhteyttä jos kaipaat ystävää ja tekemistä!

nippeli@luukku.com

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea ele, toivottavasti löydät tätä kautta tamperelaisia uusia kavereita itsellesi. Terkut Stadista!

Vierailija
2/7 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai varauduit siihen, että postilaatikkosi on kohta tukossa kaikenmaailman pervojen yhteydenotoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitpas reippaan kuuloinen tapaus... :-) Toivottavasti löydät täältä yhtä menevää ja pirteää seuraa... ;-)

Vierailija
4/7 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai varauduit siihen, että postilaatikkosi on kohta tukossa kaikenmaailman pervojen yhteydenotoista.

sormet jo näppiksellä valmiina postailemaan? yök

Vierailija
5/7 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan onnea ja menestystä! :)

Vierailija
6/7 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT mutta miksei ole Tinderin kaltaista sovellusta, jolla voisi etsiä uusia kavereita ? Saisi ihan siis valita, että omat kiinnostuksen kohteet, minkälaista kaveria kaipaa (esim vaikka vaan salille tai muuhun liikuntaharrastukseen..) jne. Voisi olla menestys oikeasti ?

Vierailija
7/7 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity Facebookissa Uusia ystäviä-Tampere ryhmään.Siellä on paljon sinunikäisiä nuoria jotka etsivät uusia ystäviä.Täällä jos julkaiset sähköpostiosoitteesi saat luultavammin vain asiattomia viestejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan