Selittäkää tietämättömälle nuorelle nopeasti vähän eri puolueista ja heidän hyvistä/huonoista puolistaan!
Nuori vasta olen, joten en ole ehtinyt vielä perehtyä asioihin.
Mutta joo, kertokaas tiivistettynä mulle nämä asiat!
Iso kiitos!!
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas skp. Vaalikone antaa mulle skp ehdokkaita
No äläpä nyt KOMMAREITA sentään äänestä, he ovat aina olleet maanpettureita!
Kirmasivat joukolla viime sodan aikanakin VIHOLLISEN puolelle taistelemaan kotimaataan Suomea vastaan, vaan joutuivat sitten erittäin kurjiin oloihin vankileireille Siperiaan ja siitä tuleekin sanonta"Siperia opettaa".
SKP:n nykyiset ehdokkaat eivät kyllä olleet edes syntyneet noihin aikoihin. En itsekään aio äänestää heitä, mutta 30-40-luvuilla taphtuneet asiat ovat kyllä vähän hölmö syy olla äänestämättä tai äänestää kuntavaaleissa 2017.
Esimerkki on huono, koska valtion tai suuryrityken velka toimii eri tavalla kuin kotitalouden. Velaton kotitalous on hyvä juttu ja kotitalous ottaa velkaa sillä ajatuksella, että se maksetaan pois jossain vaiheessa. Valtionvelan taas ei ole koskaan tarkoituskaan olla 0. Valtio, jolla ei olisi lainkaan velkaa olisi todennäköisesti jollain tavoin raskaasti epäonnistunut talouspolitiikassaan, koska velan kanssa pelaaminen on pääsääntöisesti valtiotalouden tasolla kannattavaa, eikä velkaa usein kannata maksaa pois edes silloin kun siihen on varaa.