Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies erosi ja tapasi minut. Miehen vanhemmat"sekosi".

Vierailija
08.04.2017 |

En suoraan sanottuna edes oikein tajua miehen perheen käytöstä toisisaan kohtaan.
Miehelleni tuli monista syistä johtuen ero ensimmäisestä vaimostaan. Heillä on myös yksi pieni lapsi.
Miehen mukaan liitto ei koskaan mikään onnellinen ollutkaan ha lähinnä oltiin yhdessä kun kerran oltiin näin nyt käynyt ja tässä oltiin.
Kuitenkin asiat meni niin että ero tuli.
Ja tätä ei miehen vanhemmat pysty eikä suostu hyväksymään. Miten paljon heidän hyväksyntää pitää liki 40- vuotiaan edes kysyä?
Miehen isä mm. vaihdatti lukot oerhern kesämökillä ilman että pojalleen asiasta kerrottiin. Mökillä oli käyty koko suku ihan normaalisti kunnes kerta miehen sinne mennessä oli lukot vaihdettu.
Samoin lähti miehen vanhemmilta viesti että lainat meni heti maksuun. Eli miehelle oli lainattu rahaa ja asiasta paperit tehty, mutta eron takia laina irtisanottiin ja rahat pitikin heti maksaa.
Aika pian eronsa jälkeen mies tapasi minut. Sanomattakin on selvää etten ole appivanhempisni tavannut kun ei ole mieskään omia vanhempiaan.
Tästä on nyt vuosia ja asia surettaa minua, enkä ymmärrä vanhempien käytöstä.
He pitävät tiiviisti yhteyttä ex-vaimoon ( mökkivierailut, tapailut, jouluateriat) ja tietysti näkevät lapsenlastssn. Meidän yhteistä lasta eivät ole koskaan nähneet. Vaikka lapsella siis asuu mummo ja ukki 20 km:n päässä ei heitä kiinnosta tätä nähdä koskaan. Itsestäni ei niin väliä.
Mutta surettaa mieheni ja lapsen takia.
Miten kauan jotkut voi kieltäytyä hyväksymästä tosiasioita? Ihan Niinkuin ne yrittäisi väkisin pakottaa kaiken palautumaan ennalleen? Eihän se niin mene.
Ja tässä on siis vuosikausia kulunut. Ja vanhemmat ovat ihan fiksuja eivätkä mitenkään yli-uskovaisia tai muuten sekaisin.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet löytänyt oikean kultakimpaleen.

Mies kuulostaa vastuuttomalta ja persaukiselta, jos vielä 40v. pitää lainata rahaa vanhemmaltaan ja hänellä on aikaisemmasta suhteesta "pieni lapsi" ja on siitä eronnut ja uutta lasta pukataan uuden naisen kanssa.

62/82 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mitähän se ex on kertonut miehesi vanhemmille? Ja mitä miehesi on heolle kertonut? Ja mitä oikeasti on tapahtunut.

Outoa on, että hylkäsivät oman poikansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suoraan sanottuna edes oikein tajua miehen perheen käytöstä toisisaan kohtaan.

Miehelleni tuli monista syistä johtuen ero ensimmäisestä vaimostaan. Heillä on myös yksi pieni lapsi.

Miehen mukaan liitto ei koskaan mikään onnellinen ollutkaan ha lähinnä oltiin yhdessä kun kerran oltiin näin nyt käynyt ja tässä oltiin.

Kuitenkin asiat meni niin että ero tuli.

Ja tätä ei miehen vanhemmat pysty eikä suostu hyväksymään. Miten paljon heidän hyväksyntää pitää liki 40- vuotiaan edes kysyä?

Miehen isä mm. vaihdatti lukot oerhern kesämökillä ilman että pojalleen asiasta kerrottiin. Mökillä oli käyty koko suku ihan normaalisti kunnes kerta miehen sinne mennessä oli lukot vaihdettu.

Samoin lähti miehen vanhemmilta viesti että lainat meni heti maksuun. Eli miehelle oli lainattu rahaa ja asiasta paperit tehty, mutta eron takia laina irtisanottiin ja rahat pitikin heti maksaa.

Aika pian eronsa jälkeen mies tapasi minut. Sanomattakin on selvää etten ole appivanhempisni tavannut kun ei ole mieskään omia vanhempiaan.

Tästä on nyt vuosia ja asia surettaa minua, enkä ymmärrä vanhempien käytöstä.

He pitävät tiiviisti yhteyttä ex-vaimoon ( mökkivierailut, tapailut, jouluateriat) ja tietysti näkevät lapsenlastssn. Meidän yhteistä lasta eivät ole koskaan nähneet. Vaikka lapsella siis asuu mummo ja ukki 20 km:n päässä ei heitä kiinnosta tätä nähdä koskaan. Itsestäni ei niin väliä.

Mutta surettaa mieheni ja lapsen takia.

Miten kauan jotkut voi kieltäytyä hyväksymästä tosiasioita? Ihan Niinkuin ne yrittäisi väkisin pakottaa kaiken palautumaan ennalleen? Eihän se niin mene.

Ja tässä on siis vuosikausia kulunut. Ja vanhemmat ovat ihan fiksuja eivätkä mitenkään yli-uskovaisia tai muuten sekaisin.

Miksi luulet että tämä johtuisi sinusta? Ehkäpä se miehen erokin johtui siitä että vanhemmpansa sotkeenutvat asioihin eivätkä käy ihan täysillä.

Vierailija
64/82 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
65/82 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain jää nyt kertomatta. Ehkä appivanhemmat ovat kristittyjä eivätkä siksi hyväksy sitä että miehesi otti uuden vaimon? Tosin eipä tuo lukkojen vaihtaminen ja lainojen takaisin penääminen kovinkaan kristilliseltä vaikuta.

Mä taas luulen taustalla olevan miehen eks-vaimon pettäminen ja lapsen hylkääminen. Näitähän on pilvin pimein ja ehkä isovanhemmat yrittävät korvata lapselle isän menetystä.

Ap. kertoi heillä olevan pienen lapsen ja samaan syssyyn heillä on myös yhteinen lapsi. Mies ei kuulosta ihan vastuulliselta, eikä ap. mainitse mitään lapsen tapaamisista.

Vierailija
66/82 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tainnut minäkin iskeä käteni paskaan.. Miesystäväni vanhemmat osallistuvat tosi paljon miehen lasten hoitamiseen. Olen pitänyt tätä hienona asiana mutta vaikka olemme seurustelleet monta vuotta, minua ei ole kertaakaan edes esitelty miehen vanhemmille. Nyttemmin on alkanut tuntua että parempi niin. Aikoinaan törmäsimme vahingossa ja silloin eivät edes katsoneet minua silmiin.

En todellakaan odota heiltä mitään, enkä aio sotkeutua miehen lastenkasvatukseen sun muuhun mitenkään. Emme asu yhdessä ja minulla on omakin kohta aikuinen lapsi jonka hyvinvointi menee kaiken edelle. Silti on mielestäni pimeää ettei vanhemmille voi asiallisesti esitellä ja avoimin mielin, kun ollaan tavattukin niin että molempien eroista oli 3-4 vuotta aikaa. Asuvatkin ihan kävelymatkan päässä minusta. Riittäisi todellakin esitteleminen ja se että voitaisiin kadulla tervehtiä. Kerran törmäsimme miehen vanhempiin sattumalta kauppakeskuksessa. Miehelle tuli kiire häipyä tilanteesta eivätkä vanhemmat vilkaisseetkaan minuun. Olin jo käsi ojossa esittelemässä itseäni mutta jäätävä tunnelma onneksi pysäytti aikeeni enkä nolannut itseäni sen enempää.

Noh. Eipähän ole riesaa kun ei tarvitse tutustua.

Vierailija
67/82 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen ei ole toivottu ihminen. Ei edes silloin kun erosta on pitempi aika eikä ainakaan jos on rikkonut perheen. Minä olen ex-vaimo ja lasten äiti ja erittäin pidetty ihminen exän suvussa. Mies teki paskan tempun meille. Käydäännykyisin tapahtumissa ym minä ja lapset ja esim ex- appiukkokin. Minut kutsuttiin anopin syntymäpäiville. Uutta naista ei heille ole olemassakaan eikä ex juuri tapaa lapsia vaan asenne on kylmentynyt kun lapset ei innostuneet uudesta akasta jonka takia lapset joutui muuttamaan, luopumaan huoneistoaan ja luopumaan harrastuksista ja ulkomaan matkoista.

Vierailija
68/82 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ihmisen kertomus jostain asiasta on harvoin koko totuus. Ehkä miehesi kokee tilanteen noin, mutta välien rikkoutumisen todellinen syy voi olla jossain ihan muualla kuin appivanhempiesi "sekoamisessa".

Vierailija
69/82 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen nainen ei ole toivottu ihminen. Ei edes silloin kun erosta on pitempi aika eikä ainakaan jos on rikkonut perheen. Minä olen ex-vaimo ja lasten äiti ja erittäin pidetty ihminen exän suvussa. Mies teki paskan tempun meille. Käydäännykyisin tapahtumissa ym minä ja lapset ja esim ex- appiukkokin. Minut kutsuttiin anopin syntymäpäiville. Uutta naista ei heille ole olemassakaan eikä ex juuri tapaa lapsia vaan asenne on kylmentynyt kun lapset ei innostuneet uudesta akasta jonka takia lapset joutui muuttamaan, luopumaan huoneistoaan ja luopumaan harrastuksista ja ulkomaan matkoista.

En tiedä, mikä "paska temppu" on kyseessä, mutta minusta on vanhemmilta tosi kyseenalaista näin yleensä hylätä oma lapsensa, ja korvata hänet käytännössä hänen ex-puolisollaan. Tietenkin voi vanhempana olla surullinen erosta ja surullinen menetetystä ihmissuhteesta, ja voi olla pahoillaan ja jopa vihainen tavasta, jolla oma lapsi hoitaa asiansa. Mutta silti: hän on oma lapsi, jonka on ihan itse saattanut maailmaan. Millaisin perustein on valmis tekemään omaan lapseensa näin rankan pesäeron? 

Vierailija
70/82 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapset joutuivat luopumaan huoneistaan, harrastuksistaan ja ulkomaanmatkoista?

Vierailija
71/82 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mikä "paska temppu" on kyseessä, mutta minusta on vanhemmilta tosi kyseenalaista näin yleensä hylätä oma lapsensa, ja korvata hänet käytännössä hänen ex-puolisollaan. Tietenkin voi vanhempana olla surullinen erosta ja surullinen menetetystä ihmissuhteesta, ja voi olla pahoillaan ja jopa vihainen tavasta, jolla oma lapsi hoitaa asiansa. Mutta silti: hän on oma lapsi, jonka on ihan itse saattanut maailmaan. Millaisin perustein on valmis tekemään omaan lapseensa näin rankan pesäeron? 

Jos oma aikuinen lapsi on ensin hylännyt omat lapsensa? Pitääkö yhteyttä lapsenlapsiin vai aikuiseen lapseen?

Toki on niitäkin tapauksia, jossa ex tekee kaikkensa estääksen ex puolison tapaamasta lapsiaan, eikä syynä ole ex puolison alkoholismi/väkivaltainen käytös.

Vierailija
72/82 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissanviikset.

Noin pimeet vanhemmat eivät alun alkaenkaan  ole kyenneet rakastamaan poikaansa ehdoitta vaan itsensä jatkeena.  Ihan pöljää ja käsittämättömän oksettavaa touhua moinen karttaminen.

Hei me ei edes tervehditä sua, huomaatko....  Voi jukolauta millaista (muka aikuista) porukkaa maan päältä löytyy....

Vierailija
73/82 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapset joutuivat luopumaan huoneistaan, harrastuksistaan ja ulkomaanmatkoista?

Huoneet laitettiin toiseen järjestykseen niin että toisen oma huone ei ollut sitä enää. Isä alkoi suhtautua lapsiin kylmästi pelkkänä kulueränä ja kieltäytyi maksamasta kunnon elatusta. Jos isä hylkää lapsensa niin onneksi isovanhemmat eivät sitä tee.

Vierailija
74/82 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan etten ole toivottu vaikka tapasin miesystävän silloin kun hänen erostaan oli useampi vuosi. Vaimonsa oli löytänyt uuden puolison.

En ymmärrä mikä miesystäväni vanhempia tökkii siinä että hän on löytänyt uuden parisuhteen. Itse ainakin toivoisin että lapseni pystyisi jatkamaan elämäänsä ja olemaan onnellinen.

Henkilökohtaisesti en ota, koska emme ole tavanneet edes.

Ehkä he pelkäävät että tuon jotain harmia tullessani tai sotken heidän lapsenlastensa elämän. Tai ajattelevat että olen myös pettävää sorttia koska olen jo kerran eronnut. Pelkäävät että tyrkytän omaa jälkikasvuani heille hoitoon? Kärkyn rahaa?

Syitä voi olla monia. Olen katsonut parhaaksi vaihtoehdoksi tavata miestä vain silloin kun lapset ovat muualla. Yhteen en muuta ikinä. Kumpikin hoitaa oman perheensä ja sukulaisensa mutta ei rasita niillä toista. En varmaan osaisi saman katon alla enää asuakaan.

Vierailija
75/82 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sä olit siinä erossa marttyyri ja syytön?

Vierailija
76/82 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoneet laitettiin toiseen järjestykseen niin että toisen oma huone ei ollut sitä enää. Isä alkoi suhtautua lapsiin kylmästi pelkkänä kulueränä ja kieltäytyi maksamasta kunnon elatusta. Jos isä hylkää lapsensa niin onneksi isovanhemmat eivät sitä tee.

Mikset sinä maksa lasten ulkomaan matkoja ja lähde vaikka ex-anopin kanssa? 

Vierailija
77/82 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä kaverillani kans hieman omituiset vanhemmat.

Tekivät näille pojilleen (2 kpl) jotka tulivat seurusteluikään sellaista, että inttivät morsioehdokkaita kylään "näytille".

Kun poika sitten toi tyttönsä vanhemmille (jotka olivat oikein panostaneet tarjoiluihin ja muihin) niin vanhemmat esiintyivät aina mielistellen ja mielevästi tälle tytölle.

Jäljistä päin dissasivat tytön pojalle totaalisesti ja sanoivat ettei tuollaista tarvitse tuoda tänne koska ei ollut sopivasta perheestä/tarpeeksi kaunis/sopivan ikäinen/jne, jne, riippuen tapauksesta.

Jos poika/pojat jatkoivat joka tapauksesta valittunsa tapaamista niin heidän puupää isänsä todellakin mielenosoituksellisesti käänsi selkänsä eikä tervehtinyt tyttöä vaikkapa jos tulivat vastaan kadulla tms.

Kerrankin nämä vanhemmat olivat huomanneet että nuorempi pojista oli onnellinen ja rakastunut ja heti alkoivat inttämään tätä nuorempaa poikaa tuomaan uuden valittunsa joulun alla näytille.

Dissasivat tytön vierailun jälkeen tottakai.

Poika sitten kakistellen kertomaan tytölle ettei tämä ole kaan tervetullut jouluksi kylään vaikka isukki oli mielistellen kutsunut kahvipöydässä tulemaan.

Ja sekin tyttö oli ihan huippumuija.

Ihan ihmetouhua niiden perheessä muutenkin.

Kavereita ei saanut tuoda kylään koskaan ettei paikat likaannu.

Äityli desinfioi maanisena paikkoja hyperhygieenisiksi ja lopun aikaa itkeskeli angsteissa vessassa.

Iskä pelasi tennistä ja dissasi pirullisena poikiensa morsmaikkuja.

Kuulin että potsuista ainakin toinen aikuisena eronnut, siitä rakastetustaan josta piti kiinni vaikka äiti kihlausonnitteluiden asemasta itki viikon kuullessaan järkyttävät uutiset tyrmistyneen iskän kompatessa kuukauden mököttämisellä kun häneltä ei kysytty lupaa.

Nuorempi ilmeisesti kysyi isukilta ensin luvan kosia koska ainakin vielä naimisissa.

Eli on sitä kaikenlaista mielensairautta vaikkei päällepäin uskoisi.

Ei kannata välittää tommosista pölhöpäistä.

Vierailija
78/82 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tuleva anoppi pyörtyi nähdessään minut. Tämä tapahtui ulkomailla vuosia vuosia sitten. 

Olen vakuuttunut että hän pyörtyi silkasta onnesta. 

Vierailija
79/82 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan hylkäisi miniäni vaikka olisi ex sellainen.

Varsinkin vielä jos on lapsenlapsieni äiti.

En kyllä hylkäisi poikiani.

Ex miniä voi olla myös ystävä johon on jo kiinnitty.

Niiden kanssa ollaan joiden kanssa viihdytään.

Vierailija
80/82 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asutte edelleen samassa huoneistossa niin sinun vastuullasihan on huoneiden järjestys eli sinun syysi on jos lapsi on joutunut muuttamaan toiseen huoneeseen.... Vai??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän