Seksielämä loppui miehen vakavaan sairastumiseen
Vähän yli nelikymppisenä. Miten jaksaa vuosia kenties vuosikymmeniä ilman seksiä? Onko täällä yhtään jolla käynyt samalla lailla? Vertaistukea kaipaisin.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vaan iloinen, että mies jäi henkiin.
Niin olisin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Trolli
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vaan iloinen, että mies jäi henkiin.
Niin olisin minäkin.
Mitä tekee miehellä, joka ei anna vaimolleen mitään? Pelkkä riesa!
Pelkälle seksille ei suhdetta kannata rakentaa. Se on tärkeä elementti meillekin, mutta vaikka se muuttaisikin muotoaan päivittäisestä intohimoisesta rakastelusta ei suhde siihen loppuisi.
Onpa jotenkin mustavalkoinen asetelma, mies sairastui, seksi loppui.
Minä olisin kyllä huolissani miehestäni jos tämä sairastuisi. Tukisin toipumisessa. Eihän ihan aluksi seksi olisi ensimmäisenä mielessä. Hellyys kuuluu suhteeseen muutenkin, joten läheisyyttä voi olla ilmankin seksiä. Ja seksiä voi olla ilman yhdyntää. Itsetyydytystäkin voi harrastaa. Mutta eihän "nuorella" eli 40-vuotiaalla seksihalut katkea kuin seinään jos sairastuu. Tai jos ei itse seksiä teekään mieli, niin silloin varmasti tarvitsee hellyyttä ja huolenpitoa sitäkin enemmän. Ja kun sitä on, voi tilanne johtaa pikkuhiljaa seksiin, mitä se sitten toipilaalle onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi reaktio jos mies kirjoittaisi:
Pahus kun vaimo sairastui vakavasti. Nyt en saa seksiä.
Jep, ei muuta kuin sairas vaimo pakkosuikkarille, tottahan toki.
Harrastakaa sitä seksiä! Otatte vähän rauhallisemmin.
Tuo lääkäri nyt liioittelee tai miehesi pelkää sydäntään ja narraa sinulle.
T. Sydänsairas viisikymppinen
Mitä? Mitä? Mitä? Mistä löytyy mies, joka ei kykene seksiin mutta on hellä? Nostaa kädet pystyyn ensimmäisenä jonossa. :) Haluan tällaisen miehen, kun ei itseä seksi kiinnosta.
No kyllä siinä miehellä alkaa verenpaineet väkisinkin nousta kun palleja pakottaa, vaimo vieressä puutteessa eikä saisi naida tai muutenkaan purkautua.