Ketkä julkkikset painivat ulkonäöllisesti täysin eri sarjassa puolisonsa kanssa?
Näin eilen kaupassa pariskunnan, jossa nainen oli tyrmäävä ilmestys ja mies oli rehellisesti, noh, todella keskinkertaisen näköinen. Nainen selvästi piti itsestään ulkonäöllisesti huolta ja mies oli resuisissa vaatteissa, ylipainoinen ja muutenkin vähän reppanan oloinen. Mietin vaan onko "julkkisesimerkkejä" aiheeseen liittyen.
Kommentit (733)
Jari-Matti Latvala ja Maisa Torppa.
Jari- Matti on se ylivoimainen ja Maisa säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen ja Ikenna Ikegwuonu
Niin todellakin tämä!
En tiiä onks tätä sanottu mut Hayden Panettiere joka on n metrin ja hänen miehensä Wladimir Klitschko joka on about kolmemetrinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville Valo ja Christal.
Ville tosiaan eri maailmasta : seksikäs, karismaattinen, älykäs. Mimmi kattoo kieroon ja on säikähtäneen mollamaijan näkönen tyttölapsi.
En edes tiennyt että Villellä on naisystävä, saatika että tuo naisystävä on se ärsyttävä noin kuusitoistavuotias pimu Saimin enkeleistä. Päh! Valo alkaa olla todella vahvasti oman itsensä parodia. :P
Eikös tuo Christel ole nykyisin n. 23v ja kauniskin on, mutta kyllähän he silti hassuilta näyttävät yhdessä. Lähinnä juurikin tuon ikäeron vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä4030 kirjoitti:
Lauri Tilkanen on MIESJUMALA. Kukaan muu suomalainen mies ei pääse lähellekään sitä kasvojen luustoa ja niitä upeita, mietteliäitä silmiä. Pamela Tola sen sijaan on mielestäni ikäistään vanhemman näköinen, aika perus Elovena-tyttö - ei siis missään nimessä ruma, mutta KAUKANA miehensä tasosta. Kannattaa katsoa Pamelan instagramia kaikkien ammattilaisten ottamien lehtikuvien sijaan, niin saa ehkä todenmukaisemman käsityksen.
Enkä siis tarkoita arvostella pariskuntaa millään pahalla, tietenkin rakkaudessa muut asiat ratkaisee ulkonäköä enemmän. Pamelan on pakko olla tosi mahtava tyyppi, koska miehensä saisi tästä maasta aivan kenet tahansa.
Ulkonäköön liittyvät mielipiteet ovat kyllä todella voimakkaasti makuasioita. Omasta mielestäni Pamela on aivan mielettömän kaunis ja mikä parasta - luonnonkaunis. Elovena-tyttö minunkin mielestäni, mutta ehdottomasti positiivisella tavalla. Erinomainen esimerkki luonnollisesta, vaaleasta pohjoismaalaisesta naisesta, joka ei tarvitse kiloa meikkiä ja kaikkia mahdollisia lisäosia ollakseen tyrmäävä. Laurikin on komea, ja sopivat mielestäni todella hyvin yhteen ulkonäöllisesti.
Pamela on söpö yksistään, mutta huomattavasti kauniimman ja upeapiirteisen miehensä rinnalla näyttää kovin mitäänsanomattomalta pullaposkitytöltä. Kyllä Lauri on tuossa suhteessa SELVÄSTI paremman näköinen.
Mun mielestä tuossa Laurissa ei ole mitään ihmeellistä, en itse kiinnostuisi ollenkaan. Pamela ehdottomasti paremman näköinen tuossa suhteessa.
Laurista ei ole miestä, ei sitten ollenkaan.
No on siinä minun mielestäni kaunista miestä kerrakseen. Parhaimman näköisiä suomalaisia elokuvanäyttelijöitä, monet ovat aika karun näköisiä tai luisuleukoja, joihin ei voisi kuvitella rakastuvansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä4030 kirjoitti:
Lauri Tilkanen on MIESJUMALA. Kukaan muu suomalainen mies ei pääse lähellekään sitä kasvojen luustoa ja niitä upeita, mietteliäitä silmiä. Pamela Tola sen sijaan on mielestäni ikäistään vanhemman näköinen, aika perus Elovena-tyttö - ei siis missään nimessä ruma, mutta KAUKANA miehensä tasosta. Kannattaa katsoa Pamelan instagramia kaikkien ammattilaisten ottamien lehtikuvien sijaan, niin saa ehkä todenmukaisemman käsityksen.
Enkä siis tarkoita arvostella pariskuntaa millään pahalla, tietenkin rakkaudessa muut asiat ratkaisee ulkonäköä enemmän. Pamelan on pakko olla tosi mahtava tyyppi, koska miehensä saisi tästä maasta aivan kenet tahansa.
Ulkonäköön liittyvät mielipiteet ovat kyllä todella voimakkaasti makuasioita. Omasta mielestäni Pamela on aivan mielettömän kaunis ja mikä parasta - luonnonkaunis. Elovena-tyttö minunkin mielestäni, mutta ehdottomasti positiivisella tavalla. Erinomainen esimerkki luonnollisesta, vaaleasta pohjoismaalaisesta naisesta, joka ei tarvitse kiloa meikkiä ja kaikkia mahdollisia lisäosia ollakseen tyrmäävä. Laurikin on komea, ja sopivat mielestäni todella hyvin yhteen ulkonäöllisesti.
Pamela on söpö yksistään, mutta huomattavasti kauniimman ja upeapiirteisen miehensä rinnalla näyttää kovin mitäänsanomattomalta pullaposkitytöltä. Kyllä Lauri on tuossa suhteessa SELVÄSTI paremman näköinen.
Mun mielestä tuossa Laurissa ei ole mitään ihmeellistä, en itse kiinnostuisi ollenkaan. Pamela ehdottomasti paremman näköinen tuossa suhteessa.
Laurista ei ole miestä, ei sitten ollenkaan.
No on siinä minun mielestäni kaunista miestä kerrakseen. Parhaimman näköisiä suomalaisia elokuvanäyttelijöitä, monet ovat aika karun näköisiä tai luisuleukoja, joihin ei voisi kuvitella rakastuvansa.
Ja jos silmät ovat sielun peili, niin uskon että Lauri on hellä ja kiva perheenisä.
Hannes kirjoitti:
Kalle Lamberg ja Maria Mattelmäki. Onhan Kalle komee mut vähän pyöree puolisoonsa nähden.
Jo on sutjakoitunut (nyt vuonna 2019).
Vierailija kirjoitti:
itse en ole koskaan tajunnut Jenni Dahlmanin kaunetta. Pitkä ja omituiset kasvonpiirteet, ei klassisen kaunis eikä luonnollinen. Aina ihmettelin miten Kimin näköinen rikas mies on huolinut moisen amatsoonin, mutta makuja on monia.
Miss Scandinavian silloiset valitsijat olivatkin sitten epäpäteviä tuomareita? Minttu lyhyine säärineen jää selvästi kakkoseksi, ei missiainesta.
Sami Hedberg ja Saija Tuupanen. Siis todella järkyttävä yhdistelmä.
Jenni Vartiainen ja Sami Salmenkivi. Jenni on hankkinut lapsensa isäksi ruman karvanaaman.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Sami juttelee mukavia ja saa Saijan nauramaan. Kuvittelisin, ettei yhtään ikävystyttävää päivää. Ja rakastuneitahan he ovat, kertoo lehti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Sami juttelee mukavia ja saa Saijan nauramaan. Kuvittelisin, ettei yhtään ikävystyttävää päivää. Ja rakastuneitahan he ovat, kertoo lehti.
Olen samaa mieltä. Saija on kertonut, että hän ei tiennyt pitävänsä härskeistä vitseistä. Ja Sami on kertonut, että he molemmat ymmärtävät toisiaan (esim. toinen tulee keikalta kotiin, he keskustelevat).
Sami on kiinnostunut vieraiden maiden kaupungeista ja kulttuureista.
Itsestäni tuntuu siltä, että Oskari Katajiston puoliso Sanna Vaahti ja Kalle Lambergin puoliso Mari Mattelmäki näyttävät vähän toistensa näköisiltä.
Tuure Kilpeläinen ja Manuela B.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen ja Sami Salmenkivi. Jenni on hankkinut lapsensa isäksi ruman karvanaaman.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1a/Jenni_Vartiainen_20…
https://d2rijh2vqznvtd.cloudfront.net/assets/about/Sami-Salmenkivi-TBWA…
Niin miksei nämä sopisi yhteen?
Christina Hendricks - Geoffrey Arend
Pierce Brosnan - Keely Shaye Smith
Sophie Dahl - Jamie Cullum
Adriana Lima - Marko Jaric
Julia Roberts - Lyle Lovett
Jesse Williams - Aryn Drake-Lee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niina Kelo ja Tero Pitkämäki
Minä olen aina ajatellut näin myös, rumaa, myönnän. Tero on sellainen kaunispoika, siloisine ihoineen, Niina ei taas ole ylähuulettomana mitenkään kaunis nainen.
Nyt minua hävettää, enpä ole kummoinen itsekään.
Minusta taas ovat kovinkin samannäköiset, voisivat sisaruksia olla.
Cate Blanchett ja miehensä.
https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article5287256.ece/ALTERNATES/s61…
Sipe Santapukki vs. Anna Eriksson