Ketkä julkkikset painivat ulkonäöllisesti täysin eri sarjassa puolisonsa kanssa?
Näin eilen kaupassa pariskunnan, jossa nainen oli tyrmäävä ilmestys ja mies oli rehellisesti, noh, todella keskinkertaisen näköinen. Nainen selvästi piti itsestään ulkonäöllisesti huolta ja mies oli resuisissa vaatteissa, ylipainoinen ja muutenkin vähän reppanan oloinen. Mietin vaan onko "julkkisesimerkkejä" aiheeseen liittyen.
Kommentit (733)
On sulla isot ongelmat,jos toisten ulkonäkö on noin tärkeetä,että pitää arvostella ja kytätä,kannattas katsoa peiliin ja sen oman pinnallisen minä minä asenteen alle,yleensä rumat haukkuu muita.
Mä joskus nuorempana ajattelin tota Korpelaa komeana mutta en erityisemmin enää. Se on vanhentunut selvästi. Naama sellainen ruttunen ja kulunut. Aika hassua että ajan kuluessa ovat tulleet aika tasoihin kun taas ennen ajattelin että oli epäsuhtapari.
Vierailija kirjoitti:
itse en ole koskaan tajunnut Jenni Dahlmanin kaunetta. Pitkä ja omituiset kasvonpiirteet, ei klassisen kaunis eikä luonnollinen. Aina ihmettelin miten Kimin näköinen rikas mies on huolinut moisen amatsoonin, mutta makuja on monia.
Moi, Minttu! ;D
Vierailija kirjoitti:
itse en ole koskaan tajunnut Jenni Dahlmanin kaunetta. Pitkä ja omituiset kasvonpiirteet, ei klassisen kaunis eikä luonnollinen. Aina ihmettelin miten Kimin näköinen rikas mies on huolinut moisen amatsoonin, mutta makuja on monia.
Ei voi olla totta! Minä ajattelen, että miten kukaan voi olla tuollaisen epämiellyttävän äijänkäppyrän kanssa kun Kimi on. Ehkä molemmat vaimonsa ovat naineet rahaa, muuten asia ei selity.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adonis kirjoitti:
Miten ihmeessä leuaton Hallissa on ylipäätään saanut naisia?
Hjalliksella on KARISMAA. Sitä joko on tai ei ole, ei voi harjoitella. Karisma säilyy vaikka ulkonäkö muuttuisi iän myötä. Niin ja rahaa tietty.
Karisma ei välttämättä säily, koska karisma= asema ja raha.
Ei muuten pidä paikkaansa. Karisma ei todellakaan vaadi rikkautta ja asemaa. Aivan tavallinen ihminen voi olla hyvinkin karismaattinen.
Joku Ploirin näköinen talonmies ei todellakaan olisi karismaattinen tai Hjalliksen näköinen vahtimestari.
Ehkä ei ole sopivaa arvostella jo kuolleen ihmisen liittoa, mutta Kirka ja hänen viimeinen vaimonsa olivat mielestäni tällainen pari. Kirka niin iki-ihana ja nuorekkaan näköinen, mutta Paula jotenkin möhkälemäinen ja todella lievästi kaunis naisihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauri Tilkanen ja Pamela Tola.
Lauri on todella klassisen "kaunis", aristokraattinen luusto ja vielä karismaattinen olemus kaiken geneettisen kasvon-/ruumiinharmonian lisäksi.
Pamela taas on "vain" söpö ja nätti, sellanen naapurintyttö vailla minkäänlaista karismaa ja tyylitajua.
Ei geneettinen muotovalio, kuten miehensä.Lauri on wanhan ajan nuoren runoilijapojan näköinen. Mielenkiintoista nähdä miten vanhetessaan muuttuu, tuleeko häneen miehistä karuutta vai miten nuo runopojat vanhenee.
Esimerkiksi Juice Leskinen oli nuorena todella kaunispiirteinen, mutta vanheni huonosti.
No hahhah! Oltiin Juicen kanssa koulukavereita ja ihan ruma ruipelo tuo oli silloinkin ja kaljuuntui tosi nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen ja se uus musta mies. Ei voi kun ihmetellä miten vanha haahka on voinut saada komean tumman miehen ja vielä reilusti nuoremman
Sinä ryökäle taas täällä monen ketjun voimalla Jenniä solvaamassa. Ihan vapaasti, mutta tällainen valheellisten juorujen levittely on laitonta. Jennillä EI OLE mitään mustaa miestä, Seiska on korjannut kusetusväitteensä kun Ike kielsi koko asian. Joten lopeta jo, kunnianloukkauksesta alkaa olla kyse.
Minusta Elina Knihtilässä on persoonallista kauneutta, ylipainoisenakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adonis kirjoitti:
Miten ihmeessä leuaton Hallissa on ylipäätään saanut naisia?
Hjalliksella on KARISMAA. Sitä joko on tai ei ole, ei voi harjoitella. Karisma säilyy vaikka ulkonäkö muuttuisi iän myötä. Niin ja rahaa tietty.
Karisma ei välttämättä säily, koska karisma= asema ja raha.
Ei muuten pidä paikkaansa. Karisma ei todellakaan vaadi rikkautta ja asemaa. Aivan tavallinen ihminen voi olla hyvinkin karismaattinen.
Joku Ploirin näköinen talonmies ei todellakaan olisi karismaattinen tai Hjalliksen näköinen vahtimestari.
Entä sitten? Eivät Loiri ja Hjalliskaan ole karismaattisia. Ihmiset eivät näköjään tiedä mitä karisma tarkoittaa.
Hynynen ja Hynysen vaimo. Oli se sitten kuka tahansa. Tai tyttöystävä.
Kalle Lamberg ja Maria Mattelmäki. Onhan Kalle komee mut vähän pyöree puolisoonsa nähden.
Vierailija kirjoitti:
Mä joskus nuorempana ajattelin tota Korpelaa komeana mutta en erityisemmin enää. Se on vanhentunut selvästi. Naama sellainen ruttunen ja kulunut. Aika hassua että ajan kuluessa ovat tulleet aika tasoihin kun taas ennen ajattelin että oli epäsuhtapari.
Vai on Korpela ajan saatossa vanhentunut.
Onneksi me muut kuolevaiset ei vanheta ollenkaan...
Demi Lovato ja Guillherme "Bomba" Vasconselos, Lovato on upea eikä mieskään paha mutta ovat kuitenkin täysin eri "sarjoissa"
Kai Kunnas ja vaimonsa.