Ketkä julkkikset painivat ulkonäöllisesti täysin eri sarjassa puolisonsa kanssa?
Näin eilen kaupassa pariskunnan, jossa nainen oli tyrmäävä ilmestys ja mies oli rehellisesti, noh, todella keskinkertaisen näköinen. Nainen selvästi piti itsestään ulkonäöllisesti huolta ja mies oli resuisissa vaatteissa, ylipainoinen ja muutenkin vähän reppanan oloinen. Mietin vaan onko "julkkisesimerkkejä" aiheeseen liittyen.
Kommentit (733)
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen ja Sami Salmenkivi. Jenni on hankkinut lapsensa isäksi ruman karvanaaman.
Partakoneella lähtee karvat pois.
Olen viehättävä nainen ja tykkään persoonallisen näköisistä miehistä. Luonne on mulle tärkein.
Edellinen mies oli lyhyt ja mua pienempi, nyt olen kiinnostunut täysin kaljusta miehestä. Nuoruuden poikaystävällä oli hörökorvat. Hienoja miehiä kaikki.
Ehkä meitäkin joku katsoo näin. Todellinen kauneus tulee sisältä. 
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin eilen kaupassa pariskunnan, jossa nainen oli tyrmäävä ilmestys ja mies oli rehellisesti, noh, todella keskinkertaisen näköinen. Nainen selvästi piti itsestään ulkonäöllisesti huolta ja mies oli resuisissa vaatteissa, ylipainoinen ja muutenkin vähän reppanan oloinen. Mietin vaan onko "julkkisesimerkkejä" aiheeseen liittyen.
Mistä tiedät, olivatko he pariskunta? Jospa he olivat vain kavereita.
Niin, tai sisko ja sen veli.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Elina Knihtilässä on persoonallista kauneutta, ylipainoisenakin.
Hänessä on karismaa ja on miellyttävä ihminen, olen tavannut. Olin vaikuttunut, hän keskittyy juttukaveriinsa ja on älykäs nainen. Olen ihan tavis ja teatteriasioista keskusteltiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami Hedberg ja Saija Tuupanen. Siis todella järkyttävä yhdistelmä.
Varmaan Sami juttelee mukavia ja saa Saijan nauramaan. Kuvittelisin, ettei yhtään ikävystyttävää päivää. Ja rakastuneitahan he ovat, kertoo lehti.
Sitä ihmettelevät ulkopuoliset, he joille pinnallisuus on etusijalla. Pinnallisuus on just ulkonäköön tuijottamista,  pitää olla " tietyn näköinen ja - kokoinen " jotta voi kuvitella parisuhdetta.
Toivottavasti yhä enemmän uskalletaan rikkoa omia rajojaan ja tutustua ihmiseen persoonana. Persoonan , luonteen, arvojen ym pitäisi olla etusijalla, eikä ulkonäön.
Vierailija kirjoitti:
Tuure Kilpeläinen ja Manuela B.
Siis kumpi näistä on mielestäsi se rumempi?
Vierailija kirjoitti:
Sipe Santapukki vs. Anna Eriksson
Eivät ole enää enää vuosiin olleet pariskuntana.
Paras ystäväni on näyttävä ja kaunis nainen, mutta hänen puolisonsa ovat tavallisia, enemmän ei perinteisen viehättäviä miehiä. Nyt hän on itseään lyhyemmän kaljun miehen kanssa ja umpirakastunut.
En ihmettele yhtään: mies palvoo häntä ja on upea isä heidän lapselleen. Miehessä on sellaista karua viehätysvoimaa ja heillä on hauskaa ja intohimoista yhdessä.
Kannattaa katsoa ohi pinnan. Mielestäni moni kaunis nainen on yllättävän vähän kiinnostunut puolison ulkonäöstä tai haluaa jonkun miesmallin. Ennemmin niin että kun miehet tuijottaa ulkonäköä, haluaa jonkun, joka katsoo syvemmälle. 
Kauniit naiset naivat usein rikkaita tai hyvätuloisia miehiä, jotka eivät ole mitenkään komeita tai hyvännäköisiä.
Jääkiekkoilijat tulee heti mieleen tms. 
tämä sukarin pari on aivan erilaisia eivät sovi toisilleen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Paras ystäväni on näyttävä ja kaunis nainen, mutta hänen puolisonsa ovat tavallisia, enemmän ei perinteisen viehättäviä miehiä. Nyt hän on itseään lyhyemmän kaljun miehen kanssa ja umpirakastunut.
En ihmettele yhtään: mies palvoo häntä ja on upea isä heidän lapselleen. Miehessä on sellaista karua viehätysvoimaa ja heillä on hauskaa ja intohimoista yhdessä.
Kannattaa katsoa ohi pinnan. Mielestäni moni kaunis nainen on yllättävän vähän kiinnostunut puolison ulkonäöstä tai haluaa jonkun miesmallin. Ennemmin niin että kun miehet tuijottaa ulkonäköä, haluaa jonkun, joka katsoo syvemmälle.
Moni komistus on kamala aviomies.
Vierailija kirjoitti:
tämä sukarin pari on aivan erilaisia eivät sovi toisilleen mitenkään.
Mistä sinä sen muka voit tietää? Näytät olevan pahanlaisesti väärässä.
Tässä on aiheesta onkin tehty oikein tutkimus.
Kuvassa Julia Roberts entisen aviomiehensä kanssa.
https://www.outsidethebeltway.com/why_beautiful_women_marry_less_attrac…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nadja-Sukari
En ihmettele, kyseessä sikarikas mies, olisi saanut kauniimmankin ja vieläpä kotimaisen, jos olisi halunnut.
"Kauniimmankin"!? Sinustako parisuhde perustuu ulkonäköön, siis pituuteen, painoon ja kasvojen luustoon?
Nadja-Sukari