Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet miehesi tähden, vaikka et itse siitä erityisemmin pidä?

Vierailija
23.03.2006 |

Entä miehesi sinulle? Mä olen ajatellut sheivata posliiniksi ja mies saa ruveta antamaan minulle jalkahierontaa =) Mites teillä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se taas tekee mun eteeni kaikkensa. Hyvä diili!

Vierailija
2/5 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä halua tavata ihmisiä.

Suostun rakastelemaan suihkussa, jostakin syystä se tykkää (minä en)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mies tulee silloin kotiin, vaikka en itse silloin enää aterioita kaipaakaan. (Muuten yleinen kodin-, ruoka- ja vaatehuolto on tietenkin koko perheen hyväksi, vaikka ei lempipuuhiani olekaan.)

Herään itse aamuisin ennen kuutta, vaikka ei ole töitä tms., koska mies ei itse herää omaan herätyskelloonsa, ja jonkun on vahdittava että mies herää, ja minä siis herään silloin ja laitan kahvit.

Käyttäydyn sivistyneesti miehen äitiä kohtaan ja katson läpi sormieni hänen huonoa käytöstään, koska en tahdo omalta osaltani aiheuttaa lisää kitkaa miehen ja äitinsä välille.

Hieron hartioita, passaan välillä olkkariin iltakahveja miehelle, kuuntelen kärsivällisesti kun hän innoissaan puhuu työasioistaan, vaikka en niistä mitään ymmärräkään.

Mies tekee aika paljon töitä, että meillä on varaa siihen, että minä olen kotona. Hän pitää kyllä työstään, mutta mieluusti viettäisi enemmänkin aikaa kotona ja tuhlaisi palkkarahojaan vapaammin.

Hän passaa minua kun olen kipeänä, tekee viikonloppuisin omasta aloitteestaan kotitöitä (vaikka minun puolestani ei niin tarvitsisikaan), hieroo hartioitani ja jalkojani ja lähtee aika usein seurakseni luontokävelyille, vaikka ei niin itse niistä innostuisikaan.

Vierailija
4/5 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta paljon on sellaista, mitä haluan tehdä:)

Vierailija
5/5 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin silti mennään samaan tyyliin =)