Kannattaako mennä naimisiin yli 30 vuotiaan miehen kanssa, kenelle olen hänen ensimmäinen nainen ?
Minä ja mies (yli kolmekymppisiä kumpikin) olemme seurustelleet pari vuotta ja meillä on mennyt tosi hyvin. Minä olen miehen ensimmäinen kumppani ikinä kun taas minulla on takanani monta vakaavaa suhdetta. Nyt mies on ottanut puheeksi, että menisimme naimisiin. Mutta minua epäilyttää se, että kun miehelläni ei ole yhtään kokemusta muista naisista niin että, hän päättäisikin lähteä muitten naisten matkaan pilaten meidän avioliiton. En tahtoisi enää vitkutella koska minä haluan perustaa perheen. Muuten meillä kyllä on mennyt tosi hyvin.
Kannattaako minun mennä naimisiin hänen kanssa? En tahtoisi joutua pettymään varsinkaan tässä iässä kun, haluan jo perustaa sen perheen.
Kommentit (32)
Tämä ketju todisteena, että naiset ottaa kokemattoman betamiehen sitten kun on juoksut juostu.
Ap:n taitaa tehdä itse mieli lähteä vieraan miehen matkaan, kun epäröi.
Jos yhdessä menee hyvin niin kannattaa ei se suhde ainakaan siihen kaadu
Ethän voi päättää kuin tämänhetkisen perusteella. Teillä menee hyvin kerroit. Ei tulevaisuuden jossitelussa ole mitään järjeä. Ei ihmisillä ole vakioseksikumppanimäärää, joka pitäisi biologisesti täyttää. Osalla on 1 kumppani, osalla 10 000.
Et voi maalailla piruja seinille, ja miettiä, että voinko mennä naimisiin sen kanssa; niiden suvussa on sydäntauteja, entä jos se kuolee 42 vee sydänkohtaukseen ja jättää minut leskeksi 2 lapsen kanssa (nyt olemassa oleva lapsesi ja yhteisenne).
En voi mennä naimisiin sen kanssa, JOS se jää auton alle ja kuolee kahden vuoden päästä - jättää minut tai joutuu pyörätuoliin tai makaa kasviksena sairaalassa lopun ikääni.
Ei tuollaisissa jossitteluissa - tulevaisuuden ennustamisella (ja negativiisena) ole mitään järkeä. Ei tulevaisuutta voi päättää tai tietää.
Aiotko itse ottaa avioeron, koska SINÄ olet jättänyt kaikki miehesi tähänkin asti? Voiko sinuun yhtään luottaa?
Vierailija kirjoitti:
Eli olet jakanut tavaraasi useille miehille ja olet huolissasi siitä että olet löytänyt miehen joka ei ole mieshuora?
No ei ku minua vain mietityttää se, että kun miehellä ei ole ennen ollut yhtään ketään ja hän on puhunut siitä, että hän haluaa viettää loppuelämänsä juuri minun kanssa. Ja hän on vieläpä omien sanojensa mukaan ihan varma siitä.
Vähän kyllä ihmetyttää juurikin siksi ettei hänellä ole minua ennen yhtään kokemusta naisista. Ja minä en tässä iässä enää todellakaan halua kokea uudelleen sitä, että mies saa päähänsä lähteä kattomaan onko ruoho aidan tuolla puolen vihreämpää.
Et halua naimisiin koska haluat naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
miten se aikaisempi seurustelu takaa sen että mies ei lähde toisten naisten matkaan? Lähtee joka tapauksessa jos on lähteäkseen, ei kumppanien määrällä ole sen kanssa tekemistä.
No mutta käsittääkseni jos kyseessä on ihan ensimmäinen suhde niin todennäköisyys on paljon suurempi kuin jos miehellä olisi kokemusta naisista ennestään ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten se aikaisempi seurustelu takaa sen että mies ei lähde toisten naisten matkaan? Lähtee joka tapauksessa jos on lähteäkseen, ei kumppanien määrällä ole sen kanssa tekemistä.
No mutta käsittääkseni jos kyseessä on ihan ensimmäinen suhde niin todennäköisyys on paljon suurempi kuin jos miehellä olisi kokemusta naisista ennestään ...
Niinku millä perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet jakanut tavaraasi useille miehille ja olet huolissasi siitä että olet löytänyt miehen joka ei ole mieshuora?
No ei ku minua vain mietityttää se, että kun miehellä ei ole ennen ollut yhtään ketään ja hän on puhunut siitä, että hän haluaa viettää loppuelämänsä juuri minun kanssa. Ja hän on vieläpä omien sanojensa mukaan ihan varma siitä.
Vähän kyllä ihmetyttää juurikin siksi ettei hänellä ole minua ennen yhtään kokemusta naisista. Ja minä en tässä iässä enää todellakaan halua kokea uudelleen sitä, että mies saa päähänsä lähteä kattomaan onko ruoho aidan tuolla puolen vihreämpää.
"Et halua naimisiin koska haluat naimisiin?"
Haluat jättää sen (et halua naimisiin), mutta et halaua jättää sitä (Ja minä en tässä iässä enää todellakaan halua kokea uudelleen sitä, että mies saa päähänsä lähteä kattomaan onko ruoho aidan tuolla puolen vihreämpää.)
???
Jätä se sika. Ota joku jännämies, jolla ollut satoja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on varmasti paljon sellaista, mitä ei ole sinulle vielä kertonut. Ne asiat, esimerkiksi mielenterveysongelmat, ovat pitäneet miehen sinkkuna näin kauan. Jokin on saanut aikaisemmat naiset varovaisiksi edes aloittamaan mitään hänen kanssaan. Tunnetko miehen vanhemmat? Siinä sinulla hyvä keino tutustua miehen aikaisempaan elämään.
No jaa ei hänellä ainankaan mitään mt-ongelmia tai vastaavia ole, hieman ujommanpuoleinen hän oli vielä silloin kun tavattiin kyllä mutta muuten hän on kyllä aivan täyspäinen. Käy töissä, pitää huolta itsestään jne. Mitä hänen vanhempiensa kanssa olen jutellut ei hänellä ole edes mitään ongelmiakaan ollut, hän ei vain ollut oikeasti kiinnostunut kenestäkään ennenkuin minut tapasi.
Miehellä on varmasti paljon sellaista, mitä ei ole sinulle vielä kertonut. Ne asiat, esimerkiksi mielenterveysongelmat, ovat pitäneet miehen sinkkuna näin kauan. Jokin on saanut aikaisemmat naiset varovaisiksi edes aloittamaan mitään hänen kanssaan. Tunnetko miehen vanhemmat? Siinä sinulla hyvä keino tutustua miehen aikaisempaan elämään.