Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BULIMIASTA kysymys. Onko täällä ketään joka

Vierailija
23.03.2006 |

tietäisi aiheesta tai on ehkä itse sairastunut? Olen alkanut oksennella toisinaan (muutaman kerran viikossa). Esim just nyt söin ison kasan makaroonilaatikkoa ja kävin sitten ykäämässä - tiesin siis jo syödessäni että oksennan. Miten bulimia teillä tai tutullanne alkoi? Pitääkö tästä jo lähteä lääkäriin vai....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, tosta toi ei mene kuin pahemmaksi, eikä sitä todellakaan kannata ryhtyä odottelemaan. Menee vaan ihanaa elämää hukkaan ton sairauden kourissa.

Ja jos tosiaan olet vielä ihan vasta alkutaipaleella, niin kenties pystyt vielä itse lopettamaan touhun? Päätät, että syöt tasan kolmen tunnin välein jotain, siis välillä kunnon ruokaa, välillä välipalaa, mutta SÄÄNNÖLLINEN RUOKAILU ON TODELLA TÄRKEÄÄ! Ja et oksenna, vaikka söisitkin välillä mielestäsi liikaa.

Veikkaan, etä sulla on elämässäsi tällä hetkellä jotain ongelmia, jotka peittyy hienosti tuolla ruoan kanssa temppuilulla. Sanon kuitenkin kokemuksen syvällä rintaäänellä, että ne todelliset ongelmat ei katoa mihinkään tuolla oireilulla, vaan hankit itsesi entistä syvempään suohon.

Joten ota itseäsi niskasta kiinni, ja laita elämäsi takaisin raiteilleen nyt kun se vielä käy kohtalaisen helpostikin!

Toivotan sulle paljon voimia.

T: Parantunut

Vierailija
2/4 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. Anna tunteiden tulla. Itse sairastuin käsittääkseni siksi, etten hyväksynyt lainkaan ns. negatiivisia tunteita elämääni. Nyt hyväksyn ja voin hyvin. Kaikkea hyvää sinulle ja muillekin, jotka voimia kaipaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta ihan samassa tilanteessa. Oksentelu on satunnaista ja tiedän jo syödessäni että aion oksentaa " ylimääräiset" .

Mutta omaan terveyskeskukseen en voi mennä, on meidän ns. perhelääkäri ja asumme pienellä paikkakunnalla. Työterveyshuotoon taas en oikein kehtaa tällaisen asian kanssa mennä. Eli mistä haen apua?

Vierailija
4/4 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden tehtävähän on auttaa.. itse puhuin aikoinaan kaverilleni, tiesin että on kärsinyt samasta asiasta, ja se auttoi. jollekin kannattaa puhua ja pian! mene ihmeessä vaikka sinne työterveyslääkärille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan