Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Odotan päivystyksessä itsemurha-ajatusten takia

Vierailija
07.04.2017 |

Hakeuduin tänne itse ja pelottaa, ettei minua oteta tosissaan.Hävettää olla täällä. Mutta ajatukset ovat totisia ja kaikki on valmiina. Olen tehnyt järjestelyt kuolemaani varten ja tänään on tarkoitus toteuttaa. Yritän olla järkevä, siksi tulin tänne. Yritän ajatella läheisiä, mutta olen valmis kuolemaan.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsempit ap. Kaikki muuttuu hyväksi.

Vierailija
42/43 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap rakas, ihanaa että hait apua. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joutunut menemään sairaalaan ensiapuun sen takia olen meinannut jättäytyä Pendolinon alle. Pahimmillaan olen seissyt junaradan luona suunnittelemassa tahallista allejääntiä. Se tapahtui joskus talvella mutta tarkkaa ajankohtaa ja paikka en viitsi mainita. Yleisin syy haluun jättäytyä junan alle on ollut mulla ihan selkeästi se että ihmisten kanssa on tullut yhteentörmäyksiä. Ystäviä mun on tosi vaikea saada koska nuoruudessa kokemani kiusaamisen/syrjinnän takia musta on tullut tosi arka. Koulumenestykseni on melko huonoa ja välillä musta on tuntunut siltä että olen ihan jonninjoutava tyyppi. Kaikki eivät tunnu ymmärtävän sitä että olen mieleltäni tosi hauras ihminen. Tilannetta ei ainakaan helpota tämä koronavirustilanne jonka pitäisi välttää sosiaalisia kontakteja ja pysytellä mahdollisimman paljon kotona. Uudenmaan eristäminen muusta Suomesta tuntuu sinällään järjettömältä koska se virus leviää joka tapauksessa. Kohta pari viikkoa sitten mennä taas radan yli suunnittelemaan kiskoille menemistä. Tälläkin mulla on jonkinlainen pelko siitä että mitä jos taas tulee sellainen olo että haluan mennä makaamaan kiskojen väliin ja odottamaan Pendolino junaa. Täytyy vaan toivoa parasta että tämä epidemia saataisiin tukahdutettua, jotta rajoitukset voitaisiin kumota rajoittamasta ihmisten elämää eikä ainakaan niiden takia tekisi mieli mennä Pendolinon alle.