Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen:olisitko ikinä tutustunut mieheesi mikäli hän olisi kaljuuntunut tai 10 cm lyhyempi?

Vierailija
07.04.2017 |

Vastaa rehellisesti

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta! Oli kalju ja 2 metriä tavatessamme ja yhä vaan samanlainen. Vaikka olis 30 senttiä lyhyempi, niin olisi silti minua pidempi.

Vierailija
42/53 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reheĺlisesti: en tiedä. Riippuu miltä hän näyttäisi kaljuna. Ihastuin alun alkaen hänen kauniisiin piirteisiinsä ja tummaan pitkään tukkaansa.

Kaljuus ja lyhyys ei sinänsä ole ongelma. Tiedän useammankin lyhyen tai kaljuuntuvan miehen, joita panisin erittäin mielelläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mies oli kalju jo tavatessamme. Pituudesta totean vain, että nyxä on exääni yli 15 cm pidempi, joten olisi tosiaankin 10 cm lyhyempänäkin kelvannut.

Vierailija
44/53 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli tavatessamme kalju, mutta - 10 senttiä voisi olla liikaa. Hän oli 172 on kutistunut 4 senttiä ja minä 170 olen jo siis nyt pidempi. 8 senttiä mua lyhempi alkaisi olla liikaa.

Vierailija
45/53 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuminen ei merkitse mitään, vaikka jotkut miehet kuvittelevan sen olevan kovakin juttu. Jos mieheni olisi 10 cm lyhyempi, hän olisi lähes kääpiö, ja kääpiöt ovat ihan cooleja 😀

Vierailija
46/53 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljua en pidä viehättävänä. Ja pojkefrendi on 175 cm joten tuosta lyhyempi? Ei kiitos. Pitikö tämän olla jotenkin vaikea aihe?

Vierailija
47/53 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muuten yhden tosi lyhyen ja lähes kaljun miehen, joka on hyvinkin vetävä.

Vierailija
48/53 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies alkoi kaljuuntumaan jo 20-vuotiaana... :D Tapasinkin hänet vasta hiusrajan karattua suht pitkälle. Hän on 190-senttinen, joten kymmenen senttiä pituudesta pois ei olisi paha. Eikä edes 20 senttiä. Vastaus on siis kyllä.

Vierailija
49/53 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mies 184 ja edellinen 169 :D Olen 164, mutten näkisi ongelmaa seurustella vaikka lyhyemmän kanssa. Aika harvoin vain tulee vastaan. Olinhan mä usein korkkareilla huonoryhtistä ja mukavaa ex-miestäni pidempi - erottiin ihan ystävinä, kun ei vain pystytty asumaan samassa maassa elämäntilanteiden takia.

Kai sitä kaljuuntuminenkin olis ok, vaikka aina olenkin seurustellut tukkapäisen miehen kanssa. Ehkei yhtä herkästi olisi kiinnostus herännyt tai sitten olisi. Tämä mun nykyinen on kaikilla tavoilla sellainen henkilö, mistä en normaalisti kiinnostuisi, joten mikä minä olen sanomaan. Enpä toisaalta usko, että hänkään olisi purematta niellyt, jos minä olisin kalju :D

Vierailija
50/53 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljut miehet on niin hot! Kasvata vielä joku kiva parta niin avot!

Vierailija
51/53 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä naiset taas pyytelevät anteeksi ja selittelevät. Oletteko IKINÄ kuulleet miehen pahoittelevan, että pitää vain hoikista naisista? Tai nuorista?

Ette ole pinnallisia, jos teillä on tietty miesmaku. Ettekä ole sankareita, jos teillä on lyhyt ja kalju mies.

Kyllä se on kuule juurikin pinnallisuutta. Own your name.

Vierailija
52/53 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan saman mittaisia, 10cm lyhyempänä en häntä osaa ajatella. Ehken olisi kiinnostunut. Kaljuuntuminen ihan ok kunhan vetäsee siihen millisiilin.

Vierailija
53/53 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin juttu tää kaljuus nyt on? Mikä siinä on niin hirveetä? Varhain kaljuuntuvilla miehillähän on juuri korkeat testosteronitasot. Jos kaljunsa omistaa ja huoltaa hyvin, niin sehän on todella kuumaa. :D Ihan sama onko tukkaa päässä vai ei, kunhan se itsetunto ja asenne on kohdillaan! Lyhyyskään ei haittaa tippaakaan. :D Oma mieheni on minua 5 cm lyhyempi, ja minäkin olen vain 170 cm pitkä. Hyväksy se, että enemmistö ihmisistä on pinnallisia paskoja, mutta sitten on meitäkin jotka kiinnostumme persoonasta emmekä mistään teennäisestä ulkokuoresta. Älähän kanna kaunaa koko naissukupuolelle sinä kalju&lyhyt mies, vaan ala hakeutua meidän fiksujen ja aitojen naisten seuraan. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä