jJos saatte työpaikalla valita eri turvakengistä, niin älkää ottako Sievin Planar 1 S3sia. H**vetinmoiset jalkasäryt joka toisella!
Kommentit (14)
Kolmet olen palauttanut parin viikon päästä kun jalat tulee niin kipeiksi. Työkaverit myös palauttaneet kaikki mutta ei ihan noin monia. Miehen Sievit kesti 2kk ja pohja irtosi. Laadukkaita kenkiä, todella :D
Ei Sievin jalkineen kenkiä kannata enää muutenkaan ostaa, ainakaan mun.
Ennen oli mun ihan ehdoton suosikkimerkki ja tennarit maailman parhaat jalalle. Sitten ne muutti lestiä (varmaan 10 vuotta sitten jo) eikä niiden kenkiä enää voi käyttää :(. Turvakengät myös saa jalan niin kipeäksi, että ennemmin ostin itse uudet kuin käytin niitä työpaikan kustantamia. Eikä ne itse ostetut olleet edes kalliimmat.
Vierailija kirjoitti:
Kolmet olen palauttanut parin viikon päästä kun jalat tulee niin kipeiksi. Työkaverit myös palauttaneet kaikki mutta ei ihan noin monia. Miehen Sievit kesti 2kk ja pohja irtosi. Laadukkaita kenkiä, todella :D
Onko ollu siis eri malleja vai kaikki tuota Planaria? Miksi alapeukut, h****tin kipeät jalat vielä, kun ottaa kengät pois ja herää yövuoron jälkeen aamulla. Ei enää ikinä näitä jalantuhoajina jalkaani!
Vierailija kirjoitti:
Ei Sievin jalkineen kenkiä kannata enää muutenkaan ostaa, ainakaan mun.
Ennen oli mun ihan ehdoton suosikkimerkki ja tennarit maailman parhaat jalalle. Sitten ne muutti lestiä (varmaan 10 vuotta sitten jo) eikä niiden kenkiä enää voi käyttää :(. Turvakengät myös saa jalan niin kipeäksi, että ennemmin ostin itse uudet kuin käytin niitä työpaikan kustantamia. Eikä ne itse ostetut olleet edes kalliimmat.
Voitko ns mainostaa, mitkä ostit tilalle? Nim. Kuin hakatut jalat
Mun jaloille Sievit eivät ole sopineet ikinä. Kamalan kipeäksi tulee jalat. Ehkä noi joillakin toimii mutta itse kierrän kaukaa.
Mun tytöllä on nuo eikä ole ollenkaan valittanut. Kaksi vuotta hän on niitä käyttänyt.
Jaa no omaan jalkaan sopii tosi hyvin. Varmaankin juuri siksi, että on tasainrn pohja, tottunut sellaiseen muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ollu siis eri malleja vai kaikki tuota Planaria? Miksi alapeukut, h****tin kipeät jalat vielä, kun ottaa kengät pois ja herää yövuoron jälkeen aamulla. Ei enää ikinä näitä jalantuhoajina jalkaani!
Yhdet planarit, yhdet "lenkkarit" ja yhdet kantaremmeillä olevat. Kaikista hirmuiset jalkasäryt ja pakotukset. Jalaksetkaan ei toiminut mulla :( ostin sitten Salomonin lenkkarit jotka superhyvät ja halvemmat kuin nuo "työ"jalkineet. Ehkä istumatyöläiselle hyvät?
Moni ei osaa yhdistää jalkakipujaan noihin kenkiin. Tänään taas löytyi yksi. Tyypillistä on, että kipu säteilee jalkapohjista säären etuosaan ja reisiin asti.
Pisti lenkkarit jalkaan ja sanoi, että ajakoon vaikka trukki päältä.
Mikähän niissä sitten on että toisilla tulee jalat kipeäksi? Onko niin että nuo eivät tue jalkaa juurikaan ja sellaiset ihmiset jotka on tottunut käyttämään hyvin jalkaa tukevia kenkiä saavat jalkansa kipeäksi kun lihakset, joilla ei ole ollut käyttöä joutuvat yllättäen rasitukseen.
Varmaan paljon vaikuttaa sekin istuuko jossain pöydän ääressä koko päivän vai onko oikeasti liikkeellä ja kävelee.
Ei kaikki kengät sovi kaikkien jaloille. Mulle Sievit sopii ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän niissä sitten on että toisilla tulee jalat kipeäksi? Onko niin että nuo eivät tue jalkaa juurikaan ja sellaiset ihmiset jotka on tottunut käyttämään hyvin jalkaa tukevia kenkiä saavat jalkansa kipeäksi kun lihakset, joilla ei ole ollut käyttöä joutuvat yllättäen rasitukseen.
Varmaan paljon vaikuttaa sekin istuuko jossain pöydän ääressä koko päivän vai onko oikeasti liikkeellä ja kävelee.
Kantapää sijaitsee jotenkin väärin. Siihen yhdistettynä jäykkä metallisuojakärki, joka ei jousta. Kivun sweet spot tulee tuohon jalkaterän keskelle. En käytä vapaa-ajalla lenkkareita tai mitään "liian tukevia" kenkiä, eikä koskaan mitään ongelmia.
Uskomatonta, että yksi kenkämalli saa aikaan näin kokonaisvaltaiset kivut, säteilee lonkkiin asti.
Joudun työssäni olemaan jaloillani 8-9 tuntia kovalla lattialla ja askeleita 14000-19000. Samat oireet, mielettömät säryt jalkateristä ylöspäin. Kantaosa liian korkea ja Pälkäne alla kuin padan pohja/ei riittävää vaimennusta.
Ei ihme, kun aivan lättänä pohja