Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen valtavan surullinen ystäväni käytöksestä, enkä tiedä mitä ajatella enää

Vierailija
07.04.2017 |

Mulla on aivan ihana ystävä, jota arvostan ja josta pidän valtavasti. Olemme tunteneet 15 vuotta, joista viimeiset 5 vuotta oltu tosi tiiviisti tekemisissä. Meidän lapset on saman ikäisiä ja kavereita myös keskenään, miehemme tulevat myös kivasti juttuun - silloin harvoin kun toisensa näkevät. Nimittäin.. tässä tulee nyt se juttu; ystäväni kyllä käyttäytyy kuin olisin hänelle tosi tärkeä ja pitäisi minua hyvänä ystävänä, mutta hän ei koskaan kutsu minua/meitä heidän järjestämiin juhliin tai kaveritapaamisiin. Hän puhuu "parhaista ystävistään" minulle, pariskunnista jotka tapaavat säännöllisesti, mutta meitä ei noihin tilaisuuksiin ikinä pyydetä. Usein mukavan juttutuokion aikana tulee tämmöisiä juttuja ilmi, taas on tavattu niiden parhaiden kavereiden kanssa ja tehty kaikenlaista. Se vaan loukkaa, vaikka yritän olla aikuismainen ja työntää moiset ajatukset taustalle.

Juuri oli vietetty uuden kodin tupareita ja arvatkaa kutsuttiinko meitä, no ei. Me kutsumme heitä kyllä. Lasten synttäreille, illanistujaisiin ja viimeksi ehdotimme että lähdettäisiin yhdessä jonnekin pienelle reissulle.

En ymmärrä miksi näin on ja mitä minä / meidän perhe edustaa hänelle jos emme kelpaa niiksi "parhaiksi ystäviksi". Onko kenelläkään muulla kokemusta tällaisesta?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saa suutasi auki? Kysy siltä "ystävältäsi"

Vierailija
22/23 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallisen ilkeä tai ei pidä sinua missään arvossa. Tätähän se on jo somessa. Hehkutetaan niille tärkeämmille kavereille fb:ssa kuinka mahtavaa on olla niiden toisten tärkeämpien kavereiden kanssa juuri lattella tai missä hitossa tahansa. Sitten ei oikeasti olla kenenkään kanssa kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen on mielestäni ihan tavallista. Minullakin on hyvä ystävä, joka on sosiaalisempi kuin minä. Hänellä on kaikenlaisia kaveri- ja harrastusporukoita, joiden kanssa tekee juttuja. Ei minua häiritse, ettei hän pyydä minua mukaan heidän tapaamisiin. Meillä on taas omat keskinäiset tapaamisemme, eikä hän pyydä noita muita niihin. Saan tosin kutsun isommille synttärikutsuille, joissa on paljon ihmisiä, joita en tunne. Ne ovat niitä hänen muita kavereitaan.