Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pitää ne lapsoset tuoda hienostoravintolaan?

Vierailija
07.04.2017 |

Ymmärrän kyllä jos äiti tulee pienien lasten kanssa vaikkapa hesburgerin kaltaiseen räkälään. Mutta hienossa ravintolassa maksan ruuan lisäksi fiinistä ja RAUHALLISESTA tunnelmasta. Siihen ei kuulu pienten lapsien ininä. Tämä on melko yksiselitteinen asia. Ei lapsia kuulu tuoda hienoon ravintolaan. He oppivat kyllä joskus ravintoloissa käymisen, siihen ei tarvita sitä että pilataan minun ja muiden (harvinaiset) ravintolaillat.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa maksaa rauhasta, tilaa sen ammattikokin kotiin laittamaan pöperöt. Sekin on mahdollista ja tasan saa olla niin rauhassa kuin haluaa. Ihmisten ilmoilla ihmisiä pitää vaan kestää. Jos ravintolaan saa lapset tulla, niin siinä ei keskenkasvuisten aikuisten rauhaa etsivien nillitys paljon paina.

Toki, jälkikasvun pitää käyttäytyä paikan ehdoilla ja vanhempien tehtävä on ne tavat opettaa. Sen sijaan kohtuutonta on lyhyestä metelistä mieltään pahoittaa.

Vierailija
22/27 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä käyn päiväsaikaan lasten kanssa ihan missä vaan ravintoloissa. Iltaisin harvemmin mihinkään fine diningiin mennään, ellei ole joku perhetilaisuus. Ja monissa paikoissa onkin k-18 esim kuuden jälkeen.

Sama täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensäpahoittajat eivät kestä toisten iloa. Kyllä ravintolassa saa nauraakin porukalla, tarkoitus on kuitenkin viihtyä yhdessä. Sen taidon voi myös opettaa myös lapsilleen.

Vierailija
24/27 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt ollaan siis jo siinä että aikuisetkaan ei saa nauraa ravintolassa. Suomi Finland. Suosittelen matkailua vaikkapa Italiaan.

Vierailija
25/27 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt ollaan siis jo siinä että aikuisetkaan ei saa nauraa ravintolassa. Suomi Finland. Suosittelen matkailua vaikkapa Italiaan.

Lähinnä kommentit aikuisista olivat vastalause sille, miten hölmöä on kategorisesti vittuuntua siitä että lapset äänellään pilaavat ravintolaillan. Koska siis aikuisten muodostamista, alkoholia käyttävistä, seurueista lähtee usein nelinkertainen älämölö. Hienoissakin ravintoloissa.

Vierailija
26/27 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn vain hienostoravintoloissa kuten helsingin presidentillisessä ravintolassa keskikaupungilla. Olen jopa heidän s-kanta-asiakas. Tuolla on vauvan istuin myös pershedelmilleni, mutta koska olemme parempaa väkeä ei meillä lapset melua vaan istuvat hiljaa.

Vierailija
27/27 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii harjoitella sitä hienommassa ravintolassa ateriointia ensin kotipöydän ääressä.  Millaisia käytöstapoja odotetaan.