Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Robinista varttumassa Suomen kaikkien aikojen komein julkkismies?

Vierailija
07.04.2017 |

Mitä mieltä olette?

Kommentit (141)

Vierailija
121/141 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli lapsena söötti, mutta nyt vaikuttaa hyvin kulmikkaalta ja vakavalta.

Tuo jätkä ei ole vakavaa nähnytkään. Mihin mallivalokuvien ilmeisiin ihmiset näkemyksensä perustaa?

Vierailija
122/141 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut voi yhä luulla Robinin olevan suomenruotsalainen? Kyllähän kaksikielisyyden yleensä kuulee puhetavastakin ja oletteko koskaan ikinä kuulleet Robinin antavan ruotsinkielisiä haastatteluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/141 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti on, mut kyllä Tauno Palo nuorena oli todella hyvännäköinen (Suomen Marcello Mastroianni, Cary Grant tai Alain Delon). Ja vaaleammista miehistä Martti Katajisto oli ihan omassa luokassaan. Hänelle on vaikeampi löytää vastinetta ulukomuan ihmeistä, ehkä Errol Flynn? ei, liian lälly, Robert Redford? ehkä. Brad Pitt? Kyllä Mara oli paremman näköinen!

Vierailija
124/141 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeus on makuasia. Minuun eivät tummatukkaiset ja ruskeasilmäiset ole koskaan oikein kolahtaneet vaikka ihan komeita ovatkin. Jalat lähtevät alta sinisilmäisen ja vaaleatukkaisen komistuksen edessä. En osaa suomalaisista edes vaaleaa komistusta nimetä.

Vierailija
125/141 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi toljottaa jokakuvassa suu auki ja nykyään pukeutuu johonkin ihmeellisiin polvista topattuihin housuihin, joissa on vetoketjuja takapuolessa - ei jatkoon...

Sua se Robin kiinnostaa, kun samat naurettavat jorinat postaat joka ketjuun, jossa nimensä mainitaan.

Ja Sinä tulet niitä lukemaan ja minua valistamaan, joten tasoissa ollaan...!

Vierailija
126/141 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se komea, mutta miehistyminen ei sovi sille. En tykkää sen leuasta enää kun se on jykevöitynyt. Tosi moni mies rumentuu sitä paitsi kasvojen miehistyessä.

Tykkäät siis pikkupojista? Musta on menny vaan ehdottomasti parempaan.

Ja kukaan ei säily siloposkisena parikymppisenä ikuisesti. Ihmisen ulkonäkö muuttuu iän myötä, niin se vaan on.

Vierailija
127/141 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se komea, mutta miehistyminen ei sovi sille. En tykkää sen leuasta enää kun se on jykevöitynyt. Tosi moni mies rumentuu sitä paitsi kasvojen miehistyessä.

Tykkäät siis pikkupojista? Musta on menny vaan ehdottomasti parempaan.

Ja kukaan ei säily siloposkisena parikymppisenä ikuisesti. Ihmisen ulkonäkö muuttuu iän myötä, niin se vaan on.

Nyt tuli kyllä uutta tietoa.

Vierailija
128/141 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi toljottaa jokakuvassa suu auki ja nykyään pukeutuu johonkin ihmeellisiin polvista topattuihin housuihin, joissa on vetoketjuja takapuolessa - ei jatkoon...

Sua se Robin kiinnostaa, kun samat naurettavat jorinat postaat joka ketjuun, jossa nimensä mainitaan.

Ja Sinä tulet niitä lukemaan ja minua valistamaan, joten tasoissa ollaan...!

Minä luen keskusteluita ihmisistä, joista tykkään. En käy haukkumassa keskusteluissa julkkiksia, joista en välitä.

Vierailija
129/141 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nuoruuden pyöreyden kadottua kasvoilta on tullut vähän kolhoksi, joskin kaunis poika on edelleen.

Mun mielestä esim Tommi Korpela on komeampi.

Vierailija
130/141 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapio Rautavaaran kaltaista tosimiestä ei toista tule!

Olympiavoittaja, laulaja, muusikko, näyttelijä... ja helvetin komea miehinen mies!

https://www.google.fi/search?q=tapio+rautavaara&source=lnms&tbm=isch&sa…

Vierailija
131/141 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin komea. Itseasiassa poikkeuksellisen komea suomessa. Muualta varmaan löytyykin yhtä komeita/komeampia.

Vierailija
132/141 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti kaikkien aikojen, mutta nykyjulkkismiehistä on ainakin melko kärkipäässä. Noista teinipoikatähtinä aloittaneista varsinkin komein.

Vierailija
133/141 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeus on makuasia. Minuun eivät tummatukkaiset ja ruskeasilmäiset ole koskaan oikein kolahtaneet vaikka ihan komeita ovatkin. Jalat lähtevät alta sinisilmäisen ja vaaleatukkaisen komistuksen edessä. En osaa suomalaisista edes vaaleaa komistusta nimetä.

Paulus Arajuuri, Lauri Tilkanen ja Antero Vartia.

Vierailija
134/141 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt löytänyt uudempaa ketjua, enkä viitsinyt aloittaa uutta, joten laitan tämän tähän. Seiskassa kuva Robinista pitsipaidassa. Kuulemma muodikas. 😂

https://www.seiska.fi/kotimaa/yllatysveto-laulaja-robin-sai-hotellivier…

Vierailija
135/141 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Robin törkeän komea jos sattuu tykkäämään tuollaisesta tummasta, ruskeasilmäisestä miestyypistä. Itse en ole ikinä lämmennyt ruskeille silmille, en sitten yhtään. Lauri Tilkanen on mun makuun Suomen komeimpia (julkkis)miehiä. 

Oma miesmakuni on juuri tuollainen tummatukkainen, ruskeasilmäinen, mutta Robin ei ole ollenkaan omaan makuuni. Kasvonpiirteet ja olemus vaikuttaa siis enemmän kuin väritys ainakin omalla kohdallani. Robin vaikuttaa jotenkin hömelöltä tyypiltä, eikä kasvot ole omasta mielestäni komeat.

Vierailija
136/141 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Robin törkeän komea jos sattuu tykkäämään tuollaisesta tummasta, ruskeasilmäisestä miestyypistä. Itse en ole ikinä lämmennyt ruskeille silmille, en sitten yhtään. Lauri Tilkanen on mun makuun Suomen komeimpia (julkkis)miehiä. 

Tilkanen ja vielä maalta, on komein, sitten ehkä Leppilampi.

Leppilampi on/on ollut ihn komea, mutta joku siinä on muuten ärsyttänyt jo pitkän aikaa.

Leppilammesta huokuu epävarmuus omasta itsestään. Tämä näkyi etenkin Veitolan yökyläilyohjelman jaksossa.

Vierailija
137/141 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Tilkanen, komea ku mikä, eipä sen puoleen myös Robin on komea. 

Vierailija
138/141 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin ja Lauri Tilkanen on kyllä helposti Suomen komeimmat julkkismiehet, en tiedä onko edes muita komeita julkkismiehiä tällä hetkellä Suomessa?

Helsingin keskustan kaduilla tulee jatkuvasti paljon komeampia 20-30v miehiä vastaan, kuin suomalaiset julkkikset.

Ainoastaan noi Robin ja Tilkanen yltää ylipäätään komeiden tasolle, muut enempi vähempi tavallisen näköisiä.

N29

Vierailija
139/141 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

söötistä söpösestä tulee komea, 

Vierailija
140/141 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioita. Itse en pidä komeana. Naama jotenkin persoonallinen.