Onko Robinista varttumassa Suomen kaikkien aikojen komein julkkismies?
Kommentit (141)
Tapio Rautavaara oli tosi komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt varsinaisesti tähän liity, mutta Robinista puheen ollen, kuunteliko/kiinnittikö kukaan huomiota ku Robin oli sunnuntaina Novalla haastattelussa. Niin Eerikäinen kyseli todella suoraan Robinilta tyttöystävään liittyen juttuja.
Siinä mielessä erikoista että ei ole varmaan ennemmin Robinilta julkisesti noin suoraan kyselty suoranaisesti tyttöystävästä. Onhan kaikkia uteluita ollut, mutta tässä ei kyselty onko Robinilla tyttöystävää, vaan se tiedettiin ja oletettiin.Joo kuuntelin. Eerikäinen toi sitä oletustaan niin vahvasti esiin seiska uutisointien pohjalta moneen kertaan eikä Robin alkanut sitten kieltämäänkään. Eihän se tosin mitään varsinaisesti kertonut itse. Jotain vaivautuneena mutisi, kun Eerikäinen kysy millanen on poikaystävänä.
Varmaa vaa pakko pikkuhiljaa tottua et tyttöystävästä aletaan kyseleen haastatteluissa kokoajan enemmän. Toki voihan sitä kieltäytyä kommentoimasta asiaa kokonaan, mut sellanen ei ole oikein Robinin tyylistä...
Näyttää hyvältä, koska ei näytä tyypilliseltä vahakasvoiselta 345suomalaismieheltä.
Robin ei oo tosiaan mikään ihan perinteinen suomalainen mies ulkonäöltään tai olemukseltaan. Hyvällä tavalla kaikin puolin miellyttävä omalaatuinen tyyppi ja siks kai näyttääkin hyvältä.
Lahjakas nuori mies ja mielestäni hyvä esiintyjä. Menestystä toivon hänelle. Olen jo siinä iässä, että kaikki nuoret näyttävät kauniillta. En osaa kommentoida ulkonäköä sen kummemmin.
No ohhoh, melko prosentit Robbella.
Ei kiinnosta sliipattu rasvatukka. Rosoisempi parempi
En tiedä johtuuko positiivisuudesta, avoimuudesta vai mistä, mutta Robin on kyllä harvinaisen mielyttövän näköinen ihminen.
Varmaan osasyynä on tämä ihana olemus, mutta kyllä hän on muutenki harvinaisen komea nuorukainen.
Aika erikoista et tällanen aika analyyttinen kysely saa olla täällä mut asiallanen keskusteluketju Robinin ulkonäöstä ei saa olla.
Mielenkiintoista.
Häääh? :0
Oon kyllä todelöa yllättänyt näistä prosenteista, vastauksia kuitenkin reilu 200.
Robin on yksi komeimmista mutta ennen kaikkea kenties kaikkein fiksuin!
Vierailija kirjoitti:
Robin on yksi komeimmista mutta ennen kaikkea kenties kaikkein fiksuin!
Persoona ulkonäköön yhdistettynä tekee hänestä kyllä huomattavasti viehättävämmän kuin pelkkä ulkonäkö.
Onhan Robin törkeän komea jos sattuu tykkäämään tuollaisesta tummasta, ruskeasilmäisestä miestyypistä. Itse en ole ikinä lämmennyt ruskeille silmille, en sitten yhtään. Lauri Tilkanen on mun makuun Suomen komeimpia (julkkis)miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan Robin törkeän komea jos sattuu tykkäämään tuollaisesta tummasta, ruskeasilmäisestä miestyypistä. Itse en ole ikinä lämmennyt ruskeille silmille, en sitten yhtään. Lauri Tilkanen on mun makuun Suomen komeimpia (julkkis)miehiä.
Tilkanen ja vielä maalta, on komein, sitten ehkä Leppilampi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vitsi tää on?
Itse kun katselen noita keskivertosuomimiehiä ja julkkiksia etenkin niin ei tunnu yhtään vitsiltä.
Nää Robinit ja Tilkaset on ennen kaikkea sellasia kauniita miehiä, mutta varmasti monen makuun viehättävämpiä kuin karskimmat piirteet omaavat.
Joo kuuntelin. Eerikäinen toi sitä oletustaan niin vahvasti esiin seiska uutisointien pohjalta moneen kertaan eikä Robin alkanut sitten kieltämäänkään. Eihän se tosin mitään varsinaisesti kertonut itse. Jotain vaivautuneena mutisi, kun Eerikäinen kysy millanen on poikaystävänä.