Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Robinista varttumassa Suomen kaikkien aikojen komein julkkismies?

Vierailija
07.04.2017 |

Mitä mieltä olette?

Onko Robinista varttumassa Suomen kaikkien aikojen komein julkkismies?

Vaihtoehdot

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt varsinaisesti tähän liity, mutta Robinista puheen ollen, kuunteliko/kiinnittikö kukaan huomiota ku Robin oli sunnuntaina Novalla haastattelussa. Niin Eerikäinen kyseli todella suoraan Robinilta tyttöystävään liittyen juttuja.

Siinä mielessä erikoista että ei ole varmaan ennemmin Robinilta julkisesti noin suoraan kyselty suoranaisesti tyttöystävästä. Onhan kaikkia uteluita ollut, mutta tässä ei kyselty onko Robinilla tyttöystävää, vaan se tiedettiin ja oletettiin.

Joo kuuntelin. Eerikäinen toi sitä oletustaan niin vahvasti esiin seiska uutisointien pohjalta moneen kertaan eikä Robin alkanut sitten kieltämäänkään. Eihän se tosin mitään varsinaisesti kertonut itse. Jotain vaivautuneena mutisi, kun Eerikäinen kysy millanen on poikaystävänä.

Vierailija
62/141 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapio Rautavaara oli tosi komea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt varsinaisesti tähän liity, mutta Robinista puheen ollen, kuunteliko/kiinnittikö kukaan huomiota ku Robin oli sunnuntaina Novalla haastattelussa. Niin Eerikäinen kyseli todella suoraan Robinilta tyttöystävään liittyen juttuja.

Siinä mielessä erikoista että ei ole varmaan ennemmin Robinilta julkisesti noin suoraan kyselty suoranaisesti tyttöystävästä. Onhan kaikkia uteluita ollut, mutta tässä ei kyselty onko Robinilla tyttöystävää, vaan se tiedettiin ja oletettiin.

Joo kuuntelin. Eerikäinen toi sitä oletustaan niin vahvasti esiin seiska uutisointien pohjalta moneen kertaan eikä Robin alkanut sitten kieltämäänkään. Eihän se tosin mitään varsinaisesti kertonut itse. Jotain vaivautuneena mutisi, kun Eerikäinen kysy millanen on poikaystävänä.

Varmaa vaa pakko pikkuhiljaa tottua et tyttöystävästä aletaan kyseleen haastatteluissa kokoajan enemmän. Toki voihan sitä kieltäytyä kommentoimasta asiaa kokonaan, mut sellanen ei ole oikein Robinin tyylistä...

Vierailija
64/141 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää hyvältä, koska ei näytä tyypilliseltä vahakasvoiselta 345suomalaismieheltä.

Vierailija
65/141 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin ei oo tosiaan mikään ihan perinteinen suomalainen mies ulkonäöltään tai olemukseltaan. Hyvällä tavalla kaikin puolin miellyttävä omalaatuinen tyyppi ja siks kai näyttääkin hyvältä.

Vierailija
66/141 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Soini on komeempi 666/5

Vierailija
67/141 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakas nuori mies ja mielestäni hyvä esiintyjä. Menestystä toivon hänelle. Olen jo siinä iässä, että kaikki nuoret näyttävät kauniillta. En osaa kommentoida ulkonäköä sen kummemmin.

Vierailija
68/141 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ohhoh, melko prosentit Robbella.

Vierailija
69/141 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta sliipattu rasvatukka. Rosoisempi parempi

Vierailija
70/141 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä johtuuko positiivisuudesta, avoimuudesta vai mistä, mutta Robin on kyllä harvinaisen mielyttövän näköinen ihminen.

Varmaan osasyynä on tämä ihana olemus, mutta kyllä hän on muutenki harvinaisen komea nuorukainen.

Vierailija
71/141 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista et tällanen aika analyyttinen kysely saa olla täällä mut asiallanen keskusteluketju Robinin ulkonäöstä ei saa olla.

Mielenkiintoista.

Vierailija
72/141 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häääh? :0

Oon kyllä todelöa yllättänyt näistä prosenteista, vastauksia kuitenkin reilu 200.

Vierailija
73/141 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varttuiko siitä?

Vierailija
74/141 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin on yksi komeimmista mutta ennen kaikkea kenties kaikkein fiksuin!

Vierailija
75/141 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robin on yksi komeimmista mutta ennen kaikkea kenties kaikkein fiksuin!

Persoona ulkonäköön yhdistettynä tekee hänestä kyllä huomattavasti viehättävämmän kuin pelkkä ulkonäkö.

Vierailija
76/141 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Robin törkeän komea jos sattuu tykkäämään tuollaisesta tummasta, ruskeasilmäisestä miestyypistä. Itse en ole ikinä lämmennyt ruskeille silmille, en sitten yhtään. Lauri Tilkanen on mun makuun Suomen komeimpia (julkkis)miehiä. 

Vierailija
77/141 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vitsi tää on?

Vierailija
78/141 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Robin törkeän komea jos sattuu tykkäämään tuollaisesta tummasta, ruskeasilmäisestä miestyypistä. Itse en ole ikinä lämmennyt ruskeille silmille, en sitten yhtään. Lauri Tilkanen on mun makuun Suomen komeimpia (julkkis)miehiä. 

Tilkanen ja vielä maalta, on komein, sitten ehkä Leppilampi.

Vierailija
79/141 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vitsi tää on?

Itse kun katselen noita keskivertosuomimiehiä ja julkkiksia etenkin niin ei tunnu yhtään vitsiltä.

Vierailija
80/141 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää Robinit ja Tilkaset on ennen kaikkea sellasia kauniita miehiä, mutta varmasti monen makuun viehättävämpiä kuin karskimmat piirteet omaavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi