Oletko asunut Nivalassa? Minkälainen paikka se on asua ja elää?
Kommentit (30)
Ylivieska on vielä hirveempi paikka
Asuin siellä töiden takia aikoinaan. Masentava paikka. Ankeat maisemat. Naapurit ei tervehtineet. Onneksi pääsin pois.
Nivalassa asun ja itse ainakin tykkään tällaisesta pienestä kaupungista. Olen myös joskus käynyt isossakin kaupungissa asumassa ja itse henkilökohtaisesti pidän enemmän tällaisesta pikkukaupungista. =)
Onhan täällä niitä huonoja puolia, mutta on myös hyviä puolia. Yksinäinen voi olla myös suuressa kaupungissa jos ei tutustu ihmisiin. Se on ihan omasta itsestä kiinni.
Suosittelen. =)
Vierailija kirjoitti:
Asuin siellä töiden takia aikoinaan. Masentava paikka. Ankeat maisemat. Naapurit ei tervehtineet. Onneksi pääsin pois.
Olen Nivalasta ja tervehdin aina naapureita. Juttelen monesti muillekin tuntemattomille niitä näitä. Sulle on sattunut sellaisia tuppisuu naapureita joita on joka ikisessä kunnassa ympäri suomen.
Hirveimpiä paikkoja missä oon käynyt. Ihmiset on varmaan menneet keskenään naimisiin siellä, kun ei osata ihan tavan käytöstä ja ollaan niin putkikatseisia juntteja. Ja olen asunut monella pikkupaikkakunnalla, mutta Nivalan veroista ei ole tullut vastaan. Maisematkin on ihmisiä myöten, yhtä masentavia.
Mun mielestä Nivalassa on ihan nättiä maisemaa, kun on peltoja paljon. Rauhoittava näky, etenkin kesäisin.
Nivalassa on maksuton varhaiskasvatus, pienluokalla myös perhetyöntekijä, lukiovalmentaja ja tänä syksynä lukion aloittavalle nuorelle kaupunki maksaa autokoulun pakolliset teoriatunnit ja ajotunnit. Mitä vielä? Kuulostaa pikkukaupungiksi ihan helvetin hyvältä paikalta. Ja mitä vikaa pelkomaisemassa on?
Järvikylällä?