Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko outoa, jos komea tai kaunis ihastuu "rumaan" tai "rumankauniiseen"?

Vierailija
07.04.2017 |

Yksi erittäin hyvännäköinen kaverini on ihastunut todella vaatimattoman näköiseen, huomattavasti vanhempaan henkilöön. Yhdellä toisella, miespuolisella tutullani on tiettävästi hieman sama tilanne. Mikä voisi olla syynä? Onko siinä jollain tasolla jopa jotain hieman perverssiä, kun hyvännäköinen fitnesspimu tai komea "hunk" ihastuu johonkin tavalliseen setään tai tätiin?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mielestäni rumat eivät ansaitse rakkautta. T. Ruma nainen

Vierailija
22/40 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sellainen keskivertoruma etenkin nyt kun on 10kg ylipainoakin päällä. Hoikkana näytän paremmalta. Mies on tosi komea omaan ja muidenkin silmään. Ihmettelen välillä minkä takia se mun kanssa pyörii kun saisi varmaan paljon nätimmänkin naisen. Ehkä se sitten on sitä rakkautta kun näkee muutakin kuin ulkonäön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Real kirjoitti:

Mua ainakin häiritsi alussa kovasti kun mun nykyisellä on niin rumia eksiä. Mietin et mikä vika siinä on.

Mutta todellisuudessa olet yhtä ruma kuin ne muutkin. Yksi muiden joukossa. 😁

Vierailija
24/40 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feromoneilla on aika iso osa ihmisenkin parinvalinnassa. Jollain mitättömän näköisellä voi olla justiinsa sen toisen feromonitutkaan täydellisesti osuva tuoksu, ja sitten se mitättömän näköinen on oikeasti tosi pantava sen toisen silmissä.

Ulkonäkö vastaa vaan ensivaikutelmasta.

Sanoisin, että paskapuhetta. Pantavan näköisiä naisia näen netistä päivittäin, enkä haista heidän feromonejaan ollenkaan. Livenä taas olen päivittäin monien ihmisten lähellä, eikä mitkään tuoksut saa panohalujani kasvamaan ollenkaan. Jossain kauempana kävelevän hyvännäköisen naisen ulkonäkö kyllä saa.

Siihen kyllä uskon, että toisen luonne, puhetyyli, jutut, käytös voi saada kiinnostuksen ja panohalut heräämään.

Itselläni oli sellainen tilanne, että ihastuin suuresti yhteen henkilöön ja oli pientä lähikontaktia hänen kanssaan ihan kaveruuden varjolla. Hän tuoksui lähikontaktissa niin lumoavan hyvälle (siis ihan luontaisesti), että olen edelleen monen kuukauden jälkeen jollain hölmön primitiivisellä tavalla lääpälläni häneen. Kaipaan häntä aivan valtavasti. Ja siis hän on varattu ja muutenkin varmaan realistisesti ajatellen ihan vääränlainen. Mutta se hänen ominaistuoksunsa on suunnilleen ihaninta mitä olen ikinä haistanut missään. Olisin todellakin valmis ja halukas hänen kanssaan johonkin läheisempään ja vaikka seurustelusuhteeseen, vaikka "speksimme" eivät muuten lähtökohtaisesti edes täsmäisikään.

Vierailija
25/40 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feromoneilla on aika iso osa ihmisenkin parinvalinnassa. Jollain mitättömän näköisellä voi olla justiinsa sen toisen feromonitutkaan täydellisesti osuva tuoksu, ja sitten se mitättömän näköinen on oikeasti tosi pantava sen toisen silmissä.

Sanoisin, että paskapuhetta. Pantavan näköisiä naisia näen netistä päivittäin, enkä haista heidän feromonejaan ollenkaan. Livenä taas olen päivittäin monien ihmisten lähellä, eikä mitkään tuoksut saa panohalujani kasvamaan ollenkaan. Jossain kauempana kävelevän hyvännäköisen naisen ulkonäkö kyllä saa.

Siihen kyllä uskon, että toisen luonne, puhetyyli, jutut, käytös voi saada kiinnostuksen ja panohalut heräämään.

Sorruit vähän hölmöön loogiseen virheeseen.

Ja tossa jälkimmäisessä kyse voi olla just niistä feromoneista.

Vierailija
26/40 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorruit vähän hölmöön loogiseen virheeseen.

Ja tossa jälkimmäisessä kyse voi olla just niistä feromoneista.

Juu, totta. Kyllä mun mielestäni se ihminen on ihan viehättävä ulkoisestikin, mutta se ominaistuoksu on jotain aivan taivaallista. Tuntuu, etten varmaan saisi siitä ihmisestä koskaan tarpeeksi...niin kamalan paljon haluaisin hänen lähelleen. Hän on totaalisen vastustamaton. Hänen tapauksessaan on kyllä takuuvarmasti ainakin osittain kyse feromoneista, jotka just sopivalla tavalla mätsäävät meikäläiseen (siis hänen immuunipuolustuksensa on geneettisessä mielessä erilainen jne. -> vaikuttaa feromoneissa siten, että koen hänen tuoksunsa erityisen houkuttelevaksi). T. Se siihen yhteen hyväntuoksuiseen ihastunut

Vierailija
27/40 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies paljasti kerran kännissä, ettei pysty seksiin (yhdyntään) ja kyllä myönnän, että olinkin ihmetellyt miten hän oli kiinnostunut niin rumasta naisesta. Jotenkin tämä vajavuus selitti tilanteen mulle.

Vierailija
28/40 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut muutamia miessuhteita elämäni aikana. Kaikkista miehistä feromonin tuoksua en ole saanut irti, vaikka seurustelu on ollut ok, samoin seksi. Yhden miehen muistan kauan aikaa sitten. Hänessä oli sitä feromonin tuoksua, vaikka juoksulenkin jälkeen tai kuntosalilla haistoin sen. Ihmeellinen haju, ei tuoksunut hielle ollenkaan! Olen miettinyt sitä hajua monta kertaa mistä se tuli ja mitä siihen liittyi? Ainakin sukat rupesi pyörimään jaloissa välillä hänen kainalossaan sohvalla. Samoin autolla ajaessa tunsin hänen tuoksunsa vaikka olin yksin liikenteessä. Uroksilla on tapana merkitä reviiriään, tämä varmaan liittyi siihen.

Vierailija
29/40 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuuskin on hieman suhteellinen käsine (jos ei ajatella ihan matemaattisesti tieteen nimissä). Itsekin kun olin masentunut niin omasta kuvastani en pitänyt, mutta kun mielenterveydessä on tapahtunut muutoksia positiivisempaan suuntaan ja oma persoonallisuus on selkiytynyt, niin oma kuvakin näyttää hyvältä. Tulee aina muistaa että ihminen on psykofyysinen kokonaisuus ja ihminen rakastuu ihmiseen.

Vierailija
30/40 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut muutamia miessuhteita elämäni aikana. Kaikkista miehistä feromonin tuoksua en ole saanut irti, vaikka seurustelu on ollut ok, samoin seksi. Yhden miehen muistan kauan aikaa sitten. Hänessä oli sitä feromonin tuoksua, vaikka juoksulenkin jälkeen tai kuntosalilla haistoin sen. Ihmeellinen haju, ei tuoksunut hielle ollenkaan! Olen miettinyt sitä hajua monta kertaa mistä se tuli ja mitä siihen liittyi? Ainakin sukat rupesi pyörimään jaloissa välillä hänen kainalossaan sohvalla. Samoin autolla ajaessa tunsin hänen tuoksunsa vaikka olin yksin liikenteessä. Uroksilla on tapana merkitä reviiriään, tämä varmaan liittyi siihen.

Se "minunkin" ihastukseni tuoksuu jotenkin määrittelemättömällä tavalla hyvälle. Se ei ole hienhaju missään nimessä, eikä se ole mikään keinotekoisen kemikaalin hajukaan. Se muistuttaa viehättävyydessään joitain kukkien tuoksua, muttei se ole sellainenkaan, vaan joku määrittelemätön aivan vastustamaton tuoksu, jota voisi haistella loputtomasti ja jota haluaisi vain haistella lisää ja lisää ja lisää...

Vierailija
31/40 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä sellaistakin, että kokeekohan se ihastumisen kohde (esim. nainen) sen jotenkin outona, jos joku todella komea mies ihastuu häneen? Tai toisinpäin: yllättyyköhän kohde, jos joku todella kaunis nainen ihastuu vaatimattoman näköiseen, vanhempaan ja peräkammarinpoikaa muistuttavaan mieheen ja siis tilanteessa, jossa se peräkammarinpoikaa muistuttava on täysin varatonkin ja nainen ei todellakaan halua hyötyä mitenkään?

Tutkitusti suurin osa ihmisistä arvioi ulkonäkönsä ylöspäin (tutkittu vertaamalla muiden ihmisten mielikuvaa heistä). Väitän, että hyvin monet (kokemusta ainakin miehistä) pitävät itseään hyvännäköisinä (vaikka muut rovät) ja näin ollen kauniin naisen huomio on vain luonnollista. Tätä palstaa luettuaan on oppinut että se on suorastaan oikeus ja kohtuus, naisen velvollisuus.

Tietysti porukassa on myös realistisempia tyyppejä, mutta tuo on yllättävän yleistä.

Vierailija
32/40 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä sellaistakin, että kokeekohan se ihastumisen kohde (esim. nainen) sen jotenkin outona, jos joku todella komea mies ihastuu häneen? Tai toisinpäin: yllättyyköhän kohde, jos joku todella kaunis nainen ihastuu vaatimattoman näköiseen, vanhempaan ja peräkammarinpoikaa muistuttavaan mieheen ja siis tilanteessa, jossa se peräkammarinpoikaa muistuttava on täysin varatonkin ja nainen ei todellakaan halua hyötyä mitenkään?

Tutkitusti suurin osa ihmisistä arvioi ulkonäkönsä ylöspäin (tutkittu vertaamalla muiden ihmisten mielikuvaa heistä). Väitän, että hyvin monet (kokemusta ainakin miehistä) pitävät itseään hyvännäköisinä (vaikka muut rovät) ja näin ollen kauniin naisen huomio on vain luonnollista. Tätä palstaa luettuaan on oppinut että se on suorastaan oikeus ja kohtuus, naisen velvollisuus.

Tietysti porukassa on myös realistisempia tyyppejä, mutta tuo on yllättävän yleistä.

Mielestäni nuorena naiset kokevat ulkonäkönsä alemmaksi ja miehet ylemmäksi. Vanhempana miehet ovat edelleen yhtä "yli-itsetuntoisia", mutta naiset ottavat heitä vauhdilla kiinni kolmenkympin jälkeen ja viimeistään viisikymppisinä molemmat sukupuolet ovat yhtä "yli-itsetuntoisia". Etenkin, miten suhteuttavat nuorempiin.

Vierailija
33/40 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on rumankaunis?

Miten hien haju vaikuttaa? Haiseeko sopiva feromonisen hikikin aina nenään hyvältä?

Vierailija
34/40 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen ulkonäössä voi olla ihan jo yksittäisiä piirteitä (kuten esim silmät), mikä vetoaa toiseen ihmiseen. Tyhjäkatseinen malli ei ainakaan itsessäni herätä juurikaan millaisia tuntemuksia muuta kuin ehkä alapäässä.

Vierailija
35/40 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no, ei ole mitään yhtä vastenmielistä kuin ihminen, joka pitää itseään todella hyvännäköisenä ja korostaa sitä jatkuvasti muille. Siinä vaiheessa on ihan sama, onko tyyppi oikeasti hyvännäköinen vai ei, yökötys-reaktio on taattu. Synnynnäinen ulkonäkö on muutenkin aika huono meriitti: mitä olet oikeasti tehnyt geeniesi eteen? Mielummin sitä on aidosti mukavan tyypin seurassa kuin ylimielisen henkilön kanssa, jolle elämä pyörii oman ja muiden ulkonäön ympärillä.

Vierailija
36/40 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen ulkonäössä voi olla ihan jo yksittäisiä piirteitä (kuten esim silmät), mikä vetoaa toiseen ihmiseen. Tyhjäkatseinen malli ei ainakaan itsessäni herätä juurikaan millaisia tuntemuksia muuta kuin ehkä alapäässä.

Ja mitä tulee yleisestikin seksuaalisuuteen ja ihastumiseen, niin kyllä ihminen hyvin pitäkilti kumppanin valinnassa pyrkii löytämään joitakin samaistumisen piirteitä esimerkiksi niin ulkonäössä kuin henkisessä kehityksessä.

Vierailija
37/40 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni nuorena naiset kokevat ulkonäkönsä alemmaksi ja miehet ylemmäksi. Vanhempana miehet ovat edelleen yhtä "yli-itsetuntoisia", mutta naiset ottavat heitä vauhdilla kiinni kolmenkympin jälkeen ja viimeistään viisikymppisinä molemmat sukupuolet ovat yhtä "yli-itsetuntoisia". Etenkin, miten suhteuttavat nuorempiin.

Tämä.

Tähän tiivistyy myös kilttimiesten ongelmat. He valittavat naisten hylkimisen kohteeksi joutumista, koska tavoittelevat niitä itseään huomattavasti kuumempia. Oman tasoisiaan hiirulaisia tai hörhöjä eivät edes huomaa.

Vierailija
38/40 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itseasiassa tuo, että "tykkää sen näköisistä" onkin mielenkiintoinen teoria.

Meillä nuori ja mielestäni hyvin nätti tuttava tyttö. Ikää nyt 20v. 

Ja voi jessus mikä miesmaku näin 34v naisen silmin. Ihan ihme tissiposkia. Sellaisia saman ikäisiä hieman pyöreitä/löysiä poikia, joista ensimmäinen yritti armotta kasvattaa amis-haiveniaan ja tämä toinen on kuin pullasta muovailtu, jolla on irokeesi. Mitään muuta asennetta ei pojasta löydykään.

Tyttö on hoikka, urheilullinen ja tosiaan ihmetyttää, mikä noissa pyöreissä, ei edes kummosen näköisissä pojissa viehättää. Ei siis ihan kunnolla lihavia, mutta semmoisia pullavia..

Minun isosiskoni on aina ollut hoikka, vaikka lähestyy kolmekymppisiään, ei enää montaa vuotta niihin. Silti hänen poikaystävänsä ovat kaikki olleet isompia kavereita, siis ylipainon vuoksi. Sellaista se on. Minullakin on hyvin omanlaiseni miesmaku, eikä se ole todellakaan mikään treenattu ja sliipattu kulmakunnan "komistus" -tyyppi.

Vierailija
39/40 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin naisen kanssa suorituspaineet on isommat kuin vähän rumemman. Kauniit kun ovat oletettavasti seksipetoja ja tämä pelottaa meitä miehiä.

Vierailija
40/40 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nätti ja mallikroppainen. Ihastuin koulussa yhteen ilkeään lyhyeen kundiin, joka ei nyt kasvoiltaankaan ole komeimmasta päästä ja kohteli naisia kuin roskaa, mua myös.

Silti en vaan voi unohtaa sitä. Toivon, että tavataan vielä. Siinä on vaan sitä jotain, jossain siellä kuoren alla.