Kaksi miestä haukkui mua kaupassa vaihdevuosi-ikäiseksi ämmäksi.
Kommentit (48)
Näitä löytyy. Mullekin on keski-ikäiset miehet aukoneet päätään keskellä kirkasta päivää kadulla, mm. haukkuneet rumaksi. Jotain naisvihaa ja -pelkoa se on.
Mies on 51v. ja aina on jäykistyy minun 48v. vaihdevuosi-ikäisen ämmän edessä ja takana.
Ja alan oikeasti olla vaihdevuosissa pikku hiljaa joten se vaan on fakta. Ja ihan sama mitä jotkut mulkerot jossain kaupassa louskuttaa niin ei se minua hetkauta suuntaan tai toiseen.
Teitkö aloituksen jo kaupassa vain maltoitko kotiin asti?
Helpoimmin uppoavat provot ovat aina niitä joissa provoillaan ikääntyvien naisten heikkenevästä seksuaalisesta viehätysvoimasta. Ilmeisesti arka paikka kun provo toimii joka kerta.
Olisit tempassu purjolla naamariin, tai vaihtoehtoisesti ruiskuttanut ostoskärryssä olevan hiustenhoitoainepullollisen miehen palleille ja toikaissut "Tuliksää vai onks toi hoitoainet'?"
Eikö sulla ollut taostelukoiraa mukana? Johan olisi hiljennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisit sanonut että velttomunat hiljaa
Harvalla jäykistyy jonkun 44v. mummon edessä - tai takana.
Ja joillakin ei jäykisty koskaan, purkavat sitten kaunaansa täällä Vauvan palstoilla.
Yritä nyt keksiä vähän parempi. Ei noin helppoihin jaksa lähteä.
Avaudu vaan ihan rehellisesti ja kerro, miten jaoit miehille kaljahyllyllä "ystävällisesti" käyttäytymisohjeita.
No mutta jos niiden miesten mielestä olet vaihdevuosi-ikäinen, niin sitähän he sitten ovat itsekin. Miesten vaihdevuodet kun alkavat 5 v aiemmin kuin naisten. Ihan perusteltua olisi ollut kysyä vaikka, että joko tuollaisilla vaihdevuosi-ikäisillä miehillä on paljonkin erektio-ongelmia, näyttäisi hiukset jo ohentuneen, onkos eturauhasvaivoja? Joistakin miehistä tulee juuri vaihdevuosi-iässä melkoisia äkäpusseja, ehkä heillä oli jo sellaisia oireita?
Vaihdevuodet ja pienet lapset eivät ole toisiaan pois sulkevia asioita. Olen kuullut, että jollain olisi alkanut vaihdevuodet heti kuopuksensa syntymän jälkeen. Eli hänellä oli vauva ja vaihdevuodet yhtäaikaa.
Minunkin kuopukseni on vasta 4v, ja olen menossa verikokeeseen, jossa selvitetään, joko vaihdevuodet ovat alkaneet/alkamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet ja pienet lapset eivät ole toisiaan pois sulkevia asioita. Olen kuullut, että jollain olisi alkanut vaihdevuodet heti kuopuksensa syntymän jälkeen. Eli hänellä oli vauva ja vaihdevuodet yhtäaikaa.
Minunkin kuopukseni on vasta 4v, ja olen menossa verikokeeseen, jossa selvitetään, joko vaihdevuodet ovat alkaneet/alkamassa.
Mutta jos kuukautiset on aivan säännölliset niin ei silloin ole vaihdevuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaudu vaan ihan rehellisesti ja kerro, miten jaoit miehille kaljahyllyllä "ystävällisesti" käyttäytymisohjeita.
Tämä osuus tarinasta on tosiaan jäänyt kertomatta.
En sanonut heille sanaakaan. En puhunut kauppareissulla kenenkään kanssa.
No pitäisi olla nokkela ja nopea keksimään joku vastaava loukkaus tuossa tilanteessa, jos sitten ei anna vain mennä ohi, jotkut vain ovat ääliöitä. Voisi vaikka tehdä sellaisen katseella skannauksen päästä varpaisiin ja etsiä joku mahdollisesti kipeä kohta herrojen habituksesta: esim maha, kalju, tai haju. Tai voi vain kysäistä, että unohtuikos katsoa peiliin lähtiessä.
Normaalit tuon ikäiset miehet eivät kyllä tuommoisia yleensä puhu, ovat varmaan olleet jossain pöllyssä.
eikö sinulla ole muka vaihdevuodet?
Jollei kukaan ikinä mitään huutelisi naisille saisi olla melko eristyksissä, parempi ettei ota pulttia.
Itseäni naurattaa ettei aina tajuta olen kohta 60 v.
Vierailija kirjoitti:
Pojat ovat oppineet uuden sanan, mutta eivät vielä tiedä, mitä se tarkoittaa.
Olisit sanonut, että "äitinne ovat vaihdevuosi-ikäisiä".
En nyt sanoisi nelikymppisiä, pian vaihdevuosi-ikäisiä miehiä pojiksi. Eikös miehillä ala testosteronituotanto vähenemãän neljänkympin jälkeen, näkyy muun muassa erektiovaikeuksina. Ehkä heillä oli ennenaikaiset vaihdevuodet menossa kun tiesivät kertoa ettei se ole helppoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat ovat oppineet uuden sanan, mutta eivät vielä tiedä, mitä se tarkoittaa.
Olisit sanonut, että "äitinne ovat vaihdevuosi-ikäisiä".
En nyt sanoisi nelikymppisiä, pian vaihdevuosi-ikäisiä miehiä pojiksi. Eikös miehillä ala testosteronituotanto vähenemãän neljänkympin jälkeen, näkyy muun muassa erektiovaikeuksina. Ehkä heillä oli ennenaikaiset vaihdevuodet menossa kun tiesivät kertoa ettei se ole helppoa?
Jùuri näin. Samalla lailla miehet käyvät läpi vaihdevuosia siinä neljän-viidenkympin tienoilla. Olisit voinut kysyä, miksi he kokevat asian niin vaikeaksi.
Olisit sanonut, että kyllä ne vaihdevuodet on yhtälailla teilläkin. Miehilläkin on vaihdevuodet. Tyhmää käyttää biologista elämän faktaa lyömäaseena.
Ikävä kohtalo sulla, jos kenellekään ei jäykisty sun edessä tai takana.