Kaksi miestä haukkui mua kaupassa vaihdevuosi-ikäiseksi ämmäksi.
Kommentit (48)
Olivatko humalassa? Huonoa käytöstä joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne sua haukku, menitkö mäkättään niille jotain?
En mennyt. Sanoivat kassalla että tuossa edessä menee vaihdevuosi-ikäinen ämmä ei ole silläkään helppoa.
Oot varmaan kuullut väärin. Ei miehet tollasia puhu.
Vierailija kirjoitti:
Olivatko humalassa? Huonoa käytöstä joka tapauksessa.
Ihan selvinpäin olivat. Ja mulla ei edes vielä ole vaihdevuosia ja lapsetkin pieniä.
Ilmeisesti totta kun piti tulla tänne parkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mennyt. Sanoivat kassalla että tuossa edessä menee vaihdevuosi-ikäinen ämmä ei ole silläkään helppoa.
Oot varmaan kuullut väärin. Ei miehet tollasia puhu.
Puhuivat niin kovaan ääneen että kuulin kyllä oikein.
No, sitten se kauppa oli varmaan tuppukylän maataloustarvike&rehu.
Älä nyt tuollaisesta mieltäsi pahoita, tuollainen kommentointi kertoo enemmän niistä miehistä kuin Sinusta. Kyllä tähän maailmaan kaikenlaisia huonokäytöksisiä mulkkuja mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Tavalliset selvin päin olevat keski-ikäiset miehet ei puhu tuolla tavalla. Ja vaikka puhuisi, so what. Juntteja on maailma täynnä. Jos joka kommentista alkaa mieltänsä pahoittamaan, ei muuta ehdi tehdäkään.
Onko niillä jotain kaunaa sua kohtaan? Ehkä ne on miehes ryyppykavereita.
Vierailija kirjoitti:
Onko niillä jotain kaunaa sua kohtaan? Ehkä ne on miehes ryyppykavereita.
Mieheni ei juo enkä sanonut heille sanaakaan. Citymarket oli ja olin ruokaostoksilla.
näitä sattuu. Jos sinua lohduttaa, minulle tuli 22-vuotiaanakin pari samanikäistä miehenalkua huutelemaan siitä miten rumat vaatteet minulla on. Kysyin vaan että entäs sitten? Ei ollut muuten heillä vastausta tähän, kun tarkoituksena alun alkaenkin purkaa alistamisenhalua johonkin kohteeseen. Varmaan sinunkin tapauksessasi juuri näin. He tunsivat olonsa heikoksi ja sen tähden yrittivät saada jostain vallan ja hyvän olon tunnetta, ihan mistä vaan.
Oisit sanonut että velttomunat hiljaa
Vierailija kirjoitti:
Harvalla jäykistyy jonkun 44v. mummon edessä - tai takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole mummo. Mulla on pienet lapset ja kuukautiset säännölliset.
Joskus osuu kohdalle outoja tyyppejä. Kerran kaupan ovista tuli kaksi nuorta naista vastaan. Olin menossa toisesta ovesta ulos ja he tulossa molemista sisään. Sitten he urputtivat törmäilevistä vanhoista akoista. Siis en törmännyt vaan väistin, koska he kävelivät päin. Yleensä siitä pääsee toisesta ovesta samaan aikaan ulos, kun joku tulee sisääntulopuolen ovesta sisään. Jännä juttu oli, että koin sen loukkaavaksi vaikka selkeästi ne naiset itse käyttäytyivät idioottimaisesti. Olin kyllä heitä vanhempi, mutta en ihan vanhaksi akaksi itseäni miellä.
Pojat ovat oppineet uuden sanan, mutta eivät vielä tiedä, mitä se tarkoittaa.
Olisit sanonut, että "äitinne ovat vaihdevuosi-ikäisiä".
Kannattaa jättää tuollaiset urpot omaan arvoonsa.Takaisin voi tokaista että niin menee ja on helvetin vaikeaa...tai tosiaan entäs sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole mummo. Mulla on pienet lapset ja kuukautiset säännölliset.
Ikä ei valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joillakin ei jäykisty koskaan, purkavat sitten kaunaansa täällä Vauvan palstoilla.