Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämistä?

Vierailija
07.04.2017 |

Mies meni aamulla suihkuun, kuten aina. Minullekin tuli vessaan asiaan ja menin kylppäriin. Mies istuikin vessanpöntöllä kännykkä kädessä samalla kun suihku lorotti tyhjänä.

Pyysin saada tarkistaa kännykän, mies antoi vastentahtoisesti ja oli vähän vihainen. Blokkilistalta exän kiukkuisis viestejä, sekä viestejä jostain vieraasta nimettömästä numerosta. Mies selitti että ex hankki prepaidin ja yritti tavoittaa sitä kautta, että se vietas numero on eksän. Viestit olivat kuitenkin aivan eri sävyisiä kuin exän normiviestit,"onhan meillä kaikki kunnossa" jne.

Meidän piti mennä nyt vkl ostamaan sormus. Mies on pettänyt aiemmin mutta aneli uuden mahdollisuuden, jonka annoin. Rakastan häntä paljon. Voin pahoin.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäisiä olette ja millainen aikajana tarinassa on?

Avioero on tuore, mutta olette menossa kihloihin ja mies on ehtinyt pettääkin.

Vierailija
22/38 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelimen tarkastamisen syynä siis se että pettänyt minua aiemmin, jonka vuoksi sovittiin että jos minua epäilyttää (kuten nyt suihkutempun takia), saan kännykän katsoa.

Ero on ollut vireillä 2 vuotta, jotain riitaa siitä kuka eron maksaa.. pitäisi viimein mennä päätökseen nyt kesällä. Asuvat eri osoitteissa ja eksällä on käsittääkseni uusi mies. Olen itse seurustellut vuoden.

Kihlasormus siis kyseessä.. mutta enpä tiedä. Aika iso riski tässä, järjellä kun aattelen.

:-DDDD Sinua viedään nyt kuin litran mittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi että pelkää että jätän hänet, siksi haluaa että mennään kihloihin että näen että hän on vakavissaan minun suhteeni.

Eli miehellä pelko jätetyksi tulemisesta, oireilee mm. pettämällä ja siten turvaamalla emotionaalisen tukiverkon itselleen jos ero tulisi. Ei ole terve pohja avioliitolle tuo. Suosittelen ammattiauttajalla käväisyä kumppanisi kanssa (esim. ev.lut. seurakunta tarjoaa maksutonta keskusteluapua jos lapsia eikä neuvolamahdollisuutta ole).

Ja mitä muuta tuo mies vielä keksii turvatakseen oman selustansa liitossanne? Oma eksäni koitti seksin aikana huomaamattani ottaa kondomia pois jotta olisin tullut raskaaksi enkä sitten voisi häntä jättää. Aivan sairasta. Ongelmat ovat jossain aika syvällä kun pitää alkaa todistelemaan suhteen pysyvyyttä epätoivoisilla metodeilla.

Vierailija
24/38 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet se vanha tuttu ja kuuluisa laastarisuhde välivaiheessa. Urpo mies yrittää vielä kihloilla pitää vähän pidempään kyydissä, ennen kuin on toipunut riittävästi uuteen maailmaan. Ja sinä uskot.

Vierailija
25/38 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30+, tunnettu 1,5 vuotta..

Mies ja hänen ex erosivat ja laittoivat paperit menemään. Tämän jälkeen mies deittaili ja etsi uutta seuraa, kunnes tapasi minut ja alettiin asumaan yhdessä,mulla on kuitenkin vielä oma asunto vaikka miehen luona käytännössä elän.

Mies petti minua jonkun näiden muiden deittinaisten kanssa syksyllä-talvella, tekstaili ja näki toisessa kaupungissa, sanoi että ei osannut lopettakaa sitä testailua kun oli sitä pari vuotta tehnyt koko ajan milloin kenekin kanssa. Jätin hänet, jonka jälkeen mies seuraili minua sitkeästi, kunnes päädyttiin sopimaan asia ja annoin miehelle mahdollisuuden todistaa teoin et hän haluaa olla minun kanssani ja olemaan luottamuksen arvoinen.

Edelleen, olen mieheen rakastunut jonka takia annoin paljon anteeksi.

Vierailija
26/38 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annaskun arvaan. Sinäkin olet miehelle pettämiskaveri? Eli seurusteli exänsä kanssa kun tapasi sinut?

Kun ottaa pettäjän, niin saa pettäjän.

Vierailija
27/38 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista miestä eivät kihlat sido yhtään mihinkään. Seuraavana päivänä voi halutessaan pistää sinut pihalle.

Vierailija
28/38 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosipetturit eivät käytä samaa puhelinta yhteydenpitoon. Vaimo saa rauhassa lukea sen virallisen kännykän viestit, sillä mitään ei sieltä löydy. Tuudittautukaa vaan mielenrauhaanne.

Jospa tää mies ei olekaan ihan penaalin terävimpiä kyniä, mut eipä taida olla ap:kään, jos vielä tuota suhdetta jatkaa.

Vierailija
29/38 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja täynnä. Varaudu sitten siihen, että sinua tullaan pettämään jatkossakin ja monta kertaa. Muista käydä sp-testeissä sitten säännöllisesti.

Eivät kaikki miehet ole tuollaisia. On niitäkin, joilla on selkärankaa ja kykyä aidosti sitoutua.

Vierailija
30/38 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ja hänen ex erosivat ja laittoivat paperit menemään. Tämän jälkeen mies deittaili ja etsi uutta seuraa, kunnes tapasi minut ja alettiin asumaan yhdessä,mulla on kuitenkin vielä oma asunto vaikka miehen luona käytännössä elän.

Mies petti minua jonkun näiden muiden deittinaisten kanssa syksyllä-talvella, tekstaili ja näki toisessa kaupungissa, sanoi että ei osannut lopettakaa sitä testailua kun oli sitä pari vuotta tehnyt koko ajan milloin kenekin kanssa. Jätin hänet, jonka jälkeen mies seuraili minua sitkeästi, kunnes päädyttiin sopimaan asia ja annoin miehelle mahdollisuuden todistaa teoin et hän haluaa olla minun kanssani ja olemaan luottamuksen arvoinen.

Ihan oikeesti, ei olis kannattanut.

Vierailija
31/38 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelimen tarkastamisen syynä siis se että pettänyt minua aiemmin, jonka vuoksi sovittiin että jos minua epäilyttää (kuten nyt suihkutempun takia), saan kännykän katsoa.

Ero on ollut vireillä 2 vuotta, jotain riitaa siitä kuka eron maksaa.. pitäisi viimein mennä päätökseen nyt kesällä. Asuvat eri osoitteissa ja eksällä on käsittääkseni uusi mies. Olen itse seurustellut vuoden.

Kihlasormus siis kyseessä.. mutta enpä tiedä. Aika iso riski tässä, järjellä kun aattelen.

Eli mies on vielä naimisissa "exän" kanssa?

Kai tiesit että avioero pitää ensin hakea ja puolen vuoden jälkeen se pitää vahvistaa ja jos sitä ei tee vuoden sisällä niin hakemus raukeaa?

Minusta vähän tuntuu että sinua kusetetaan nyt oikein kunnolla.

Ei kuitenkaan ole pyytänyt sinua maksamaan eroa? Eihän se kallis ole, viidellä kympillä selviää.

Kai tämä on provo?

Vierailija
32/38 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei haloo.

a) pidit oman kämppäsi etkä pystynyt/uskaltanut täysin sitoutua mieheen ja yhteiseen elämäänne mikä viestii jo siitä että olet itsekin uumoillut ettei suhde ehkä kestä tai ette ole tällaiseen sitoutumiseen valmis

b) mies pettänyt sinua nyt syksyllä ja talvella, siis ihan muutama kuukausi sitten, USEIDEN naisten kanssa? Ja itse vähättelee tekemisiään sillä ettei "osannut" lopettaa.

c) mies stalkannut sinua minkä vuoksi sinulle tuli sellainen olo että hän varmaan oikeasti rakastaa sinua, koska toisen seurailu ja takaisin mankuminen teoista huolimatta on romanttista tms?

d) edelleen epäilyksiä että mies pettää ja suhteenne on siinä pisteessä että tarkistellaan toisten kännyköitä?

e) naimisiinmenoa suunniteltu ei halusta olla yhdessä ja suunnitella yhteistä tulevaa, vaan eron pelosta ja sovituksena parin kuukauden takaisista pettämisistä?

f) eksäkin roikkuu vielä kuvioissa mukana ja miehen edellinenkään ero ei ole vielä valmis.

Taidat olla kyllä siinä kuuluisassa myrkyllisessä parisuhteessa. Ja juu juu, rakkautta rakkautta, mutta katsoppa tuota yllä olevaa tekstiä - onko tuo rakastava ja onnellinen parisuhde? 

Vierailija
33/38 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni en ole ollut pettämässä miehen ex-vaimoa, ainakin asuivat eri osoitteissa ja miehellä ihan oma koti kun tavattiin.

En tiedä onko pettänyt vaimoaan, on se toki mahdollista kun ex on niin vihainen..

Olen kai kiltti ja sinisilmäinen.

Vierailija
34/38 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli kaipaat jämäkkyyttä eropäätökseen, voit harkita soittavasi sille exälle, mikä siellä hiersi ja näköjään hiertää edelleen.

Olen itse käynyt aika mielenkiintoisia keskusteluja miesten eksien kanssa. Sama luonne ollaan tunnistettu, mitä luonteenpiirteitä jaksaa ja mihin lopulta kyllästyi.

Vierailija
35/38 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30+, tunnettu 1,5 vuotta..Mies ja hänen ex erosivat ja laittoivat paperit menemään. Tämän jälkeen mies deittaili ja etsi uutta seuraa, kunnes tapasi minut ja alettiin asumaan yhdessä,mulla on kuitenkin vielä oma asunto vaikka miehen luona käytännössä elän.

Hei haloo.

a) pidit oman kämppäsi etkä pystynyt/uskaltanut täysin sitoutua mieheen ja yhteiseen elämäänne mikä viestii jo siitä että olet itsekin uumoillut ettei suhde ehkä kestä tai ette ole tällaiseen sitoutumiseen valmis

b) mies pettänyt sinua nyt syksyllä ja talvella, siis ihan muutama kuukausi sitten, USEIDEN naisten kanssa? Ja itse vähättelee tekemisiään sillä ettei "osannut" lopettaa.

c) mies stalkannut sinua minkä vuoksi sinulle tuli sellainen olo että hän varmaan oikeasti rakastaa sinua, koska toisen seurailu ja takaisin mankuminen teoista huolimatta on romanttista tms?

d) edelleen epäilyksiä että mies pettää ja suhteenne on siinä pisteessä että tarkistellaan toisten kännyköitä?

e) naimisiinmenoa suunniteltu ei halusta olla yhdessä ja suunnitella yhteistä tulevaa, vaan eron pelosta ja sovituksena parin kuukauden takaisista pettämisistä?

f) eksäkin roikkuu vielä kuvioissa mukana ja miehen edellinenkään ero ei ole vielä valmis.

Taidat olla kyllä siinä kuuluisassa myrkyllisessä parisuhteessa. Ja juu juu, rakkautta rakkautta, mutta katsoppa tuota yllä olevaa tekstiä - onko tuo rakastava ja onnellinen parisuhde? 

Kiitos, hyvä viesti. Ap

Vierailija
36/38 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava on hyvissä väleissä exänsä nykyisen exän kanssa. Ihan samoihin ongelmiin liitot kaatuivat miehen osalta. Toista ei voi muuttaa, kun on valmiiksi jo kusipää.

Vierailija
37/38 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaappa No Doubt -bändin biisien sanat "It's my life".

Vierailija
38/38 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa on hankala keskustella vaikeista asioista, pettää sinua ja pyörittää peliä deittinaisten kanssa edelleen. Älä riko sisimpääsi nyt, kyllä sinä ansaitset elämän ja parisuhteen ilman mitään tällaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi