Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laulujen sanat, joita ette voi sietää?

Vierailija
06.04.2017 |

Tuli mieleen, kun kuuntelin viikon suosituksia Spotifystä. Muutamassa muuten ihan ok, biisissä on yksi tietty kohta, joka nostaa joka kerta niskakarvat pystyyn.

Johnny Cashin "God's gonna cut you down" ärsyttää ihan sikana seuraava pätkä:
"Well my goodness gracious let me tell you the news"
Jotenkin tuo tyyli laulaa tuo kohta on jotenkin puistattava. En tiedä miksi.

Toinen on biisistä "Home - Edward Sharpe and The Magnetic Zeros"

Alkaa ärsyttämään kun se mies laulaa:
"Well, holy moly me oh my
You’re the apple of my eye"

Ihan susipaskat biisit ovat asia erikseen, niistä en jaksa edes ärsyyntyä, mutta esimerkiksi näistä kohdista saan melkein fyysistä ällötystä vaikka muuten biiseistä tykkäänkin. :D

Onko muilla samanlaisia?

Kommentit (552)

Vierailija
501/552 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dingo ja "tää hetki saa minut pian aivovaurioon".

Olet puolisoni nyt ja ylipäänsä Samuli Putron koko tuotanto

Mies jonka ympäriltä tuolit viedään ja ylipäänsä Zen Cafen koko tuotanto

Putro ja Zen Cafe on ihan kestettävissä, mutta Dingo ja juuri tuo aivovaurio - voi apua! Tällä hetkellä riipii eniten Haloo Helsingin Rakas. "Rakastellaan yhtä aikaa, niin kuin nuo perhosetkin"... miten rakastellaan eri aikaa??

Mä oon miettiny tätä ihan samaa :D onko ne vaan kavereita ja eri paikoissa ja sit ku saa pokattua seksikumppanin ni soittaa kaverille et hei nyt meet panee ni voidaan rakastella yhtä aikaa :D :D

Siis voi tsiisus! Niillä sanotuksilla tarkotetaan että ne rakastelee samaan aikaan ku ne perhoset.

Niinku näin? 

http://www.vastavalo.net/perhoset-perhonen-parittelu-perhosten-parittel…

Vierailija
502/552 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanni laulaa: istut sängyllä ja alat tinkaa mis oon ollu ja kenen kanssa.

Tarkoittaa varmaan tivaamista, tinkiminen kun liittyy kaupantekoon.

Joidenkin mielestä tinkaaminen ja tivaaminen on sama asia, mutta oikeesti tinkaaminen on tinkimistä.

Samantyyppinen ajatusmoka kuin (yllätys yllätys) Erinillä, joka biisissä Toiset mimmit sanoo "kuuntelee kun kalavaleet soljuu ilmassa ja repii sydäntä". Aika jännä, et jonkun sydäntä repii, kun toinen tulee kalastamasta liioittelee pyytämänsä saaliin suuruutta. Sitähän ne kalavaleet tarkoittaa. Emävaleet tai valkoiset valheet vois olla lähempänä sitä, mitä Erin tarkoitti.

Sit oli se jonkun suomalaisen miehen yksinäisyysruikutus jossa lauletaan "minä olin ehkä yksinäinen mutten yksin ollut milloinkaan. Mulla oli kaverina vanha akustinen kitara".

Muitten sanojen perusteella kappaleen voi käsittää niin, että se kitara on miehen kaveri, jolloin noi sanat on ihan perseestä. Ajatuksellisesti enemmän oikein olisi "minä olin ehkä yksin mutten yksinäinen milloinkaan jne."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/552 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eh kirjoitti:

Kun mua potkaisi polle päähän

Mä sanoin määhän

Jo siitä hevoinen

Vaan mitään tässä ei sanat auta

Jo jukolauta mä tiedän sen

Läähätän ja läkähdyn eh-eh-eh

Hätäilen ja hengästyn eh-eh-eh

Sähkövoimavirta sun, lamaan saa mun

Kurkkuani kakistan eh-eh-eh

Vapisen ja hikoan eh-eh-eh

Hyytelöä vetelää, luuni on nää

Oi hirveää, muisto jostain lapsuudesta. Inhosin sitä silloin jo. *oksentaa*

Muistan kans ku olin pieni ja iskä laulo aina tota "mua potkaisi polle päähän, mä sanoin määhän, jo siitä hevoinen" kohtaa :DD

Vierailija
504/552 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuure Kilpeläinen

"Seison pysäkillä ja tapan aikaa, en mä sitä tapa vaan se minut tappaa" suurinpiirtein yhteen hengenvetoon laulettuna. Tapat mutta et tapa, vai kuka tai mikä tässä nyt tappaa ja ketä.

Vierailija
505/552 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Voi jeesus ne kiiluvat silmät

ja ne kasvoilla märkivät arvet.'

(Leevi and the Leavings - Tuntematon ystävä)

Ei kai haavoilla ole enää arpeuduttuaan tapana märkiä?

Vierailija
506/552 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hemmetin "Tästä asti aikaa, sydän vasta puolillaan , mielin määrin kahvia tupakkaa" . Sävel & sanat ovat todella raivostuttavat!

Vierailija
507/552 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuli Edelmanin "Kaikki tahtoo". Muistan,kun aikoinaan silloisessa työpaikassa tuo laulu soi jatkuvasti radiossa ja teki mieli tunkea sormet korviin..

Vierailija
508/552 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

J Karjalaisen koko tuotanto.

Vierailija
509/552 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen hankaussähköä kipinöitä munissa

Minä se vasta kehtaaaan olla mies

Nainen

Tahdotko että sut pois näistä kuvioista veisiiiiiiin

Voit vaikka istua kasvojen päälle hajareisin.

Vierailija
510/552 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä haukuttiin humppien sanoituksia.Olen eri mieltä,mutta lisäksi humppa on mahtavaa tanssittavaa.Helppo askelkuvio ja kunto nousee.

On tullu eräät kilometrit humpattua.

Vierailija
511/552 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Me ei olla enää me

ostetaan joululahjat jollekin toiselle"

Voi vittu kun vituttaa tämä.. Jos ero tulee niin eiköhän siinä oo muut jutut mielessä, kuin jotkut helvetin joululahjat. Ellei kyse ole ala-asteesta, jolle laulaja äänensä puolesta kyllä sopisikin hyvin..

Vierailija
512/552 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Me ei olla enää me

ostetaan joululahjat jollekin toiselle"

Voi vittu kun vituttaa tämä.. Jos ero tulee niin eiköhän siinä oo muut jutut mielessä, kuin jotkut helvetin joululahjat. Ellei kyse ole ala-asteesta, jolle laulaja äänensä puolesta kyllä sopisikin hyvin..

Sannin tekstit on suunnattu ala-asteikäisille. Yritti epätoivoisesti tehdä aikuisille sen Vahinko-biisin mutta lapset sitä lähinnä laulaa.

Vierailija
513/552 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jvg - sitä säät mitä tilaat

Aina hoppuu,

haippii tottuu,

ahneel paskane loppu

Biiseis vaa parasta,

ei tarvis varastaa,

huomioo kalastaa,

nuorisoo rahastaa

Ei varsinaisesti sanat ärsytä mutta se jäätävän ärsyttävä ja äänekäs tapa vetää henkeä niiden välillä :D arghh

Vierailija
514/552 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maammelaulu

Saatana jääkiekko kappale ka se on kopio Viron kansallislaulusta!!

Vierailija
515/552 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastellaan yhtä aikaa niin kuin nuo perhosetkin.

Ai että miten herkkää.

Mitä tuo paska edes tarkoittaa? Hei, ei masturboida enää omissa oloissamme vaan ollaan kimpassa niin kun ööö no nuo perhoset.

Vierailija
516/552 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista kamalin on se biisi omasta pojasta, missä poika "kylkeänsä kääntää, miehekkäästi ääntää". Hyi helv... meinaa oksennus nousta kurkkuun joka kerta :D biisin nimeä en muista.

Vierailija
517/552 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapani Pertun Raiskauslaulu on varmaan kauhein.

Vierailija
518/552 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuli putron tuotanto.

Huvittavaa kun rumilusta sanottiin älyköksi, mutta jos nainen on ruma, se on myös tyhmä.

Vierailija
519/552 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto mitä "helmiä" muistuikaan mieleen näitä lukiessa... :D tässä ekat mielen päältä, osa mainittukin jo:

Jenni Vartiaisen Duran Duran: ...tätä tunnetta ei pääse Jenni pakoon... kiva kun teit selväksi että itsestäsi laulat.

JVG: ...pylly hyllyy, ja paukkuu auton basso, tsiigaa!! Siin menee mauton JASSO!! Siis mitä helv??

Antti Tuiskun Pyydä anteeks kunnolla (onko se es biisin nimi?). Karmea sadistirenkutus, on valmis ottamaan naisen (?) takaisin mut vasta kun se on pyytänyt anteeksi "kunnolla" jolloin äitien pitää sulkea lasten silmät... ja ei toi nyt riitä hei! ...hyi hyi hyi!!

Ellinoora: ei leijonil oo kyynelkanavii...

Kasmir: mä haaluun, haaluun kanssas tehdä vauvoja, mutten vielä tee! Damn mama, mä ihailen sun geenejä... Ison parrakkaan äijän laulamana, hyrrrr x(

Ylipäätään kaikki, missä ei osata päättää oisko biisi suomeks vai englanniksi, niin sotketaan molempia yhteen että saadaan joku riimi väkisin väännettyä. JVG loistaa tässä.

Vierailija
520/552 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi millään tavalla verrata Haloo Helsinkiä Eveliinaan ja sanniin, HÄPEÄ, Haloo Helsinki on ainutta järkevää musiikkia mitä pystyy kuuntelemaan ilman oksennusrefleksiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä