Pääsin yhteen työpaikkaan kahdeksi päiväksi kokeilemaan.... =)
Täällä jo aikasemmin hehkutin että pääsin työhaastatteluun ja nyt sitten on tilanne se että eilen soittivat ensi viikoksi to ja pe päiviksi sinne töihin kokeilemaan.... ja tietysti katsovat vähän millainen ihminen on työhommissa.. =) Nyt iski sitten pelko perseeseen että olenkohan kuitenkin liian kokematon tuollaiseen työhön... Kyseessä kokin paikka ja itse olen ollut nyt kotona toisen lapsen syntymän jälkeen sekä tehnyt satunnaisia aamupalanlaittovuoroja... mitenköhän käy.. =O
Päätin, että teen sen minkä osaan/pystyn ja that´s it! Jännittää!!! =D
Kommentit (5)
Olin työkkärin työnhakukurssilla ja siellä evästivät, että muutama tunti työntekoa riittää tällaisessa näytössä. On kuulemma firmoja, jotka törkeästi käyttävät työnhakijoita hyväkseen ja teettävät ilmaista työtä. Jos vaikka kymmenellä hakijalla teettävät pari päivää työtä kullakin...
sanoivat että ottavat luultavasti 2 tai 3 henkilöä kokeiluun..
enkä usko että uusista ihmisistä on siellä aluksi muuta kun haittaa, kun ensin pitää tutustua paikkoihin jne. kyseessä henkilöstöravintola, ison firman yhteydessä toimiva..
-ap
Kysy vain reippaasti, jos et jotain tiedä tai ymmärrä. Se osoittaa sinun olevan fiksu, kukaan ei ole " mestari" heti ensimmäisinä työpäivinä.
nyt vetäydyn kokkaamaan ihan vaan omassa keittiössäni.. =)
-ap
ja sanoinkin sen siellä haastattelussa etten ole kovin hyvä missään a´la carte jutuissa.... ja silti ottivat. tosin sinne on varmaan otettu meitä kokeiluun 2-3 henkilöä..
noh, toivotaan parasta! =)
-ap