Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luonnonkosmetiikka

Vierailija
06.04.2017 |

Mitä tuotteita suosittelette? :) Tarkoitus olisi vaihtaa luonnonkosmetiikkaan, kunhan vanhat tuotteet on käytetty loppuun. Etenkin kasvojen ihonhoitotuotteet kiinnostaa!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkituotteita ovat

- Lavera Basis sensitive-sarjan 2 in 1-puhdistusmaito. Riittoisa ja poistaa kirvelemättä myös kevyen silmämeikin.

- Nurme kosmetiikan shampoopalat. Jos latvat jäävät takkuisiksi, niin Urtekramin aloe vera-hoitoaine lisäksi. Yleensä ei tarvitse.

- Madaran kasvokuorinta

- Weledan mantelisarjan kasvovoide. Mulla on herkkä sekaiho, joka reagoi helposti näppylöillä. Tämä oikeasti rauhoitti kasvot, iho on tasaisempi.

N30+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://yle.fi/uutiset/3-8214814

Itse käytän luonnonkosmetiikan tuotteita sen vuoksi, että iso osa ei sisällä eläinkunnan tuotteita ja ovat eläinkokeettomia, helpompi löytää itselle sopivia näiden joukosta. Käytössä myös muutakin kosmetiikkaa, en pelkää "kemikaaleja".

Vierailija
24/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://yle.fi/uutiset/3-8214814

Itse käytän luonnonkosmetiikan tuotteita sen vuoksi, että iso osa ei sisällä eläinkunnan tuotteita ja ovat eläinkokeettomia, helpompi löytää itselle sopivia näiden joukosta. Käytössä myös muutakin kosmetiikkaa, en pelkää "kemikaaleja".

Lainaus ei nyt ihan onnistunut, no pointti varmaan tuli selville kuitenkin 😅

Vierailija
25/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkosmetiikka on valloittanut minunkin sydämen ja omat suosikkini:

* Marja Entrichin porkkanaöljy, luottotuote ja numero ykkönen ollut jo toistakymmentä vuotta. Antaa kauniin värisävyn kasvoille, hehkun ja pitää ihon kauniina vuodenajasta riippumatta. Moni on ihastellut kasvojeni ihon kuntoa ja kysynyt mikä on sen salaisuus. Värivoiteita en käytä ollenkaan, tämä riittää antamaan luonnollisen näköisen pohjan ja riittää muutama pisara per kerta.

* Bohon meikit, runsaspigmenttiset ja ihanat värit esim. poskipunat ja luomivärit

* Organic shopin tuotteet, uskomattoman edullinen ja toimiva sarja! Ihanat kuorintavoiteet, esim. Kenian mango, mielettömän ihana tuoksu. Tähän sarjaan ihastuin ja hyväksi havaittuani olen ostanut myös kuorintavoidetta kasvoille, vartalomousseja ja käsisaippuaa pumppupullossa. Hiusnaamiot ihanat. Sokos myy näitä ja esim. Ruohonjuuri

* Dr Hauschkan ruusuvoide, luottotuote josta en luovu

* Beauty Gardenin porkkanavoide ja saman sarjan kurpitsanaamio

* Mossan misellivesi

Entiseen ei ole paluuta, niin olen ihastunut näihin edellämainittuihin tuotteisiin.

Vierailija
26/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurmen shampoopalat ja hiiltä sisältävä kasvosaippua.

Vierailija
27/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän :)

Hiukset pesen Ole Hyvä tai Elokuu shampoolla. Flown palashampoo odottaa kokeilua.

Suolasaippua on tällä hetkellä käytössä.

Deodoranttina on mineraalikivi.

Kasvot kosteutan kookos- tai jollain muulla kylmäpuristetulla öljyllä.

Bohon puuteri.

Jame Iredalen ripsiväri.

Ei voi tietää mitä näiden eri aineiden yhteisvaikutus on, mutta olen toiveikas, että ne ovat kuitenkin turvallisempia :)

Vierailija
28/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ya naturae on oma suosikkisarjani, sopii ainakin tälle allergiselle ja herkästi ärtyvälle iholle. Suomalainen sarja, myydään yliopiston apteekissa. Tämän myötä iho on selvästi rauhoittunut, ei punoita.

Vierailija
29/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkosmetiikka ei ole minua kiinnostanut, mutta tavallaan vahingossa ostin Laveran silmanymparysvoiteen hiljattain. Aika hyva loyto!