Miksi monet homomiehet ovat niin nuoren näköisiä verrattuna heteroihin?
Homo näyttää usein ainakin 10-15 vuotta nuoremmalta kuin samanikäiset heteromiehet. Monet homot vielä 35-vuotiainakin 20-vuotiaiden näköisiä.
Kommentit (22)
Ehkä monet hetskumiehet eivät välitä terveydestään ajatellen että se on akkojen juttuja. Tämä ehkä näkyy sitten ulkomuodossa.
Homomies pitää itsestään huolta, mutta heteromies ei niinkään?
Luulen et se on just kuten edellinen ehdotti.
Ulkomailla johtavassa asemassa työskentelevät myös joutuvat panostamaan ulkonäköönsä. Kotomaassa asustava keski-ikäinen tai yli kolmekymppinen keskivertomies ei hirveästi ole kiinnostunut ulkonäöstään.
Homo trendiin kuuluu narsismi ja itsensä tarkkailu olennaisena osana. Tämä sitten näkyy positiivisesti itsestään huolehtimisena.
Moni homo on melko feminiinisen oloinen, mikä saa näyttämään nuoremmalta. Stereotypinen homo on laiha ja hoitaa ulkonäköään kuin naiset.
Olen hyvännäköinen enkä ole homofiili tai naismainen
Vierailija kirjoitti:
Jos on homo ja haluaa ikinä seuraa niin pitää olla kunnossa (hygienia, ulkonäkö, perusterveys)
t. homo
Heteromiesten kannattaisi ottaa oppia homomiehistä jos haluavat seuraa.
Homomiehet kyllä bilettävät (Juovat viinaa, valvovat) keskimäärin paljon useammin kuin heterot. Tupakkaa polttavat miltei poikkeuksetta.
Homotutka kirjoitti:
Moni homo on melko feminiinisen oloinen, mikä saa näyttämään nuoremmalta. Stereotypinen homo on laiha ja hoitaa ulkonäköään kuin naiset.
Stereotyyppi kyllä, mutta homomiehet kyllä hoitavat ulkonäköään paremmin kuin heteromiehet. Voisi sanoa että kuin naiset. En kyllä näe huonona asiana sitä että vähän katsoo että miltä näyttää. Jos joltain ns. kulahtaneelta heteromieheltä kysyy että kiinnittääkö huomiota miten pukeutuu yms, niin vastaus on yleensä että se on "homojen hommaa". Kertoo kaiken.
Eivät ole naisten henkisen väkivallan alla kuten miehet heteroparisuhteissa, henkinen hyvinvointi näkyy aina päällepäin.
Tuokin on totta, että homot bilettävät ja juovat rajummin. Se ei kuitenkaan jostain syystä näy ulkonäössä samalla tavalla kuin heteroilla. Ehkä homoilla on luonnostaan vähemmän stressiä. Seuraa saa helpommin irtosuhteissakin, ei perhe-elämän stressiä ja paineita jne. Ovat myös laihempia. Liika syöminen tunnetusti vanhentaa.
Tietenkin ollut kaapissa auringolta suojassa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä monet hetskumiehet eivät välitä terveydestään ajatellen että se on akkojen juttuja. Tämä ehkä näkyy sitten ulkomuodossa.
No ei se kyllä akkojen juttuja Suomessa ainakaan ole.
Eivät vanhene yhtä nopeasti, koska eivät elä naisten kanssa. Yritykset ymmärtää naisten logiikkaa ja miellyttää heitä sekä nalkutuksen kuuntelu aiheuttaa niin paljon stressiä, että se näkyy naamassa.
No kun ne törsää kaiken rahansa ulkonäköönsä. Monesti jopa ovat sen takia ulosottoveloissa.
Tää on jo tullut täällä, mutta itse pidän syynä sitä, että miehet ovat pinnallisia ja etsivät kumppania enemmän ulkonäön perusteella kuin naiset. Noin yleistäen siis. Siksi sellaisen ihmisen, joka haluaa miesseuraa, pitää huolehtia ulkonäöstään. Eli homomiehen ja heteronaisen.
Bi-naisena huomaan tän myös siinä, että aina kun seurustelen, tapailen tai olen ihastunut naiseen, mun itsetunto on parempi. Ajatus siitä, että pitää ulkoisesti "kelvata" miehille ja olla viehättävä, luo painetta pitää ulkonäöstään huolta, mutta aiheuttaa kyllä myös stressiä. En tiedä, onko tässä enää kyse edes yksittäisten miesten teoista, vai enemmänkin jostain isommasta sosiaalisesta moodista, jossa esilläolon tai miehen katseen kohteena olon ajatus tulee jotenkin automaattisesti.
Vaikka harvemmin olen kyllä törmännyt naisissa siihen asenteeseen, mihin monesti miehissä hienovaraisesti törmää: että muut ovat täällä hänen katsottavanaan tai arvioitavanaan. Vaikka joskus naisetkin ovat törkeitä, oon törmännyt siihen paljon vähemmän kuin siihen, että pojat tai miehet kommentoivat julkisesti naisten ulkonäköä tai esimerkiksi pyytävät hymyilemään, "kun oot kivan näköinen kun hymyilet". Ton eron huomaa myös kun lukee netissä naisten ja miesten "läähätysketjuja", joissa kommentoidaan hyvännäköisiä tyyppejä. Livenä en ole päässyt miehiä kuuntelemaan eli en tiedä, toistuuko sama.
Pitää paikkansa.
Monet homomiehet elävät terveellisesti, treenaavat, pukeutuvat hyvin, käyvät säännöllisesti parturissa jne. Homomiehet ovat poikkeuksetta parhaimman näköisiä miehiä. Harmi naisten kannalta, mutta toisaalta on ilahduttavaa saada silmäniloa.
Tarkoitatko kasvoista vai miten?