Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnonkosmetiikka

Vierailija
06.04.2017 |

Mitä tuotteita suosittelette? :) Tarkoitus olisi vaihtaa luonnonkosmetiikkaan, kunhan vanhat tuotteet on käytetty loppuun. Etenkin kasvojen ihonhoitotuotteet kiinnostaa!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään madaran tuotteista. Se pihjalanmarja kosteusvoide on mun suosikki.

Vierailija
2/29 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skin blossom silmänympärysvoide ja kosteusvoide sekä cattier paris misellivesi minun suosikkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin Jolie Boxin tilaamista. Sen kautta on helppo tutustua luonnonkosmetiikkaan. Maksaa 120€ puolen vuoden tilausjakso eli 20€/kk. Yleensä boxin arvo on moninkertainen. Pari päivää sitten tuli tämän kuun boxi, mikä sisälsi hiustuotteita. Jo hiusnaamion arvo oli 30€.

Vierailija
4/29 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoksessa saa nykyisin ihan huippuhyvää tuotesarjaa, joka on vieläpä edullista. Googleta organic shop

Vierailija
5/29 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Laveran puhdistusmaitoa, ainoa joka sopii herkälle iholleni. Ja olen kokeillut lukemattomia tuotteita, niin marketista, kosmetologilta, luontaistuotekaupasta kuin apteekistakin. Kosteusvoiteena Frantsilan ihana ruusuvoide, myös silmänympärysvoide on Frantsilan. Huulivoide Life-ketjun oma huulirasva. Kaikki meikit taitaa olla Laveran, bb-voide on terre d`Oc (muistaakseni nimi on tuollainen). Suihkusaippuoita on usealta merkiltä, ostan Prismasta. Dödö on schmid`s. Palashampoo Flow.

Kuivaharjaan kasvot kerran viikossa. Naamiona käytän itsetehtyä sotkua, jossa on luonnonjugurttia ja kurkkuraastetta. Ihonhoitoon käytän myös aloe veraa, siis ihan suoraan kasvista. Ja iltaisin laitan kosteusvoiteen alle jojobaöljyä, johon olen sekoittanut lavetelia, ruusua ja nerolia.

Vierailija
6/29 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ap, mutta änkeen tänne kyselemään, että onko tuo luonnonkosmetiikka parantanu teidän ihon kuntoa? 

t. finninaama

Vierailija
7/29 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo ap, mutta änkeen tänne kyselemään, että onko tuo luonnonkosmetiikka parantanu teidän ihon kuntoa? 

t. finninaama

Ihon kuntoon vaikuttaa ruokavalio ylivoimaisesti enemmän kuin kosmetiikka. Kosmetiikka vain tukee ihon terveyttä.

Vierailija
8/29 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hauska, miten erilaisia vastauksia. Lisäänpä vielä omat suosikkini kehiin ja taas eri merkkejä kuin aiemmin:

Bakel, Estelle&Thild ja L'occitane

Vierailija
9/29 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas hauska, miten erilaisia vastauksia. Lisäänpä vielä omat suosikkini kehiin ja taas eri merkkejä kuin aiemmin:

Bakel, Estelle&Thild ja L'occitane

Ja voisin lisätä vielä Dr Hauschkan, vaikka ruusuvoide ei minulle sovikaan, mutta muutamaa muuta tuotetta olen mielelläni käyttänyt. 

Vierailija
10/29 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Dr Organic Aloe Vera shampoo. Sulfaatiton, mutta vaahtoaa hyvin. Pesee hellävaraisesti, mulla katosi hilse eikä luonnonkihara ja kuivuuteen taipuvainen tukka ole niin hapero latvoista kuin aiemmin.

-Risiiniöljy, käytän hiusnaamioissa ja silmänympäryksellä iltaisin ja jos esim. käsiin tai jalkoihin tulee oikein hilseilevän kuivia kohtia. Sanovat että on hyväksi hiuksille ja ripsille, mutta olen käyttänyt vasta kuukauden joten en voi sanoa mitään radikaalia muutosta vielä havainneeni :)

-Meikinpuhdistus öljyllä, itse käytän jojobaa mutta käsittääkseni oikeastaan mikä tahansa öljy joka ei ärsytä juuri sinun ihoasi on ok?

-Estelle&Thild huulikiillot

-Urtekramin deodorantit. Käytin vuosia antiperspirantteja jotka petti aina merkistä riippumatta,nämä ei estä hikoilua mutta hajut on pitäneet poissa.

-Aloe vera geeli, sopii ihan kosteusvoiteeksikin mutta erityisesti auringonpolttaman, hyttysenpureman tms. ärtyneen ihon hoitoon.

Vierailija
11/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estelle & Thild (sävyttävä kosteusvoide) ja Joik (saa Virosta, kosteusvoiteet, BB-voide, naamiot kaikki tosi hyviä) ovat mun suosikkeja.

Vierailija
12/29 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkosmetiikassa käytetään paljon säilöntäaineena phenethyl alcohol -nimistä ainetta. Joidenkin sivujen mukaan se on rasva-alkoholi, mutta  jotku sanovat sitä kuivattavaksi alkoholiksi. Sanotaan myös sen aiheuttavan punoitusta kasvoilla. Mitä mieltä te olette?

Ekopharma tuotteita kokeilin, mutta vaikuttivat ärsyttävän ja kuivattavan ihoa. Nissä oli juuri tuota phenethyl alcoholia.

Vierailija
13/29 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mossan puhdistusvaahto ja kasvoöljy, Madaran, Neal Yards Remedisin ja Dr Hauschkan kosteusvoiteet kasvoille, Laveran ja Estelle&Thildin suihkusaippuat ja vartalovoiteet, Madaran ja Laveran hiustenhoitotuotteet. Kaikki suht edullisia ja todella toimivia ja hyviä tuotteita.

Vierailija
14/29 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. finninaama

Ihon kuntoon vaikuttaa ruokavalio ylivoimaisesti enemmän kuin kosmetiikka. Kosmetiikka vain tukee ihon terveyttä.

Jep ja yleensä aikuisilla finnit/akne johtuu hormooneista, varsinkin jos näpyt on enimmäkseen poskissa/leuassa niin kyse on hormoonitoiminnan epätasapainosta ja siihen ei kyllä kosmetiikat auta.

Vierailija
15/29 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schmidt's deodorantti oli ainesosiensa puolesta löytö ja iloitsin, kun löysin niin turvallisen oloisen deodorantin. Iso miinus vain on, kun se tahraa kaikki paidat. :-( Tykkään etenkin mustista vaatteista... Ei auta, vaikka kuinka kevyesti yritän laittaa sitä, annan kuivua pitkään ja ennen pukemista taputtelen talouspaperilla ylimääräiset pois ja yritän pukea paidan tosi varovasti. Silti jää valkoiset rannut kylkiin ja paidan kainalot mähmääntyy.

Onko vastaavaa dödöä, missä ei olisi tätä tahrausongelmaa?

Vierailija
16/29 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen AINA ( yli 20 vuotta ) kärsinyt aknesta ja tosiaan nyt vasta luonnonkosmetiikan myötä iho+hiukset parantunu! Käytän ihan vaan hamppuöljyä kasvoille, silmänympäryksille joku miedompi öljy, pesen Marseille-saippualla tai ihan vaan vedellä, arpiin kotilogeeliä, kosmetiikka Dr Hauschkan silloin harvoin kun meikkaan, hiuksille oliiviöljytuotteita. Hiukset värjään kasviväreillä ja muotoilutuotteita en käytä juuri koskaan. Mulle ei sopinu suolatuotteet eikä nämä ihmesienet, olivat liian vahvoja herkälle iholleni.  Olen siis päätynyt tulokseen, että ainakin minulla akne on johtunut ainakin vääristä hoitotuotteista ja sama hiusten kanssa. Vielä kun pääsisi eroon siitä, että mulla hikoilu aiheuttaa aknea & urheilu ei hirveesti huvita, kun kasvot kukkii vaikka kuinka pesisin naaman treenin jälkeen! 

Vierailija
17/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat suosikit:

- RMS Beauty kookosöljypohjainen meikkivoide

- Boho cosmetics perusmeikkeihin: kulmakynä, puuteri, etc.

- Nuxen rasvat kasvoille

- Flow'n shampoopala

Kokeiltuja, mutta ei niin hyvin toimineita:

- Laveran meikkivoide oli paksua ja huonosti levittyvää

- Burts Bees shampoot

Kokeiluista ja luonnonkosmetiikasta muute lisää täällä: http://rawbodyandhair.com/luonnonkosmetiikka/

Vierailija
18/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr alkaitis!

Vierailija
19/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Teepuöljyä näpyille, hyönteistenpistoihin ja haavojen desinfiointiin,myös osaan DIY-kosmetiikasta

-Rhassoul-savi naamioihin (iho ja hiukset)

-Benecos ripsiväri

Vierailija
20/29 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo aiemmin mainittujen lisäksi Urtekramin voidedödö, aloe vera-geeli ja hiustenhoitotuotteet, Mossan misellivesi, Laveran meikit sekä Santen hammastahna hyviä. Laveran kosteusvoide epäpuhtaalle iholle (minttu-jotain, en muista tarkkaan) on todella hyvä, kosteuttaa tarpeeksi tukkimatta ihoa.