Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla kasvattamalla ihmisestä tulee ärsyttävä besserwisser?

Vierailija
06.04.2017 |

Mietin tätä, koska 4-kymppinen miespuolinen työkaverini on todella raskas. Hän on ylimielinen ja kuvittelee tietävänsä kaikesta kaiken. Jos häneltä kysyy jotain, niin hän vastaa ihan vaan jotain vaikka ei tietäisikään vastausta. Haluaisin yrittää ymmärtää ja sitä kautta paremmin häntä sietää.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää valita mahdollisimman tyhmä puoliso ja sitten vain toivoa, että ominaisuus periytyy jälkeläiselle.

Vierailija
22/23 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka epäilee ja kyseenalaistaa asioita ja joka haluaa tietää miten asiat pohjimmiltaan ovat, ärsyttää myös maallistuneita uskovaisia ja siksi tällaisia pilkkanimityksiä keksitään "uskon vihollisia" vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvin vaatimaton tausta ja kasvatettu nöyräksi puurtajaksi.

Mutta olen aina ollut utelias, kokeillut kaikkea, tehnyt paljon töitä erilaisten ihmisten kanssa, matkustanut yms

Tiedän ja osaan paljon asioita, oikeasti. Valitettavasti siitä on seurannut se että monesti keskusteluissa innostun ja ennenkuin saan suuni pidettyä kiinni laukaisen "joo minäkin olen...", "tuon voi tehdä...", "parempi tapa..." jne.

Tiedän että se on rasittavaa ja ärsyttävää. Nyt vanhemmiten osaan jo purra kieleeni ja pysyä hiljaa vakka tietäisin jotain asiasta. Neuvon vain kun kysytään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme