Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset on niin huonoja first person shooter peleissä?

Vierailija
06.04.2017 |

?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi että naiset yleisesti ovat huonompia. Syy tähän vaikutelmaan on luultavasti osittain se että harvat naiset altistuvat tai koskaan edes kokeilevat first person shooter-pelejä. Tytöt eivät pelaa pleikkaa porukalla, tai se on harvinaista. Näin ollen eivät pelitaidot myöskään paljolti kehity.

Toinen syy voisi olla se ettei montaa naista viehätä väkivaltapelit. Itse olen kohtuuhyvä pelaaja noin yleisesti mutta stressitaso nousee liikaa jossain firstpersonshootereissa enkä niitä siksi halua pelata. Reaktiopelit ja loogiset älypelit ovat kivoja mutta en juurikaan tykkää ammuskella hahmoja. Jotkut tankkipelit vielä menee kun niissä ei ammuta ihmisiä vaan tankkeja :)

Vierailija
2/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri tuo mitä ylällä sanottiin, naiset eivät pelaa niin paljoa first person shooter pelejä, joten ne mahdolliset lahjakkuudet harvoin päätyvät pelaamaan kyseisiä pelejä, vaikka potentiaalia olisi vaikka ammattitasolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset pelaavat netissä unisex -nikeillä, koska muuten tulee heti horo -huuteluista. 

Tämäkin on totta! Itsekin olen kehittänyt pelinikkini semmoiseksi ettei siitä käy sukupuoli ilmi. Pelaajanaiset kohtaavat ihan sikana häirintää, huoritteluja ja treffipyyntöjä. Häirintää esim. niin että shoottereissa joku jonneporukka ottaa yhteiseksi tähtäimekseen sen ainoan naisen pelissä saadakseen sen häippäämään... Eihän tääkään muuten olisi ongelma mutta jos vastapuolella 10 tyyppiä ampuu pelkästään sua niin voi se alkaa jossain vaiheessa ärsyttää.

Vierailija
4/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että tässäkin on niin, että kaikken heikoimmat on kuitenkin miehiä. Naisista harvempi pelaa, jolloin on myös puhtaasti tilastollinen todennäköisyys, että huipulla ei naisia näy, vaikka he olisivat keskimäärin yhtä hyviä pelaajia kuin miehet. Vastaavasti naiset voivat olla heikoimpien joukussa aliedustettuina.

Nainen mysö ehkä harvemmin elää sellaista elämää, jossa keskittyy ihan vain pelaamiseen. Keskinkertaisissakin miespelaajissa tuollaisia on paljon, kyllähän siinä voi taidot kehittyä treenauksen ansiosta, vaikka luontaista kykyä ei niin olisi.

Monen tekijän yhteisvaikutusta, sanoisin.

Vierailija
5/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä samaa. Miksi naiset sitä, miksi naiset tätä. Kysy vaikka äidiltäsi, sille nämä typerät kysymykset kuuluvat. Ja mene pelaamaan kunnon pelejä. Aloita vaikka LoL:sta. Tule sitten kysymään kysymyksesi uudelleen kun olet ranking listoilla.

Vierailija
6/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi, etten edes tiedä, mikä tuollainen peli on ja miksi siinä pitäisi menestyä.

Vierailija
7/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt aivan samaa. Pelaamme säännöllisesti tyttiksen kanssa FPS:iä konsolilla. Tyttis ei osaa kunnolla tähdätä, eikä hänellä ole ollenkaan pelisilmää vaan juoksee suoraan ristituleen vaikka pitäsi mennä matalaksi ja jäädä pitämään linjaa tiimikavereiden kanssa.

Vierailija
8/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ei vaan tykkää. Ja tuntuu, että moni tytöistä kasvatetaan tyylillä "hyi Pokemonit ja muu räiskintä", ei vaan tehonnut minuun. Olen pienestä pitäen tykännyt kaikenmaailman räiskinnästä ja toiminnasta.

Terveisin – nyt vaikka esimerkiksi – CS:GO:ssa global elite.

Vierailija
9/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset ei vaan tykkää. Ja tuntuu, että moni tytöistä kasvatetaan tyylillä "hyi Pokemonit ja muu räiskintä", ei vaan tehonnut minuun. Olen pienestä pitäen tykännyt kaikenmaailman räiskinnästä ja toiminnasta.

Tuo on aika helppo. Kokeile vaikeampaa eli top500 Overwatchissa.

Vierailija
10/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naiset on huonompia. Sanon tämän 20v fps kokemuksella.

T: Orginal pro halo 1-3 player

Vierailija
11/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä samaa. Miksi naiset sitä, miksi naiset tätä. Kysy vaikka äidiltäsi, sille nämä typerät kysymykset kuuluvat. Ja mene pelaamaan kunnon pelejä. Aloita vaikka LoL:sta. Tule sitten kysymään kysymyksesi uudelleen kun olet ranking listoilla.

lol kunnon peli? XD Imase mun säkkiä akka. Quake, halo 1-3 ja rainbow six siege kunnon taito pelejä.

Vierailija
12/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska naiset ovat biologisesti rakentuneet siten, että kun he näkevät väkivaltaa ja ampumista tai muutoin joutuvat johonkin pahaan ja vaikeaan paikkaan, he joutuvat hysterian valtaan ja alkavat kiljua sen sijaan, että osaisivat tehdä jotain.

Vierailija
13/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset pelaavat netissä unisex -nikeillä, koska muuten tulee heti horo -huuteluista. 

Tämäkin on totta! Itsekin olen kehittänyt pelinikkini semmoiseksi ettei siitä käy sukupuoli ilmi. Pelaajanaiset kohtaavat ihan sikana häirintää, huoritteluja ja treffipyyntöjä. Häirintää esim. niin että shoottereissa joku jonneporukka ottaa yhteiseksi tähtäimekseen sen ainoan naisen pelissä saadakseen sen häippäämään... Eihän tääkään muuten olisi ongelma mutta jos vastapuolella 10 tyyppiä ampuu pelkästään sua niin voi se alkaa jossain vaiheessa ärsyttää.

Koska naisia ei haluta pelimaailmaa pilaamaan. Naisten käden jälki on jo alkanut näkyä oksettavana feminisminä peleissä. Just fuck off, this is a man's world!

Vierailija
14/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi että naiset yleisesti ovat huonompia. Syy tähän vaikutelmaan on luultavasti osittain se että harvat naiset altistuvat tai koskaan edes kokeilevat first person shooter-pelejä. Tytöt eivät pelaa pleikkaa porukalla, tai se on harvinaista. Näin ollen eivät pelitaidot myöskään paljolti kehity.

Toinen syy voisi olla se ettei montaa naista viehätä väkivaltapelit. Itse olen kohtuuhyvä pelaaja noin yleisesti mutta stressitaso nousee liikaa jossain firstpersonshootereissa enkä niitä siksi halua pelata. Reaktiopelit ja loogiset älypelit ovat kivoja mutta en juurikaan tykkää ammuskella hahmoja. Jotkut tankkipelit vielä menee kun niissä ei ammuta ihmisiä vaan tankkeja :)

No voi voi ehkä sun pitäs mennä kutomaan pitsiä buhahha..

Vierailija
15/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei pelaa niin paljoa, joten ei tasokaan voi olla korkea. Aika harva nainen pelaa. Lisäksi ne naiset jotka pelaa ei kuule niiltä toisilta vinkkejä ja pelaa yhdessä, koska kaveripiirissä ei välttämättä muita pelaajia.  Myös esimerkiksi jos on käynyt armeijan osaa noita sotapelejä paremmin. Mut ite tykkään kyllä ampumapeleistä, joissa käytetään myös strategiaa. Pysyttelen kuitenkin kaukana kaiken maailman sosiaalisista peleistä, koska siellä on naisvihaa. Pelaan, koska tykkään siitä, mutta en halua alkaa kuuntelemaan mitään paskaa. 

Mut tää aloitus taas on niin turha. Miksi naiset sitä ja tätä ja miksi ne ovat niin paskoja, huoh.

Vierailija
16/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei pelaa niin paljoa, joten ei tasokaan voi olla korkea. Aika harva nainen pelaa. Lisäksi ne naiset jotka pelaa ei kuule niiltä toisilta vinkkejä ja pelaa yhdessä, koska kaveripiirissä ei välttämättä muita pelaajia.  Myös esimerkiksi jos on käynyt armeijan osaa noita sotapelejä paremmin. Mut ite tykkään kyllä ampumapeleistä, joissa käytetään myös strategiaa. Pysyttelen kuitenkin kaukana kaiken maailman sosiaalisista peleistä, koska siellä on naisvihaa. Pelaan, koska tykkään siitä, mutta en halua alkaa kuuntelemaan mitään paskaa. 

Mut tää aloitus taas on niin turha. Miksi naiset sitä ja tätä ja miksi ne ovat niin paskoja, huoh.

Git gud scrub.

Vierailija
17/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osaa pelata first person shooter -pelejä konsolilla ja ohjaimella, sen sijaan hiirellä ja näppäimistöllä olen siinä haka. Ja tosiaan miehisellä nikillä minäkin pelailen, saa olla rauhassa :D Vaikkakin viime vuosina on ollut niin paljon muutakin elämää ettei peleille ole jäänyt juuri aikaa.

Vierailija
18/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen on pelannut yli 1000 tuntia ja toinen 2 tuntia, niin ei se sukupuolesta ole kiinni.

Vierailija
19/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pokemon-peleissä nyt ei taida olla oikein mitään räiskintää. 

Vierailija
20/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, itse olen enemmän casual gameri. En voi sietää sitä, että porukkaa rynnii jatkuvasti päin näköä eri puolilta, menen ihan lukkoon sellaisessa tilanteissa. Sen sijaan Pokemon, Life is Strange, Sherlock Holmes, Uncharted, Last Guardian, Beyond yms. ovat erittäin nautinnollisia pelikokemuksia. Joskus tekee mieli ampua enemmän kuin Uncharted tarjoaa, ja silloin pelailen hupimielessä (eli en online) Battlefrontia.

Onlinepelaaminen usein pilaa peli-iloni, koska koko jonnet kytiksellä, trollaus ja suoranainen vittuilu rasittaa. Usein kyllä haaveilen opettelevani online-pelaamista esim. Overwatchin tai Destinyn parissa, mutta ensikertalaisena noobina tuo onlinepelaaminen on vähän arveluttavaa. Kuitenkin olisi kiva olla joukkueelle hyödyksi.

N24