Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kohta 2v ikävöinyt ihan järjettömän paljon nuoruuden aikaisen rakkauden perään

Vierailija
06.04.2017 |

Olen aina ikävöinyt häntä jossain määrin. Yleensä sillä tavalla, että aina kun on kuulunut joku muistoja mieleen tuova kappale, niin vedet on nousseet silmiin ja ikävä iskenyt. Sitten se ikävä on kuitenkin hellittänyt aika pian, ehkä pari päivää ollut haikea olo.
Näin siis mennyt reilusti yli 10v ja vaikka koko tämän ajan on ollut jo uusi mieskin. On voinut olla aika pitkiäkin aikoja välissä, ettei se nuoruuden rakkaus ole ollut mielessä. Kunnes se joku kappale on jossain alkanut soida...

Mutta. Nyt sitten on jo kohta 2v mennyt niin, että se ikävä ei häviäkään. Se ihminen on ihan koko ajan mielessä ja se ikävä tuntuu vain pahenevan ja pahenevan. Tuntuu, että kaikki asiat muistuttavat hänestä.
Miten hemmetissä tästä pääsee eroon??

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisit käännettyä tuon kaipuun sellaiseksi rakkaaksi muistoksi? Olet saanut kokea ihastumisia ja rakkautta elämässäsi. Voit muistaa ihmisiä elämäsi varrella haikeudella ja rakkaudella. Jos kaipuu on täysin sietämätöntä niin te varmaan kohtaattekin vielä. Mutta elämä on arvaamatonta sillä voihan kuka tahansa meistä muutenkin kuolla koska vain, vaikka olisimmekin juuri löytäneet kaiken mistä unelmoimme. Olet kuitenkin saanut elämältä paljon kauniita asioita.

Vierailija
2/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta elämä on arvaamatonta sillä voihan kuka tahansa meistä muutenkin kuolla koska vain,

Joskus tuleekin mieleen, että aivan kuin olisi hirveä paniikki saada nähdä hänet vielä kerran ennen kuin hän kuolee. Varmaan liittyy ikääkin, kun kunnolla alkanut ymmärtää, ettei me täällä ikuisesti olla...

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän auttaisi se, että tämä nuoruuden rakkaus kertoisi sinulle näin : ei ole enää toivoa ja suksi siitä kuuseen. Jos sanoisi näin : ihanaa olen odottanut sinua kymmenen vuotta, niin sitten vaan muutto yhteen.

Vierailija
5/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aikaa on kulunut kaksinverroin niin paljon kuin sulla. Ikävä on edelleen, mutta tiedän, ettei me arjen tasolla sovittu yhteen silloin eikä sovittais nytkään. Rakastan häntä varmaan niinkauan kuin elän, mutta se on nyt lokeroitunut omaan pikku lokeroonsa, ja tiedän ja tunnen sen läsnäolon, muttei se haittaa elämääni mitenkään. Olen hyvin onnellinen avioliitossani, olen tyytyväinen elämääni. Minulla on vain sellainen pieni salaisuus.

Ja yhdestä olen ihan varma: jos tapaisin hänet, joko heti tai vähän ajan päästä koko unelmien kudelma sortuisi rytisten maan tasalle. Niin tällaisille haavekuville useimmiten käy :)

Entä jos suhtautuisit siihen niin, että se tunne rikastuttaa elämääsi, muttei arkitodellisuuttasi? Niin itse ajattelen.

Vierailija
6/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ajatella, että rikastuttaisi elämää, kun ikävä tuntuu välillä lähes fyysiseltä. Todella epämukava olo, etenkin kun on se oma mieskin.

Haluaisin vain pois mielestä tuon, kun ei me varmasti enää edes koskaan tavata. En ymmärrä kuinka en kuitenkaan saa pois mielestä ja miten voi edelleen olla näin vahvat tunteet.

Ap.

Vierailija
7/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän auttaisi se, että tämä nuoruuden rakkaus kertoisi sinulle näin : ei ole enää toivoa ja suksi siitä kuuseen. Jos sanoisi näin : ihanaa olen odottanut sinua kymmenen vuotta, niin sitten vaan muutto yhteen.

Olen odottanut sinun yhteydenottoa jo yli kymmenen vuotta

Vierailija
8/41 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No beibe aja tänne laitetaan se Cooperin poison soimaan ja rakastellaan muutama päivä heti alkuun

Vierailija
9/41 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No beibe aja tänne laitetaan se Cooperin poison soimaan ja rakastellaan muutama päivä heti alkuun

Huvittavaa, kun hän voisi ihan oikeasti kirjoittaakin tähän tyyliin.

Ei niitä vinkkejä olisi kenelläkään, että miten unohtaa...?

Ap.

Vierailija
10/41 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä häneen ja kerro noista haaveistasi, eiköhän pakit palauta sut maanpinnalle.

Vierailija
11/41 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihmeessä yhteyttä. Mäkin haikailin joskus vanhan poikaystävän perään ja sit kun oltiin juteltu uudestaan, niin totesin, että ei se todellisuudessa enää sytytäkkään.

Vierailija
12/41 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä häneen ja kerro noista haaveistasi, eiköhän pakit palauta sut maanpinnalle.

Ei ole keinoa miten ottaa yhteyttä..

Ap.

Vierailija
13/41 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tällaisista haaveista pääsee eroon, kun näkee ihastuksen kohteen elävänä edessään! Ei ole kohde enää nuori eikä vastaa haavekuvaa ollenkaan :D

Vierailija
14/41 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Miksei?

Vierailija
15/41 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen.

Itselläni joudun näkemään tosirakkaudestani kuvia ajoittain mediassa, joka nostaa tunteen pintaan.

Olen vielä nuori, en tiedä, loppuuko tämä koskaan.

Vierailija
16/41 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tällaisista haaveista pääsee eroon, kun näkee ihastuksen kohteen elävänä edessään! Ei ole kohde enää nuori eikä vastaa haavekuvaa ollenkaan :D

Olen nähnyt hänestä ihan tuoreen kuvan ja vaikka ei enää se parikymppinen hoikka poika ollutkaan siinä, niin kyllä mulla itku pääsi, kun olisi niin tehnyt mieli halata... Ei se ulkonäkö kiinnosta. Ainut mikä voisi romuttaa kaiken haaveilun olisi se, että jos se olisikin ihan juoppo nykyisin. Valitettavasti ei kuitenkaan taida sitä olla...

ap.

Vierailija
17/41 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
18/41 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Miksei?

Tätä minäkin ihmettelen. Tässä somemaailmassa ei muka ole keinoa ottaa yhteyttä?

Vierailija
19/41 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei varmaan lohduta yhtään, mutta mulla oli sama tilanne 7 VUOTTA, kunnes tämä muistelemani ihminen otti yhteyttä. Välillämme kipinöi edelleen joten erosimme kumpikin ja nyt 10 vuotta myöhemmin olemme onnellisesti naimisissa ja kolmen lapsen vanhempia <3 katuisin ikuisesti jos jompi kumpi meistä ei olisi tehnyt aloitetta uudelleen.

Vierailija
20/41 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan käsittämätön ajatus, että haaveilisin menneistä ihmisistä. Olen sillä tavalla onnekas, että kaikki tunteet kuolee hyvin nopeasti kun on erottu.

Todellisuus ei koskaan ole sama kuin haaveissa, olet jäänyt kiinni haavekuvaan hänestä.