Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kohta 2v ikävöinyt ihan järjettömän paljon nuoruuden aikaisen rakkauden perään

Vierailija
06.04.2017 |

Olen aina ikävöinyt häntä jossain määrin. Yleensä sillä tavalla, että aina kun on kuulunut joku muistoja mieleen tuova kappale, niin vedet on nousseet silmiin ja ikävä iskenyt. Sitten se ikävä on kuitenkin hellittänyt aika pian, ehkä pari päivää ollut haikea olo.
Näin siis mennyt reilusti yli 10v ja vaikka koko tämän ajan on ollut jo uusi mieskin. On voinut olla aika pitkiäkin aikoja välissä, ettei se nuoruuden rakkaus ole ollut mielessä. Kunnes se joku kappale on jossain alkanut soida...

Mutta. Nyt sitten on jo kohta 2v mennyt niin, että se ikävä ei häviäkään. Se ihminen on ihan koko ajan mielessä ja se ikävä tuntuu vain pahenevan ja pahenevan. Tuntuu, että kaikki asiat muistuttavat hänestä.
Miten hemmetissä tästä pääsee eroon??

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kaipaan yhtä ihastusta. Mutta ei koskaan oltu pari, flirttiä oli molemmin puolin tosi paljon. Oltiin molemmat aina sinkkuja/varattuja vääriin aikoihin niin meidän suhteesta ei tullut mitään.

Oltiin työkavereita semmoset viitisen vuotta. Ja nyt en ole edes nähnyt häntä kohta kuuteen vuoteen. Ajattelen häntä viikoittain ja mietin ajatteleeko hän koskaan mua.

Ihan typerää varsinkin kun molemmat ollaan tahoillamme jo naimisissakin. :/ Tunteilleen ei vaan voi mitään.

Vierailija
22/41 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ikävöin ensirakkauttani 30 vuoden takaa. Tänään ollut mielessä koko päivän. Näen usein unia joissa tunnustan rakkauteni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tällaisista haaveista pääsee eroon, kun näkee ihastuksen kohteen elävänä edessään! Ei ole kohde enää nuori eikä vastaa haavekuvaa ollenkaan :D

Olen nähnyt hänestä ihan tuoreen kuvan ja vaikka ei enää se parikymppinen hoikka poika ollutkaan siinä, niin kyllä mulla itku pääsi, kun olisi niin tehnyt mieli halata... Ei se ulkonäkö kiinnosta. Ainut mikä voisi romuttaa kaiken haaveilun olisi se, että jos se olisikin ihan juoppo nykyisin. Valitettavasti ei kuitenkaan taida sitä olla...

ap.

Tiedät siis kuitenkin mistä hänet tavoittaisi, jos kerran onnistuit näkemään hänen kuvansa jossakin? Tiedätkö jotain muuta hänen tämänhetkisestä elämästään?

Vierailija
24/41 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolle 21/23. Tunteilleen kyllä nimenomaan voi mitään. Tunteitaan voi säädellä, esim. järjellä. :) :)

Vierailija
25/41 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ikävöinyt puoli vuotta. Pariinkymmeneen vuoteen en edes muistanut koko ihmistä. Miksi äkkiä aloin muistamaan ja ikävöimään? Ja miten tästä tunteesta pääsisi eroon?

Vierailija
26/41 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, on ihanaa kaivata ja muistella entisiä rakkaitaan. Valitettavasti aika tekee tehtävänsä ja tavatessa voi huomata että eihän tämä ole sama ihminen enää ensinkään. Minunkin entisestä pitkästä, hoikasta ja hyvännäköisestä exästäni oli tullut vuosikymmenissä isomahainen röhisevä turaukko... joka sanoi kaipauksen olleen molemminpuolista.

Vierailija
27/41 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa naisilla olla yleistä. Kohteena on juurikin yleensä se ensimmäisen teinisuhteen kumppani. Tarkoitan teineillä nyt. kahta n. 16-23 ikäistä rakkausasioissa suht. kokematonta, niin että saadaan se suhde ihan kieroon ihan kokemattomuuttaan...Sit ihmetellään jälkeenpäin sitä mitä siitä ois voinu tulla jos...sitä ja tätä. Onhan se raivostuttavaa, kun oikeasti on ihan ollutta ja mennyttä, mutta mieli ei usko sitä koskaan.

Vierailija
28/41 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille, joiden ensirakas/ihastus on vielä elossa: ottakaa yhteys ja kertokaa tunteistanne! Ette häviä mitään ja onhan se nyt sille ko. henkilölle vaan mukavaa kuulla siitä, jos ette stalkkaamaan ala. Minä en voi enää, koska “omani” kuoli kaksi vuotta sitten. Kadun ikuisesti, että odotin 10 vuotta ja en kertonut tunteistani ensirakkaudelleni sen jälkeen kun tiemme erosivat pitkän etäisyyden vuoksi. Antaisin mitä vain, että voisin kertoa hälle tunteistani!! Musertavan lopullista, että en koskaan pääse sitä tekemään, en edes ymmärrä sitä kunnolla…

Vierailija
29/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minun entinen ihastus ja nuoruuden poikaystävä sanoi kaipaavansa, oli se lähinnä kiusallista ja puistattavaa. Säälittikin, että kuvitteli minun olevan yhä sama ihminen kuin 20 vuotta sitten.

Vierailija
30/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille, joiden ensirakas/ihastus on vielä elossa: ottakaa yhteys ja kertokaa tunteistanne! Ette häviä mitään ja onhan se nyt sille ko. henkilölle vaan mukavaa kuulla siitä, jos ette stalkkaamaan ala. Minä en voi enää, koska “omani” kuoli kaksi vuotta sitten. Kadun ikuisesti, että odotin 10 vuotta ja en kertonut tunteistani ensirakkaudelleni sen jälkeen kun tiemme erosivat pitkän etäisyyden vuoksi. Antaisin mitä vain, että voisin kertoa hälle tunteistani!! Musertavan lopullista, että en koskaan pääse sitä tekemään, en edes ymmärrä sitä kunnolla…

Just, pitäisikö ottaa yhteys vaikkei olisi ollut tekemisissä vuosiin eikä ole mitään tietoa, vaikka sillä ihmisellä olisi jo vieressä maailman tärkein ihminen. Luultavasti onkin, jos aikaa on kulunut. Sanoisin että ei kannata.

Vierailija
31/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sitä voi kysyä kuulumisia vuosienkin jälkeen. Ensirakkaudella on kuitenkin aina oma paikka sydämessä.

Vierailija
32/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu sitten siihen, ettei vastausta kuulu, koska hän on ehkä hukannut Facebookin tai Instagramin salasanaa, eikä enää pyöri siellä.

Onkohan tämä korona-aika tuonut uinuvia tunteita pintaan?

Vierailija
33/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt voi vanhalta kaverilta kysyä miten menee? Ilman, että siinä on mitään sen kummempaa taka-ajatusta.

Vierailija
34/41 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi näin. Moikkasin Facebookissa, mutta ilmeisesti hän ei enää käytä sitä.

Vierailija
35/41 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen käsittelee asioita eri tavalla, mutta täällä yksi esimerkki joka on kaivannut jo 32 vuotta nuoruuden rakkauttaan. Ikävintä oli se että kun viimeksi kunnolla nähtiin ja juteltiin v-96 tiesimme molemmat että kaipaamme edelleen toisiamme. No tiet veivät kuitenkin erilleen ja kamala kaipaus vain jäi.

Välillä oli aikoja kun itse seurustelin ja työ / harrastukset vei mennessään etten häntä niin kovasti ajatellut, mutta aina kun olen ollut sinkkuna, niin kaipaan häntä. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän taas ajattelen  häntä koska olen yksin. Ihan järjetöntä.

Vierailija
36/41 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuoden jälkeen olemme taas somen kautta useinkin yhteyksissä, mutta en aio ikinä kertoa hänelle että olin kerran häneen ihastunut. Toivon ettei hän osaa lukea rivien välistä.

Vierailija
37/41 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi sama. Tajusin että olen rakastanut häntä kaikkien vuosien ajan. Elämä erotti meidät ennenkuin se edes kunnolla alkoikaan. Yritin ottaa häneen kerran yhteyttä, mutta jokin meni mönkään enkä edes tiedä mikä.

Tuska kasvoi lopulta niin suureksi että oli pakko kirjoittaa kirja. Se tulee ehkä joskus vielä julkaistua.

Best damn thing I ever wrote.

Vierailija
38/41 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Vuosia olen koettanut saada ensirakkauden pois mielestäni, mutta kun ei onnistu, niin ei onnistu. Olen koettanut löytää samankaltaista, tai parempaa miestä tilalle, mutten ole löytänyt ja toisten kumppanien kanssa onkin ollut vaikeita parisuhteita. Haaveillut olen jälleen-näkemisestä ja että palaisimme vielä joskus yhteen ja vaikka perheellisinä se ei ole kovin helppoa toteuttaa.

Voimia sinulle ja muille samassa tilanteessa oleville!

Luulen, että tärkeintä on pitää huolta itsestään ja oppia rakastamaan itseään ennen kaikkea!

Vierailija
39/41 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiestä kohtaan väärin haikailla toisen perään.

Vierailija
40/41 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenessä vuodessa mies ehtii lihoa, kaljuuntua, avioitua, saada monta lasta, stressaantua ja muutenkin muuttua tosi paljon. 20 vuodessa vielä enemmän.

Auttoiko?