Jos ei tiedä mistä DJ on lyhenne, onko tyhmä?
Varsinkin, jos itse on DJ? Selviytyykö tuollaisen järjen omaava henkilö tavallisista arjen askareista? Haluaisitko hänet hoitamaan sinunkin asioita?
Itse en haluaisi. Vaikka tuo on aika pieni asia, se antaa kuitenkin jotain kuvaa henkilön kapasiteetista.
Kommentit (44)
Kyllä on tyhmä, jos itse toimii DJ:nä ja ei tiedä mistä lyhenne/sana tulee.
Amandan olisi pitänyt tietää. Noloa.
Mistä vetoa, että Amanda tietää mitä tarkoittaa BJ?
No ei silloin ole ainakaan fiksu.
On tyhmä jos tekee työtä ja on dj, miten jos on DI ja ei tiedä mitä tarkoittaa DI eli diblomi-insinööri. Niin tyhmää DI:ä oo olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Amandan olisi pitänyt tietää. Noloa.
Itse olisin ollut yllättyneempi jos Amanda tietäisi jotain.
Vierailija kirjoitti:
Mistä vetoa, että Amanda tietää mitä tarkoittaa BJ?
Mä luulen, että se tietää myös mitä on...
HJ
DP
BBC
COF
Ymmärrän jos tilanteessa jännittää tms. Mutta ilmeisesti hänellä ei ollut ikinä edes tullut mieleen miettiä mistä sanoista lyhenne voisi tulla. Mielestäni aika noloa.
En oikein ymmärrä tota Amandaa. Katsoin Foxilta -Amanda ja pelimiehet. Siinä hän ainakin vaikutti suht järkevältä ja todella sosiaaliselta. Jos suhteilla saanut Jokerien pestinkin niin luulisi, että olisi muuta työtäkin voinut irrota. Mutta hän valitsi tosi- tv tähteyden ja itsensä nolaamisen. Siis miksi hän hakeutuu noihin ongelmiin? Ei kai tollasista nyt voi paljoakaan saada netottua ja onko sen arvosita, että maine on niiden myötä kyseenalainen. Tuskinpa häntä voi kovin vakavasti noiden tempauksien jälkeen ottaa. Itse en edes kehtaisi jatkuvasti mainostaa kuinka on DJ, jos paikkaa ei ole edes omilla ansioilla saatu.
Kyllä luulisi kiinnostavan mitä se tarkoittaa, jos kerran sitä työkseen tekee. Vaikka sillä ei muuten olisi merkitystä, mutta itse ainakin olisin kiinnostunut ottamaan selvää taustoista.
Näkeehän sen jo tyhjästä katseesta ettei Amanda ole penaalin terävin kynä.
Disc Jockey, on alkuperäinen sana, josta se suomennos "tiskijukka" 🤓
Vierailija kirjoitti:
Toi Amanda niin menetti lopullisesti maineensa, ei tule saamaan töitä. Nolo.
Kyllä saa töitä. Kaunis, nuori nainen, jolla hyvät suhteet ja paljon ystäviä ja tuttavia, ei tule olemaan töistä puutetta.
Siis se kirjoitetaan suomeksi i:llä. DI eli diplomi-insinööri.
Ajattele boksin ulkopuolelta, älä yhdy joukkoraivoon. Jokainen meistä (vähän asiaa osaava) osaisi toimia DJ:nä, vaikka ei tietäisi niitä kirjaimia. Kirjaimet eivät ole se juttu, "DJ" itsessään on jo ilmiö.