Mitä tekisit jos sinun pitäisi kadota? Mutta saisit sen sijaan täydellisen elämän.
Eli jos joku tulisi sanomaan. Muutat vaikka japaniin saat luksus talon, paljon rahaa jne... mutta sinun pitäisi kadota jättää kaikki taakse perhe, lapset, vanhemmat ja ystäväsi. Niin lähtisitkö?
Kommentit (14)
Minulla on täällä aika täydellinen elämä :P eli en.
En keksi mitään syytä, miksi lähtisin. Mitä siellä "jossain" tekisin yksin kun ei olisi ketään kenen kanssa jakaa sitä?
Ei se olisi mitään täydellistä elämää, jos perhe ja ystävät pitäisi jättää.
Olipa pöljä aloitus. Eihän se elämä ole täydellinen, jos siitä on viety jotain erittäin tärkeää pois. Etkö erota materialismin ja täydellisyyden käsitteitä toisistaan?
Luksustalo ja rikkaudet eivät houkuttele niin paljon. Omituinen kysymys. Vai onko oikeasti joitain ihmisiä, jotka suostuisivat diiliin?
Sä puhut täydellisestä elämästä, mutta luetteletkin sitten vain rahajuttuja.
No way, en ikinä vaihtaisi tätä normaalia vähävaraista perhe-elämääni tuohon. Ei se olisi lähellekään sitä täydellistä elämää.
No jos lähtisin,romahtaisin alta aikayksikön koska en kestäisi eroa lapsista. Mitäpä iloa niistä rahoista sitten olisi,yksin jossain mielisairaalassa..
No kai minä voisin. Oikeastaanhan olenkin melko kadonnut, ilman sitä "täydellistä elämää" tosin.
Aika kummallinen käsitys täydellisestä elämästä sulla ap. Raha ja varakkuusko sinulle on täydellisyyttä. Mä elän köyhänä mieluummin rakkaideni kanssa, enkä himoitse tai halua mitään hienoa ulkoista sillä uskon Jeesukseen ja Jumalaan ja siihen, että rakkaus on tärkein!
Mä en kyllä ole misaään vaiheessa sanonut, että lähtisin. Koska mulla on myös lapsi. Jos häntä ei olisi niin varmana lähtisin. Yhtälailla mä olen nytkin yksin. Työ ja lapsen hoito niin ei siinä paljoo kavereita ehdi näkemään. Plus perhe ja sukulaiset ei merkkaa mulle hirveästi. Joten miks ihmeessä en lähtisi?
Roinatan kirjoitti:
Mä en kyllä ole misaään vaiheessa sanonut, että lähtisin. Koska mulla on myös lapsi. Jos häntä ei olisi niin varmana lähtisin. Yhtälailla mä olen nytkin yksin. Työ ja lapsen hoito niin ei siinä paljoo kavereita ehdi näkemään. Plus perhe ja sukulaiset ei merkkaa mulle hirveästi. Joten miks ihmeessä en lähtisi?
Hirveen sekanen ja ristiriitainen vastaus. No jotkut miehet on kovia lähtemään ja pakenemaan. T. 15 vuoden jälkeen hyljätty yh-äiti, joka jäi yksin elättämään kolmea yhteistä lasta.
Mitä ihmeellistä tossa oli? Tarkoitinki etten lapseni takia lähtisi. Mutta kaikki muu sitten onki ihan turhaa elämää.
En lähtisi yksin.