Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit jos sinun pitäisi kadota? Mutta saisit sen sijaan täydellisen elämän.

06.04.2017 |

Eli jos joku tulisi sanomaan. Muutat vaikka japaniin saat luksus talon, paljon rahaa jne... mutta sinun pitäisi kadota jättää kaikki taakse perhe, lapset, vanhemmat ja ystäväsi. Niin lähtisitkö?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi yksin.

Vierailija
2/14 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täällä aika täydellinen elämä :P eli en.

Vierailija
4/14 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitään syytä, miksi lähtisin. Mitä siellä "jossain" tekisin yksin kun ei olisi ketään kenen kanssa jakaa sitä?

Vierailija
5/14 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se olisi mitään täydellistä elämää, jos perhe ja ystävät pitäisi jättää.

Vierailija
6/14 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa pöljä aloitus. Eihän se elämä ole täydellinen, jos siitä on viety jotain erittäin tärkeää pois. Etkö erota materialismin ja täydellisyyden käsitteitä toisistaan?

Vierailija
7/14 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luksustalo ja rikkaudet eivät houkuttele niin paljon. Omituinen kysymys. Vai onko oikeasti joitain ihmisiä, jotka suostuisivat diiliin?

Vierailija
8/14 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä puhut täydellisestä elämästä, mutta luetteletkin sitten vain rahajuttuja.

No way, en ikinä vaihtaisi tätä normaalia vähävaraista perhe-elämääni tuohon. Ei se olisi lähellekään sitä täydellistä elämää.

Vierailija
9/14 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lähtisin,romahtaisin alta aikayksikön koska en kestäisi eroa lapsista. Mitäpä iloa niistä rahoista sitten olisi,yksin jossain mielisairaalassa..

Vierailija
10/14 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai minä voisin. Oikeastaanhan olenkin melko kadonnut, ilman sitä "täydellistä elämää" tosin.

Vierailija
11/14 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kummallinen käsitys täydellisestä elämästä sulla ap. Raha ja varakkuusko sinulle on täydellisyyttä. Mä elän köyhänä mieluummin rakkaideni kanssa, enkä himoitse tai halua mitään hienoa ulkoista sillä uskon Jeesukseen ja Jumalaan ja siihen, että rakkaus on tärkein!

12/14 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ole misaään vaiheessa sanonut, että lähtisin. Koska mulla on myös lapsi. Jos häntä ei olisi niin varmana lähtisin. Yhtälailla mä olen nytkin yksin. Työ ja lapsen hoito niin ei siinä paljoo kavereita ehdi näkemään. Plus perhe ja sukulaiset ei merkkaa mulle hirveästi. Joten miks ihmeessä en lähtisi?

Vierailija
13/14 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roinatan kirjoitti:

Mä en kyllä ole misaään vaiheessa sanonut, että lähtisin. Koska mulla on myös lapsi. Jos häntä ei olisi niin varmana lähtisin. Yhtälailla mä olen nytkin yksin. Työ ja lapsen hoito niin ei siinä paljoo kavereita ehdi näkemään. Plus perhe ja sukulaiset ei merkkaa mulle hirveästi. Joten miks ihmeessä en lähtisi?

Hirveen sekanen ja ristiriitainen vastaus. No jotkut miehet on kovia lähtemään ja pakenemaan. T. 15 vuoden jälkeen hyljätty yh-äiti, joka jäi yksin elättämään kolmea yhteistä lasta.

14/14 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tossa oli? Tarkoitinki etten lapseni takia lähtisi. Mutta kaikki muu sitten onki ihan turhaa elämää.