Onko Jenni Haukio raskaana? Näyttää siltä tuossa eilisessä kuvassa.
Kommentit (68)
Saulilla on kaksi poikaa. Onkohan Jenni koskaan halunnut lasta? Ilmeisesti sovittu jo avioliiton alussa että ei lapsia. Jenni täyttää 40 vee huomenna. Vielä ehtisi iän puolesta.
Eikö tuo ole kummitytön kanssa sovittu työjärjestely tuo avio, ei kai tuonikäiset vauvaa edes hankkisi. Ns. nuori rouvahan täyttää jo nelikymppiset, mummisikähän se jo alkaa olla.
Huulista näkee jos pulleana joku.
Pelittääköhän Salen värkit ilman lääkkeitä...
Oli äsken uutisissa, runokirjastaan. Oli kyllä sellainen äitiysmekko päällä. Kasvoista oli myös pyöristynyt. Hyvin kaunis ja hehkeä.
Vierailija kirjoitti:
Saulilla on kaksi poikaa. Onkohan Jenni koskaan halunnut lasta? Ilmeisesti sovittu jo avioliiton alussa että ei lapsia. Jenni täyttää 40 vee huomenna. Vielä ehtisi iän puolesta.
Ne kaikki roikkuivat tsunamitolpassa hirveä koettelemus!
Tämä alkaa muistuttaa houkan sitä 1560- ketjua rahvaan juoruineen :)!
Mun Sale on 4 vuotta vanhempi ja värkkien toiminnassa ei mitään vikaa. Kerrat on harventuneet kerta viikkoon, en kyllä useammin enää haluaisikaan.
Oliko Jenni katsomassa taitoluistelukisoja ? Ainakin Saulin posket punoittivat niin kuin karkkikaupassa olisi ollut .
Isompi tuon toisen presidentin rouvan maha on.
Mitä hittoa ainako sitä pitää olla paksuna?? Hoikankin ihmisen vatsa pömpöttää välillä!
Missä on hyvin tyyntä niin siellä on isoja kalojakin.
Hoikkahan tuo on. Jos Ap:n mielestä tuo on raskausvatsa niin varmaan jokainen vastaantulija on sitten raskaana. :D
En pysty ymmärtämään, miten joidenkin silmissä vatsa pömpöttää. Ovatko ihmiset niin tottuneet näihin luonnottomiin fitnesspimuihin, etteivät enää muista minkälaisia kaaria naisen vartalossa normaalisti on?
Vierailija kirjoitti:
Ihana mekko!
Aina noita kamalia pitsihirvityksiä! Muitakin materiaaleja kyllä olisi.
Minä olen hoikka, mutta vatsa on aina sen näköinen, kuin olisin raskaana. Minulla on Crohnin tauti. :( Mistä sen tietää, vaikka hänelläkin olisi? Olette tosi lapsellisia aikuisiksi ihmisiksi.