Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Jos mies sanoo, että..

Vierailija
05.04.2017 |

Nainen! Jos mies sanoo, että on kanssasi vain ulkonäön takia, tai antaa ymmärtää, että kaunis ulkokuori on ainoa asia mikä sinussa vetoaa häneen, olisitko hänen kanssaan? Varsinkin jos on muutenkin kyse todella ulkonäkökeskeisestä ihmisestä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi.

Yksi Tindermies sanoi mulle kerran treffien jälkeen, kun oli itse aivan liekeissä minuun, että "olet kaunis mutta se ei vaan riitä". Tarkoitti että kun en syttynyt hänestä. Loukkaus...

Vierailija
2/2 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi.

Yksi Tindermies sanoi mulle kerran treffien jälkeen, kun oli itse aivan liekeissä minuun, että "olet kaunis mutta se ei vaan riitä". Tarkoitti että kun en syttynyt hänestä. Loukkaus...

Mistä mies tietää, ettei nainen "riitä", jos ei näe naisessa muuta kun kauniin ulkonäön? Tuskin olitte Tinder -treffeillä kovin syvällisesti tutustuneet? Mielestäni on muutenkin törkeää sanoa toiselle, ettei tämä riitä tai että olisi jotenkin vajaavainen. Kaikki kun ei kumminkaan syty kaikista ja ne omat kriteerit on täysin makuasia. Ei olla ihan oikealla asenteella liikkeellä, jos treffaillessa pitää tehdä toiselle paha mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi