Maria Veitola yökylässä Riitta Väisäsen luona
Ennen kun ohjelma alkaa, mieleeni tuli tällaista;
Miksihän Riitta ei ole muuttanut yhteen lapsensa isän kanssa? Tässä kuvan lehtijutussa näyttää, niin kuin Riitalla olisi musta silmä. http://www.iltalehti.fi/viihde/201704052200097310_vi.shtml
Miksihän Spede inhosi lihavia ihmisiä? Spede ei ilmeisesti ollut niin mukava persoona.
Riitta oli yli 40 saadessaan tyttärensä? Lehtijutuissa on ollut, ettei heillä ole kovin lämpimät välit.
Kommentit (154)
Riitta ei oo päässyt naimisiin ja oli sentään missi eurooppa.
Riitta puhuu kuolleen Speden kanssa.
Lehtijutussa oli, että Speden kanssa suhde hiipui ja Riitta alkoi seurustelemaan Ekin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lehtijutussa oli, että Speden kanssa suhde hiipui ja Riitta alkoi seurustelemaan Ekin kanssa.
En ole vielä lukenut tuota juttua, mutta minulla on ollut eri käsitys aiempien lehtijuttujen perusteella. Tietääkseni Riitta rakastui Ekiin, ja hetken aikaa hänellä oli suhde Sekä Perttiin ja Ekiin. Hän tiesi, että piakkoin pitää valita jompikumpi mies. Sitten Riitta tuli huomasi olevansa raskaana, ja tämän vuoksi alkoi ihan oikeasti seurustella Ekin kanssa.
Mun mielestä Riitta on niin hauska hörhö.
Ei taatusti esitä mitään. Mariakin on ihan rento.
Riitta ei ole konmarittanut kotiaan!
Vierailija kirjoitti:
Riitta ei ole konmarittanut kotiaan!
Jess!
Riitta ei ole konmarittanut, Viltsu on vähän yrittänyt (vähentänyt Riitan vaatteita). Mun silmiini särkee kyllä tuo tavaramäärä..
Riitta korjailee paikkoja leoparditeipillä. :D
Jotenki Riitta vaikuttaa todella katkeroituneelta.
Mä tuun tästä niin hyvälle tuulelle.
Hevosrintsikat katolla, hip hei!
Minusta kans Riitta on ihana. On reilusti oma hömelö itsensä.
Räisäsen viitta😂 veitolalla pysy hyvin pokka kun sanoi väärin. Mä taas tipuin sohvalta kun nauroin. Kääk
Viltsu on kotona lähes luomuna paljon nätimpi kuin lehtikuvissa vahvassa meikissä.
Tosi kiva jakso. Riitta on ollu hemmetin upea nuorena.
Mikä Riitan on jalassa? Polvivaivaako?
Vierailija kirjoitti:
Riitta ei oo päässyt naimisiin ja oli sentään missi eurooppa.
Eipä tunnu haittaavan. Eiköhän ole oma valinta.
Mikähän siinä kun Riitta ei muuttanut Ekin luo, sentään yhteinen lapsi?
Seukkasko Riitta kahden kanssa yhtäaikaa?